Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.05.18 , 00:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      143/144 Київ - Івано-Франківськ/Ворохта

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11
Print
Author Topic: 143/144 Київ - Івано-Франківськ/Ворохта  (Read 71041 times)
Sath
Active user

Posts: 4322


View Profile
« Reply #80 on: 18.09.12 , 14:09 »
Share

А купе у цього поїзда терпимі, чи такі ж?
Logged
Seaman
Active user

Posts: 436


View Profile
« Reply #81 on: 18.09.12 , 15:09 »
Share

Ну такое... на троечку.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1079


View Profile
« Reply #82 on: 18.09.12 , 15:09 »
Share

Ну такое... на троечку.
+1
Logged
sean
Active user

Posts: 2978


View Profile
« Reply #83 on: 18.09.12 , 16:09 »
Share

Ну чому ж? Ті, які фірмові в "рідному" составі - пристойні. Та і нефірмові, як на мене, цілком нормальні.
Logged
GreyCube
Active user

Posts: 4874


View Profile
« Reply #84 on: 18.09.12 , 16:09 »
Share

цілком нормальні = удовлетворительны = "на троечку"... ;)
Logged
sean
Active user

Posts: 2978


View Profile
« Reply #85 on: 29.10.12 , 11:10 »
Share

@ Модератори, час уже, мабуть, перейменувати тему, присвоївши номер 98/97 темі зі "Світязем". А тут логічно об'єднати 142/141 зі 144/143, як на мене.

26/10/2012, Київ – Волочиськ, вагон 31К Київ-Львів н/ф

Состав від "Бандери". Основний склад (вагони 02-16) - нічого так, а от група вагонів Київ-Львів (30-32) - що й казати, від цього потяга такого страхіття я не чекав. Мало того, що знайти їх вдалось не з першого разу, оскільки втиснули їх в хвіст потяга, звідки починалась нумерація, так ще й після побаченого ззовні всередину заходити не було анінайменшого бажання. Я не знаю, звідки повитягували ті купехи і коли вони взагалі експлуатувались востаннє, але їхати в них було навіть не те, що навіть неприємно і огидно, а й небезпечно.

Мій вагон - добрячий пенсіонер з білими стінками. Я намагався згадати, чи були на моїй пам'яті поїздки в такому раритеті - здається, таки були в році 93-94-му, коли з Волочиська везли групу дітей на відпочинок до Приморська тодішнім 180-им (якщо мені не зраджує пам'ять) запорізьким потягом, в якому були групи вагонів Л-Зп і Л-КрРіг. Стопудово, що тоді був такий вагон, правда, в хорошому стані. А ще такий вагон я бачив в "Спортлото-82" ;)

Пройшовши крізь двадцятиліття і зазнавши мінімум людських втручань для покращення свого стану, бідолаха всередині був уже ніяким - цілком виюзаний, обшарпаний, затертий, брудний і смердючий. Звернув увагу, що столик в купе зовсім маленький. Двері в купе закривались неохоче, двері з коридору до туалету зі сторони неробочого тамбуру відкривались тільки в одну сторону "до себе" і то з прикладанням добрих зусиль. Полиці в купе тверді, а моя нижня полиця тупо впала на підлогу, коли я намагався її підняти. В туалет двері не зачинялись. Їхати в такому бидловозі було відверто противно. Плюс до того всього вагон зовсім не отоплювався, від чого вночі можна було дуба дати, а після кожного відправлення щось дуже сильно товкло під підлогою до того часу, поки потяг не набирав нормальну швидкість.

Провідниця - молода пофігістка і відверта хамка.

Йшли по графіку, з Хмеля відправились з невеличким запізненням. Чомусь зупинились по Війтівцях; в цей момент я був в туалеті і світло геть погасло при зупинці. Виходжу, летить провідниця зі словами: "Волочиськ, виходьте, чого Ви там стоїте?" Посміхаюсь і кажу: "Це ще не Волочиськ, ці місця я дуже добре знаю", на що вона видає: "А що це по-Вашому, якщо вже був Хмельницький? А Ви ще навіть постіль не здали!" Кажу: "Заспокойтесь, далі Волочиська не поїду, а постіль самі зберете" ;)

Прибули вчасно. Коли виходив з поїзда (03:25), по сусідній колії пролітала "Болгарія-експрес" - до заявленого прибуття до Хмеля о 03:55 не встигала, але до столиці, мабуть, нагнала ;)

Оцінка - 1/10

* * *

28/10/2012, Волочиськ – Київ, вагон 17К Львів-Київ н/ф

На відміну від написаного вище, усе абсолютно інше. По-перше, рідний состав Галичини, що виглядає значно пристойніше. По-друге, надзвичайно хороша нефірмова шоколадка. По-третє, молодий ввічливий провідник.

