Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.07.20 , 18:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      airlines, buses, ferries etc.

        WizzAir-Україна

Pages: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155
Reply | Print
Author Topic: WizzAir-Україна  (Read 548579 times)
sean
Active user

Posts: 4787


View Profile
« Reply #1500 on: 19.11.19 , 21:11 »
Share Reply with quote

То Ви певно не надто уважні були, бо повідомлення типу «продовжити без вибору місця» там внизу сірим кольором, що не надто кидається в очі.
Logged
Leonid
Active user

Posts: 240


View Profile
« Reply #1501 on: 22.12.19 , 19:12 »
Share Reply with quote

В мене 2 дні до вильоту, але я передумав летіти. Flex докупити до вже існуючого квитка не можу. Які залишилися опції? Якщо ніяких, то чи існує якийсь етикет на цей випадок: ну там, не чекінитися, або якось повідомити, що не збираюсь летіти?
Logged
John
Active user

Posts: 879


View Profile
« Reply #1502 on: 22.12.19 , 20:12 »
Share Reply with quote

Можно просто вернуть билет, в разделе Manage ticket, в случае невозможности компенсации сдаваемого билета будет выдано сообщение "Сумма к возврату 0", но билет при этом будет сдан.
Logged
sean
Active user

Posts: 4787


View Profile
« Reply #1503 on: 22.12.19 , 21:12 »
Share Reply with quote

В мене 2 дні до вильоту, але я передумав летіти. Flex докупити до вже існуючого квитка не можу. Які залишилися опції? Якщо ніяких, то чи існує якийсь етикет на цей випадок: ну там, не чекінитися, або якось повідомити, що не збираюсь летіти?

Скасуйте бронювання протягом 14 днів до вильоту та отримайте повне відшкодування, сплативши збір за інші послуги та комісію за скасування бронювання в розмірі 2 160₴ за кожного пасажира на рейсі.

зателефонувати в кол-центр Wizz Air
надіслати заяву — розгляд може тривати до 30 днів.

https://wizzair.com/uk-ua/informatsiia-ta-posluhy/tsiny-ta-znyzhky/%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BA%D0%BE%D1%88%D1%82%D1%96%D0%B2-%D1%96-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22917


View Profile
« Reply #1504 on: 22.12.19 , 23:12 »
Share Reply with quote

В мене 2 дні до вильоту, але я передумав летіти. Flex докупити до вже існуючого квитка не можу. Які залишилися опції?
якщо хтось інший бажає летіти - можна поміняти прізвище пасажира у квитку за 1215 грн. Теж далеко не завжди виправдано (часто новий квиток дешевше), але якщо вдалось знайти того, кому потрібен цей політ - деколи у цьому більше сенсу, ніж платити штрафний збір 2160 грн за скасування.
Quote
Якщо ніяких, то чи існує якийсь етикет на цей випадок: ну там, не чекінитися, або якось повідомити, що не збираюсь летіти?
у випадку Wizz нічого не треба, бо вцілому їх квитки не підлягають повернню.
Мало того, якщо був квиток туди-й-назад - неявка на рейс туди - у Wizz ніяк не псує квиток в зворотній бік, він зберігає чинність. А у звичайних авіакомпаній зазвичай не так, там якщо не з'явитись на якийсь сегмент - то подальші сегменти скасовуються, тому там якщо передумав летіти по одному сегменту, а подальші політні сегменти з квитка все-ще потрібні - треба переоформляти квиток.

У випадку МАУ наприклад ситуація була б інакшою. Там навіть якщо квиток з єдиного політного сегмента - скасовувати квиток завжди є сенс. Бо у МАУ навіть у тарифах, що не підлягають поверненню - можна повернути аеропортові збори. Але для того, щоб щось вернули - треба скасувати квиток. А щоб квиток вийшло скасувати -  треба бути не зареєстрованим на рейс (якщо пасажир зареєстрований рейс - квиток неможливо скасувати). Штука у тому. що не всі знають, що МАУ тепер навіть тих, хто сам не зареєструвався на рейс - незалежно від бажання пасажира заочно реєструє на рейс. Тобто треба спершу потурбуватись щоб знятись з реєстрації (якщо є додаток МАУ - значить знайти посадковий на цей рейс і знятись з реєстрації). А потім - ще телефонувати у кол-центр, щоб квиток скасували. Якщо лише знятись з реєстрації, але не скасувати квиток -  - залишки від аеропортових зборів в теорії вернтають, але там виразується штраф за No-Show, який як-правило більший ніж сума до повернення.
Logged
Leonid
Active user

Posts: 240


View Profile
« Reply #1505 on: 23.12.19 , 00:12 »
Share Reply with quote

Розділа Manage tickets не знайшов, але можно натикати кнопку Cancel flight і через web-інтерфейс і через мобільний доданок. І досить миттєво вони реагують.

Є ще питання щодо вибору місця. Там на попередній сторінці воно вже піднімалось, але якось невнятно. З якогось часу став вибирати місце самостійно і завжди переплачую. Тому цікаво, чи можно купити квиток по заявленій Wizz-ом на початку цені, скажімо, в 20 євро. Бо коли з'являється екран з вибором місця, вони автоматично добавляють +200 грн до базової ціни (20 євро) за  якесь говно-місце, яке вони предлагають за замовчуванням. Мабуть вони навмисно зробили так, щоб збити людини з пантелику. Бо вона не може (психологічно) залишити цей екран без вибору місця!

