Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.03.20 , 07:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      airlines, buses, ferries etc.

        WizzAir-Україна

Pages: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 [152]
Reply | Print
Author Topic: WizzAir-Україна  (Read 528572 times)
гнч
Guest
« Reply #1510 on: 11.01.20 , 13:01 »
Share Reply with quote

у мому випадку на сайті Віззейр була гривня. І я думав що Візз виставить рахунок саме у гривні, але Ощадбанк каже, Візз виставив рахунок у долларі.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5295


View Profile
« Reply #1511 on: 11.01.20 , 14:01 »
Share Reply with quote

Я минулого року пару разів платив за квитки WizzAir в гривні (бо на той момент мені так було вигідніше), для цього довелось обрати тип платежу "банківський переказ".  Там нічого складного,  на мейл приходять реквізити,  які через інтернет-банкінг можна оплатити (я через Приват24 платив).  Але при використанні такого способу підтвердження про купівлю приходить днів через 2-3. Тому тим, кому квитки треба швидко,  такий спосіб не підійде. 
Logged
Andrey007
Active user

Posts: 1987


View Profile
« Reply #1512 on: 11.01.20 , 14:01 »
Share Reply with quote

Не реклама, но есть платить картой Монобанка, то никаких дополнительных сборов не будет! ;)
Logged
Leonid
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #1513 on: 15.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

На сайті Wizz Air висить оголошення:

Quote
Dear WIZZ Customer,

Please be advised that due to health and safety measures aimed at minimizing the risk of the spread of the coronavirus epidemic, airports throughout Wizz Air's network will be performing medical screening of passengers, therefore it is possible you may be subjected to such a check upon arrival at your destination airport.

Хто-небудь вже стикався з цим, як це виглядає?
Logged
joy
Active user

Posts: 25572


View Profile
« Reply #1514 on: 19.02.20 , 15:02 »
Share Reply with quote

Китайцев, видать, выслеживают?
Logged
гнч
Guest
« Reply #1515 on: 25.03.20 , 16:03 »
Share Reply with quote

Може хто має досвід чи чув про таке,
 коли WizzAir затримує виліт 1-2 години,
 пассажир вже пройшов огляд и сидить біля виходу до літака,
і відмовляється від польоту, вимагаючи повернути кошти?

Чи це не можливо? Скільки вдсотків можуть повернути і на який час має бути затримка вильоту у цому випадку?
Дякую!
Logged
sean
Active user

Posts: 4416


View Profile
« Reply #1516 on: 25.03.20 , 16:03 »
Share Reply with quote

Вимагати щось Ви зможете, якщо затримка становить 6+ год. Година-дві - то ні про що.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22902


View Profile
« Reply #1517 on: 25.03.20 , 21:03 »
Share Reply with quote

той ваш пасажир якісь дурниці собі навигадував - і ще й з безглуздими подробицями. Там навіть якщо пощастить з напрямком перельоту і затримка якби була б більшою - то виплата була б не в процентах від ціни квитка, а становила б фіксовані суми, що залежать від дальності перельоту але не залежать від ціни квитка. І надодачу там сума виплат - не залежитаме від того, чи полетів пасажир чи відмовився від польоту, тому якщо раптом затримка уже сталась і пасажира приваблює можливість одержати компенсанцію - то відмовлятись від польоту нема потреби. Ніщо не заважає спершу полетіти, а потім вимагати компенсацію.

Конкретно при запізненні літака на 1 годину - йому ніхто нічого не виплатить, це очевидно.
Крім того, якщо у нього був багаж і він його здавав - то він ще й винним у такому разі може лишитись - бо у випадку відмови від польоту авіакомпанії буває що вимагаєють компенсувати витрати пов'язані з необхідністю це оформити, конкрето тут головна зайва робота - розшукати і зняти його багаж.

Про компенсації за затримку, де сума виплат за затримку буде в процентах від вартості квитка і платиться при затримці від 60 хвилин і щоб таке було в авіації - я ніколи не чув - і підозрюю що такого не буває. А от на залізниці такі правла бувають -  наприклад у DB, де справді якщо затримка понад 60 хв - можна або відмовитись від поїздки і одержати гроші назад (навіть якщо квиток по тарифу, що не повертається), або все-ж поїхати і у такому разі одержати меншу компенсацію (25% від ціни квитка - за запізнення від 1 до 2 годин або 50% якщо на довший час).

Але це залізниця. В авіації все не так.
Quote
Вимагати щось Ви зможете, якщо затримка становить 6+ год.
якщо політ по ЄС - то згідно до директиви ЄС - при затримці від 3 годин можна вимагати компенсацію.
Виплата що починається запізнення літака понад 6 годин (а не трьох) - це зазвичай типова умова, котру пропонуюється у страховках.  Наприклад у тих, хто летить у всілякі пакетні тури часто страховка з такою умовою буває.

Окрім директиви ЄС є ще місцеві закони країни вильоту, в різних країнах різні, але там зазвичай передбачені зовсім не виплати коштів, а лише певні безкоштовні послуги.
Назразок при затримці на 1 годину - можливість безкоштовно здійсити телефонний дзвінок (в деяких країнах - 2 дзвінки), на 2 години - повинні надати питну воду, харчування (або ваучер на нього) там при якихось там довших затримках, а при ще довших затримках - готель.

І взагалі слід розуміти що навіть якщо запізнення > 3 годин і політ по ЄС - компенсацію не платитимуть, якщо затримка була не з вини авіакомпанії - а в авіації запізнення від незалежних від авіакомпанії причин теж часто бувають.
« Last Edit: 26.03.20 , 20:03 by Maxy » Logged
Tags: ukraine wizz kyiv 
Pages: 1 ... 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 [152]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!