До Волочиська вагон уже був заповнений, тому разом з усіма давно дрихнучими я також швиденько погрузився в сон. Цьому сприяла абсолютно уся обстановка - чистий, затишний і теплий вагон, м'які полиці, хороший контингент. Туалет чистий і несмердючий з туалетним папером. Постіль чиста і суха.

Вранці провідник не будив ні світ, ні зоря, а пройшовся вельми тихенько по усіх купешках аж за півгодини до прибуття до столиці, повертаючи квитки. Чай-каву я не чув, щоб пропонував - може, хіба що самі просили ті, хто встав раніше. А так - ніякої нав'язливості, ніяких нагадувань про прибуття по двадцять разів за дві години до самого прибуття, ніяких вимог щодо здавання білизни і т.п. Словом, усе айс. Блін, як багато значить людський фактор!

По Фастову потяг мав 20 хв запізнення, які досить вдало нагнав до столиці - дуже сподобалось, як він летів, а не тащився тими звичними ранковими тягнутими графіками. Прибули хвилина в хвилину. Враження виключно найкращі. Навіть і не пригадаю настільки приємної, релаксуючої і реально приємної поїздки ;)

Оцінка - 10/10.
« Last Edit: 29.10.12 , 18:10 by sean » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6560


View Profile
« Reply #86 on: 30.10.12 , 16:10 »
Share


Мій вагон - добрячий пенсіонер з білими стінками. Я намагався згадати, чи були на моїй пам'яті поїздки в такому раритеті - здається, таки були в році 93-94-му, коли з Волочиська везли групу дітей на відпочинок до Приморська тодішнім 180-им (якщо мені не зраджує пам'ять) запорізьким потягом, в якому були групи вагонів Л-Зп і Л-КрРіг. Стопудово, що тоді був такий вагон, правда, в хорошому стані. А ще такий вагон я бачив в "Спортлото-82" ;)



В ЛВЧД-14 Придн. ж. д. (Керчь) около 75% действующих купейных вагонов именно белые Амендорфы без кондиционеров (большинство выпуска именно 1980 г.) Правда в относительно нормальном техническом и этетическом состоянии. Обслуживают маршруты №97/98 Керчь - Москва, №211/212 Феодосия - Москва, и №615/616 Керчь - Симферополь. А прошлым летом ШТАБНОЙ вагон поезда №655/656 Керчь - Херсон был именно описанный Вами старый Амендорф (латанный-перелатанный, но не гнилой) 1971 г.в. Мало того вагон был оборудован кондиционером, который работал (правда шумно) и спасал от жары.
Logged
sean
Active user

Posts: 2978


View Profile
« Reply #87 on: 22.11.12 , 12:11 »
Share

09/11/2012, Київ – Волочиськ, факультативний вагон 31К Київ-Львів н/ф (по факту вагон-штаб 08К н/ф за проханням попутчиків) у складі "рідного" составу "Галичини"
11/11/2012, Волочиськ – Київ, факультативний вагон 19К Львів-Київ  у складі составу від п. №141/142

Про потяг мною написано уже дуже багато, даний пост - виключно декілька слів/порад щодо составів і вагонів у них. До введення нового графіку завжди дуже тішився факультативним нефірмовим купешкам у складі "Галичини" (які з'являлись не так часто), оскільки фірмові не оправдовували себе, як на мене. Останнім часом такі пропонуються на регулярній основі по пт з Києва, нд зі Львов і не тільки, як показали проведені дослідження. Причому, якщо з Києва до станцій не далі Львова продаж відкритий тільки в штаб №8 (інколи ще в купе №13) і факультативні №30, 31 і 32, то зі Львова - абсолютно у всі вагони ядра + факультативні №17, 18 і 19. Останні поїздки показують тенденцію, що факультативні Львів - Київ - Львів (не важливо, під яким номером) у складі "рідного" составу "Галичини" - не так давно відКВРені, теплі, чисті і затишні купешки, а то ті, що включають в состав від "Бандери" - ще ті підзаборні відра, побиті, розтовчені і смердючі. Детально я описував у попередньому пості, дані дві поїздки абсолютно підтвердили написане. Веду, власне, до того, що коли вибору немає (скажімо, відправлення 143-го з Києва составом "Бандери" з відкритим продажом квитків тільки у факультативні №30-32), то звісно, що тішишся тому, що є, а от на зворотню дорогу квиток на состав "Бандери" необхідно брати виключно у одну з купешок ядра потяга, що по ціні точно така ж, які і факультативний вагон (плацкарт не розглядаємо, в принципі). В "рідному" ж составі "Галичини" факультатив Львів - Київ - Київ - відмінна недорога альтернатива.
« Last Edit: 19.12.12 , 10:12 by sean » Logged
sean
Active user