А виявляється, що може. Так от мене цікавить, якщо купляється білет без місця, а потім вже під час чекіну вони знову підсовують якесь говно-місце, то теж накручутюь ціну, чи залишають 20 євро?

І ще питання. Нещодавно повертався в Жуляни Wizzом і, по-перше, літак під1хав до самого аеровокзалу, не було ніякий автобусів. Це дуже классно, це нова практика чи як? А також відчинили двері і з переду і ззаду літака. Бо може бути ситуація коли вони відчиняють тільки передні двері (без рукава) на виход (це теж були Жуляни, здається, але не Wizz). Це як зрозуміти?
« Last Edit: 23.12.19 , 00:12 by Leonid » Logged
klepko
Active user

Posts: 522


View Profile
« Reply #1506 on: 23.12.19 , 09:12 »
Share Reply with quote

Розділа Manage tickets не знайшов, але можно натикати кнопку Cancel flight і через web-інтерфейс і через мобільний доданок. І досить миттєво вони реагують.

Є ще питання щодо вибору місця. Там на попередній сторінці воно вже піднімалось, але якось невнятно. З якогось часу став вибирати місце самостійно і завжди переплачую. Тому цікаво, чи можно купити квиток по заявленій Wizz-ом на початку цені, скажімо, в 20 євро. Бо коли з'являється екран з вибором місця, вони автоматично добавляють +200 грн до базової ціни (20 євро) за  якесь говно-місце, яке вони предлагають за замовчуванням. Мабуть вони навмисно зробили так, щоб збити людини з пантелику. Бо вона не може (психологічно) залишити цей екран без вибору місця!

А виявляється, що може. Так от мене цікавить, якщо купляється білет без місця, а потім вже під час чекіну вони знову підсовують якесь говно-місце, то теж накручутюь ціну, чи залишають 20 євро?

І ще питання. Нещодавно повертався в Жуляни Wizzом і, по-перше, літак під1хав до самого аеровокзалу, не було ніякий автобусів. Це дуже классно, це нова практика чи як? А також відчинили двері і з переду і ззаду літака. Бо може бути ситуація коли вони відчиняють тільки передні двері (без рукава) на виход (це теж були Жуляни, здається, але не Wizz). Це як зрозуміти?
Таку практику вони ще восени запровадили. Таким чином зменшується час на обслуговування літака. Пасажири мають змогу самостійно обрати двері для виходу. Про це писали відомі портали avianews, Frequentflyers. Так само вчиняють і з посадкою.
Logged
brodjaga
User

Posts: 78


View Profile
« Reply #1507 on: 23.12.19 , 15:12 »
Share Reply with quote

Розділа Manage tickets не знайшов, але можно натикати кнопку Cancel flight і через web-інтерфейс і через мобільний доданок. І досить миттєво вони реагують.

Є ще питання щодо вибору місця. Там на попередній сторінці воно вже піднімалось, але якось невнятно. З якогось часу став вибирати місце самостійно і завжди переплачую. Тому цікаво, чи можно купити квиток по заявленій Wizz-ом на початку цені, скажімо, в 20 євро. Бо коли з'являється екран з вибором місця, вони автоматично добавляють +200 грн до базової ціни (20 євро) за  якесь говно-місце, яке вони предлагають за замовчуванням. Мабуть вони навмисно зробили так, щоб збити людини з пантелику. Бо вона не може (психологічно) залишити цей екран без вибору місця!

А виявляється, що може. Так от мене цікавить, якщо купляється білет без місця, а потім вже під час чекіну вони знову підсовують якесь говно-місце, то теж накручутюь ціну, чи залишають 20 євро?

І ще питання. Нещодавно повертався в Жуляни Wizzом і, по-перше, літак під1хав до самого аеровокзалу, не було ніякий автобусів. Це дуже классно, це нова практика чи як? А також відчинили двері і з переду і ззаду літака. Бо може бути ситуація коли вони відчиняють тільки передні двері (без рукава) на виход (це теж були Жуляни, здається, але не Wizz). Це як зрозуміти?

ви не вибрали платного місця, купили з тою ціною, яка була на початку.
під час реєстрації вам знову запропонують купу платних послуг, клацаєте всюди відмовитись і нічого більш не платите.
в мене мабуть половина рейсів була з місцем біля вікна. 1 раз у раяна було навіть переднє місце з більшим простором і теж біля вікна.
ще раян почав нав'язувати невелику плату за конвертацію - від неї теж краще відмовитись.

у лоукостів зараз посадка не на 2 дверей лише якщо через телетрап
Logged
гнч
Guest
« Reply #1508 on: 11.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

Брав квиток на Візз, карткою Ощадбанка в гривні.
Алез картки зняли більшу суму, ніж вартість квитка на сайті Візз.
Коли запитав у банку, чому так, відповіли, що оплата йшла в долларах. Так виставив Віззейр.
Ось думаю може наступного разу, на сайті Віззейр виставити оплату в долларах?
Чи це приколи Ощадбанку?
Logged
sean
Active user

Posts: 4787


View Profile
« Reply #1509 on: 11.01.20 , 12:01 »
Share Reply with quote

У Віззів невигідно вибирати іншу валюту, відмінну від початкової валюти вартості перельоту. Ятр, в Вашому випадку так і сталось. Навіть комісія банку за конвертацію менша, ніж незрозумілі курси Візз.
Logged
Tags: ukraine wizz kyiv 
Pages: 1 ... 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 [151] 152 153 154 155
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!