Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.07.18 , 20:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Порівняння українських КВР вагонів

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Порівняння українських КВР вагонів  (Read 4144 times)
GAMER
Active user

Posts: 2622


View Profile
« on: 16.10.08 , 22:10 »
Share Reply with quote

Ідея виникла після обговорення поїзда 65/66 Москва - Миколаїв. Сам голосування не починаю, бюо не знаю всіх КВР по Україні.
Сам стикався з Бахмач, Жмеринка, Нов. Каховка, Дніпропетровськ.  Каховські сподобалися найбільше.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21834


View Profile
« Reply #1 on: 16.10.08 , 22:10 »
Share Reply with quote

Не думаю що є сенс у цьому. Наприклад той-же Дніпровагрембуд робив дуже різний КВР, залежно від побажань замовника (при чому йшов замовнику на зустріч у його побажаннях, зокрема не зовсім законних, я думаю і як-то кажуть "інтерес" конкретного представника замовника теж не відмовлявся задовольняти).
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2622


View Profile
« Reply #2 on: 16.10.08 , 22:10 »
Share Reply with quote

Власне користі для пасажирів з цього нема, я згоден. але мається на увазі, що буде по переше видно які взагалі є КВР, а по друге, хоч трохи буде видно які з них кращі. Я так розумію, що купейні КВР Жмеринки, Бахмач та Каховки зроблені по польскій технології. Дніпро сам собі придумав. А інші як?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21834


View Profile
« Reply #3 on: 16.10.08 , 22:10 »
Share Reply with quote

Деякі КВР, особливо деповські - фактично не покращують візуального стану вагонів і тих якостей, що стосуються пасажирів (зокрема інтер'єр), а просто продовжують термін його експлуатації.

В деяких випадках при найбільш невдалих з деповських КВР - навіть помітно псувався інтер'єр (без суттєвих принципових змін, але з підходами назразок забитих молотком шурупів).
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3974


View Profile
« Reply #4 on: 10.07.18 , 14:07 »
Share Reply with quote

"Укрзализныця" планирует заказать капитально-восстановительный ремонт (КВР) пассажирских вагонов на 271,17 млн гривен с НДС.

Соответствующий тендер проводится в системе ProZorro. В нем принимают участие АО "Днипровагонрембуд" и ООО "Харьковский вагоностроительный завод".

Всего разыгрывается три лота. Один из них включает КВР трех купейных вагонов типа СВ за 38,7 млн гривен с НДС. Другой - КВР с преобразованием купейных вагонов в вагоны типа СВ, стоимость - 25,8 млн гривен.

В рамках третьего и самого дорогого лота стоимостью 206,6 млн гривен с НДС должны быть отремонтированы 16 некупейных вагонов открытого типа.

Победители должны будут выполнить работы до конца 2018 года.

https://cfts.org.ua/news/2018/07/10/dlya_ukrzaliznytsi_otremontiruyut_vagony_sv_kupe_i_platskartnye_na_271_mln_griven_48211

Logged
Tags: seasonal price variations ukrainian 
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.126 seconds with 20 queries.