Posts: 2978


View Profile
« Reply #88 on: 04.02.13 , 10:02 »
Share

03/02/2013, Волочиськ – Київ, вагон 07П нефірмового составу

Власне, останнім часом не описував свої багаточисельні поїздки, бо нічого особливого не було, а сказано про Галичину/Бандеру уже дуже багато. Але дві причини таки змусили написати:

1.   Їхав цього разу в старенькому плацкартному вагоні і не так давно з Києва їхав в такому ж. Мушу зазначити, що плацки Бандери виглядають куди краще, ніж заюзаний до неможливості червоноплюш Галичини. Усі нефірмові плацкартні вагони добре відКВРені, мають м’які полиці і навіть склопакети в деяких вагонах. Але навіть в тих вагонах, що з дерев’яними вікнами, майже не дує. Більше того, не знаю, чи це у мене такий накрут, чи це воно дійсно так, але червоноплюш зараз уже має якийсь такий специфічний не зовсім приємний запах. Плацки Бандери просто «пахнуть» потягом, туалети також нормальні як для нефірмового вагона. Словом, якщо немає прив’язки до дати і можна вибрати день з курсуванням нефірмового составу, то зупинюсь я саме на нефірмовому составі, який і по ціні адекватніший, ніж незрозуміла фірма червоноплюша.
@ Вищесказане стосується плацкартної групи.
2.   Останнім часом усі поїздки були в купейних вагонах – там таких прецедентів не виникало. Цього разу вдалось вихватити лише плацкарт та ще й останню верхню бокову полицю №52. Не беручи до уваги, що на боковій я не надто поміщаюсь, що цілу ніч десь товкла якась желізяка, що провідник шарився взад-вперед, відкриваючи-закриваючи без кінця своє купе, пік цього всього прийшов, коли його напарниця увімкнула світло о 4:40 (потяг прибуває до столиці о 06:06), почала ходити з криками «Під’їжджаємо до столиці» і штурхати усіх людей, аби ті швидше піднімали свої дупи. Мене вона сцк також посміла потривожити. Кажу: «Ви ще би по Вінниці почали будити», що вона прокоментувала: «Цілий вагон людей має виходити, хай збирають скоріше постіль!». Я не витримав і мене понесло… Виказав усе. Плюс забрав квиток і твердо вирішив написати скаргу в Управління. Можливо, я чогось не розумію, то нехай нададуть мені пояснення, а ні, то проведуть роз’яснювальну роботу з тою курвою і іншими причетними з приводу того, коли будити, як здавати постіль і взагалі як поводитись з пасажирами.
[для вопросов есть другой раздел]
« Last Edit: 04.02.13 , 19:02 by logist » Logged
sean
Active user

Posts: 2978


View Profile
« Reply #89 on: 04.03.13 , 17:03 »
Share

03/03/2013, Франківськ – Київ, вагон 12К нефірмового составу

По Франику вдалось пройти вздовж майже усього составу до свого вагона. 30К П-3 в голові був від «України» (по нефірмовому тарифу!). Чув, як багато паксів не розуміли, чому це потяг Львів-Київ, якщо він їхатиме з Франківська. Аналогічно і в нашому вагоні, в т.ч., не одразу розуміли, на який розклад орієнтуватись ;)
Сам состав цілком нормальний як для звичайного швидкого. Наш вагон – хороша шоколадка. М’які полиці, в купе акуратно і затишно. Постіль чиста, туалет також. Провідники хороші, чай – за першою вимогою. Температурний режим був ідеальний. Велика висадка і посадка по Львову.

Оцінка – 10/10 цілком заслужено як для нефірмача у всіх аспектах
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.14 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 19.08.13 , 14:08