Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.06.17 , 08:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      airlines, buses, ferries etc.

        Аэроклуб

Pages: 1 ... 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 [414] 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 ... 455
Reply | Print
Author Topic: Аэроклуб  (Read 885297 times)
Ванс
Active user

Posts: 1318


View Profile
« Reply #4130 on: 25.10.16 , 17:10 »
Share Reply with quote

Победа Москва-ЕКБ ноябрь декабрь январь от 1999 RT. К NGregory не могу дозвониться..
Logged
joy
Active user

Posts: 23968


View Profile
« Reply #4131 on: 25.10.16 , 19:10 »
Share Reply with quote

Коллеге может быть актуально для наших декабрьских планов.
Logged
sean
Active user

Posts: 2550


View Profile
« Reply #4132 on: 25.10.16 , 19:10 »
Share Reply with quote

Новий маршрут Візза Варшава-Київ з липня 2017 від 689 грн. Найс. Слава міжнародним маршрутам УЗ))
https://book.wizzair.com/en-GB/about_us/news/wizzen503
« Last Edit: 25.10.16 , 19:10 by sean » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3118


View Profile
« Reply #4133 on: 25.10.16 , 20:10 »
Share Reply with quote

Новий маршрут Візза Варшава-Київ з липня 2017 від 689 грн. Найс. Слава міжнародним маршрутам УЗ))
https://book.wizzair.com/en-GB/about_us/news/wizzen503
На п. 67/68 тільки Бальчун буде їздити?))
Logged
tabo
Active user

Posts: 3136


View Profile
« Reply #4134 on: 25.10.16 , 21:10 »
Share Reply with quote

Новий маршрут Візза Варшава-Київ з липня 2017 від 689 грн. Найс. Слава міжнародним маршрутам УЗ)) https://book.wizzair.com/en-GB/about_us/news/wizzen503
По-перше, про Київ там вказано, що "subject to regulatory approval", тож Беня и Ко ще можуть ставити палки в колеса. По-друге, уявлення про те, що потяг має обов"язково бути дешевше за літак не надто актуальне на сьогодні. З появою лоукостів та демпінгом ак, майже усім залізницям стало важко конкурувати на міжнародних маршрутах >500 km. Просто подивіться на спальники в овернайтах з/до тієї ж Варшави (напр. Будапешт, де навіть акційний залізничний квиток зазвичай дорожче за найдешевші квитки на лоукост. Прага, де полетіти з чехами досить легко за суму лише трохи вищу за акційний спальник Варшава-Прага і т.д., а що вже казати про повні тарифи). Тож немає нічого дивного в тому, що найдешевші квитки на Візз будуть коштувати менше за залізничний квиток ;)
Logged
opex
Active user

Posts: 10982


View Profile
« Reply #4135 on: 25.10.16 , 21:10 »
Share Reply with quote

Ой я вас прошу. Зараз Катовіце так щоб за місяць - 50-100 євро. Перед вильотом 100 і більше.
Варшава лотом і бенями взагалі космос.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20782


View Profile
« Reply #4136 on: 25.10.16 , 21:10 »
Share Reply with quote

По-друге, уявлення про те, що потяг має обов"язково бути дешевше за літак не надто актуальне на сьогодні.
"як часто буває" і "чого ми прагнемо і на прикладі інших бачимо, що це реально" - це дві різні речі.
Quote
З появою лоукостів та демпінгом ак, майже усім залізницям стало важко конкурувати на міжнародних маршрутах >500 km. Просто подивіться на спальники в овернайтах з/до тієї ж Варшави
ну і нащо на погане рівнятись. Давайте краще глянемо на Будапешт.
Там багато куди можна заїхати поїздом вельми недорого, іноді > 500 км і явно дешевше літака.
Quote
(напр. Будапешт, де навіть акційний залізничний квиток зазвичай дорожче за найдешевші квитки на лоукост.
Варшава - Будапешт - особливий випадок, маршрути через моравські ворота через 4 країни - виходять дорогими.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3136


View Profile
« Reply #4137 on: 25.10.16 , 22:10 »
Share Reply with quote

ну і нащо на погане рівнятись.
Жодним чином не закликаю на когось рівнятися. Просто хотів зазначити, що в сьогоднішніх реаліях не варто дивуватися дешевшому квитку на лоукост. Саме тому кидати каміння в УЗ і "єдиного пасажира 67/68" в цьому випадку, імхо, не надто доречно (там можна покидатися у зв"язку з більш актуальними проблемами :)
Давайте краще глянемо на Будапешт.
Там багато куди можна заїхати поїздом вельми недорого, іноді > 500 км і явно дешевше літака.
Добре, глянемо на Будапешт-Х (>500км і з наявністю лоукоста чи хоча б конкуренції декількох ак). Будапешт-Берлін (sparnight 2/3 за 59 євро, а Easyjet та Airberlin навіть на завтра(!) можна взяти за 80 і це ще забули про Ryanair), Будапешт-Swiss (sparnight 2/3 за 79 євро vs. Easyjet у Базель чи Женеву на початку листопада за 40-50), Будапешт-Бухарест (fortuna за 59 євро чи Візз за 40-60 на початок листопада) і т.д. При <500 км чи з ак монополістом справи вже геть інші, в таких випадках залізниця виграє
Варшава - Будапешт - особливий випадок, маршрути через моравські ворота через 4 країни - виходять дорогими.
Не знаю наскільки моравські ворота особливі, але буквально пару днів тому панянка питала про Варшава-Амстердам, то там з вильотом через тиждень були квитки в Нідерланди по 20-40 євро (+/- та сама ситуація із Дортмундами, Кельнами та іншими Дюсельдорфами). На Кіпуру навіть за 92 дні спальники стільки не коштували ;)
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2758


View Profile
« Reply #4138 on: 25.10.16 , 22:10 »
Share Reply with quote

Просто подивіться на спальники в овернайтах з/до тієї ж Варшави (напр. Будапешт, де навіть акційний залізничний квиток зазвичай дорожче за найдешевші квитки на лоукост.
В принципе согласен, но у вас не очень правильная методика расчета. Цену на спальный вагон надо сравнивать с ценой "лоукост + гостиница", и тогда итоговая стоимость выглядит уже совсем по-другому. Особенно в случае Базеля и Женевы :)
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 20782


View Profile
« Reply #4139 on: 25.10.16 , 23:10 »
Share Reply with quote

Цену на спальный вагон надо сравнивать с ценой "лоукост + гостиница",
если речь о 3-4-6 - местных купе - то все-таки с ценой бюджетный авиаперелет + общая комната в хостеле, а вовсе не гостиница.

Кроме такого рода сравнение уместно до тех пор, пока лишнее время в пути у поезда больше преимущество, чем недостаток (т.е. пока время в пути <12 часов). При времени в пути >12 часов, особено когда оно начинает приближаться к сутка (т.е. то количество свободных дневных часов, добавленых в поездом в обмен на то, что это уже другой день) - уже так сравнивать нельзя.
Quote
Особенно в случае Базеля и Женевы
неудачный пример.

В ближайших пригородах Базеля и Женевы не проблема дешево заночевать.

А вот в Цюрихе и Берне - там никуда с подводной лодки не денешся.

Потому ночники до Цюриха - я думаю дольше всех продержатся. Вобщем-то уже образовались направления, где после погрома единственный выживший ночник - в Цюрих. Например в Амстердаме сейчас так.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 [414] 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 ... 455
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.108 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 25.10.16 , 23:10