Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.08.19 , 17:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      airlines, buses, ferries etc.

        Аэроклуб

Pages: 1 ... 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 [510] 511
Reply | Print
Author Topic: Аэроклуб  (Read 1324425 times)
Lyc
Active user

Posts: 1021


View Profile
« Reply #5090 on: 22.03.19 , 13:03 »
Share Reply with quote

Мне другое интересно - полазили ли смузихлебы в систему дабы при регистрации рассаживать по умолчанию на средние места. Потому как до этого система работала достаточно честно. Жаль я сам поэксперементировать смогу только в августе.
Logged
VB
Active user

Posts: 3940


View Profile
« Reply #5091 on: 29.04.19 , 17:04 »
Share Reply with quote

Хто недавно реєструвався в PANORAMA CLUB? Скільки за часом триває опрацювання анкети?
Logged
VB
Active user

Posts: 3940


View Profile
« Reply #5092 on: 29.04.19 , 19:04 »
Share Reply with quote

Хто недавно реєструвався в PANORAMA CLUB? Скільки за часом триває опрацювання анкети?
Миттєво
Logged
Entony
Active user

Posts: 3228


View Profile
« Reply #5093 on: 06.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Долітались. Але з такими цінами і періодичністю, нічого дивного.

Рейс «Київ – Ужгород» скасовують через 2 місяці після запуску. Закарпаття знову буде без авіасполучення.

10 травня буде здійснено останній рейс, а вже з 17 травня компанія «Мотор Січ» офіційно припиняє регулярні авіарейси за маршрутом «Київ – Ужгород» і назад.
Про це Mukachevo.net сьогодні, 6 травня, в ексклюзивному коментарі повідомили в контактному центрі компанії «Мотор Січ». Вже зараз придбати квитки онлайн на рейс до Ужгорода або назад можна лише на 10 травня, з наступного тижня квитки більше не продаються.
Як пояснили Mukachevo.net у компанії, рішення було ухвалено через нерентабельність рейсів у напрямку Закарпаття.
Авіарейс за цим маршрутом «Київ – Ужгород» було запущено 15 березня. Його відкривали особисто міністр інфраструктури Володимир Омелян та президент Петро Порошенко, який тоді саме прибув у Закарпаття з офіційним візитом як кандидат у президенти.
Таким чином літаки виконували рейси буквально 2 місяці. З самого початку запуску авіасполучення було чимало питань щодо доступності ціни на літак, адже найдешевший квиток коштує від 2 тисяч гривень. А ще більше - на власне маршрут, адже рейс з Києва до Ужгорода здійснювався з 2-годинною пересадкою у Львові.
Водночас додамо, що під час нещодавнього візиту прем'єр-міністра Володимира Гройсмана до Словаччини було домовлено з словацькою стороною про можливість вільного використання авіапростору Словаччини для літаків, які прямують до та з Ужгорода, з чим були проблеми донедавна.
Довідково: з 2016 року до 15 березня цього року аеропорт Ужгород приймав лише чартерні та екстренні рейси. Регулярних рейсів з аеропорту не було останні 5-10 років. Їх періодично запроваджують, а тоді скасовують.

http://www.mukachevo.net/ua/news/view/493627
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 503


View Profile
« Reply #5094 on: 12.07.19 , 21:07 »
Share Reply with quote

Из трех вариантов развития аэропорта в Днепре, скорее всего, будет выбрана реконструкция взлетно-посадочной полосы действующего аэропорта.

Как сообщает ЦТС, об этом говорили во время визита президента Украины Владимира Зеленского в областной центр.

Зеленскому представили три варианта реконструкции аэропорта.

"Мы сделаем и поможем вам. Средства будут, потому что мы понимаем, что такое для города-миллионника аэропорт", - сказал президент.

Если выбор падет на реконструкцию действующего в Днепре аэропорта, то новая взлетно-посадочная полоса, соответствующая современным стандартам, будет иметь длину 2900 м с возможностью продления до 3200 м. Для строительства новой полосы на месте старой потребуется 1,5-2 года. Приблизительная общая стоимость реконструкции составит 2,9 млрд гривен, сообщается на официальном сайте президента.

Напомним, 30 мая 2019 года премьер-министр Украины Владимир Гройсман поддержал реконструкцию аэропорта в Днепре вместо строительства нового в Соленом.

Как ранее писал ЦТС, эксперты компании Airport Consulting Vienna представили городскому голове Днепра Борису Филатову результаты независимой экспертизы вариантов строительства нового аэропорта. При прочих равных (длине ВПП, погодных условиях) реконструкция действующего международного аэропорта в Днепре будет стоить в 2 раза дешевле, и может быть проведена в 2,5 раза быстрее, чем в случае строительства нового комплекса за чертой города.

https://cfts.org.ua/news/2019/07/12/rekonstruktsiya_vpp_aeroporta_dnepropetrovsk_mozhet_oboytis_v_3_mlrd_griven_54207

Оно как-то и логичнее выглядит,  чем строить полностью с нуля
Logged
tera
Active user

Posts: 656


View Profile
« Reply #5095 on: 12.07.19 , 22:07 »
Share Reply with quote

Ну-ну.Тут питання ,чий аеропорт.Відомо чий.Бабці.
Просто відразу посилання на запит хто власник.
Коломойский сдал Днепр. Какое будущее ждет аэропорт с Ярославским

02.08.2018
https://biz.liga.net/all/transport/article/kolomoyskiy-sdal-dnepr-kakoe-buduschee-jdet-aeroport-s-yaroslavskim

А так та,жити по новому.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1214


View Profile
« Reply #5096 on: 13.07.19 , 00:07 »
Share Reply with quote

"Жити по-новому" це вчорашній день, сьогодні актуально "зробити їх разом":(
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4783


View Profile
« Reply #5097 on: 13.07.19 , 03:07 »
Share Reply with quote

Ой,  хоч тут не починайте
Logged
VB
Active user

Posts: 3940


View Profile
« Reply #5098 on: 13.07.19 , 14:07 »
Share Reply with quote

Скоро, після повторення МАУ долі Аеросвіту, буде так,- хочете літати Барселона - Київ 7 дні / тиждень, - будь-ласка, лише пакетом з Дніпро - Барселона 2 дні / тиждень.
Logged
W_777
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #5099 on: 16.07.19 , 22:07 »
Share Reply with quote

На счет днепровского аэропорта, думаю, решение правильное.
Полосу там нужно ремонтировать однозначно, тем более что она государственная. А Ярославский пусть ремонтирует (или строит новый) терминал, как и обещал. В Харькове ж он построил отличный терминал и летает туда сейчас и Виззэйр, и Раянэйр, и 2 турецких а/к и Лот с Белавией.
Не, ну реально строить абсолютно новый аэропорт в Соленом - это огромные деньги и стройка затянется на много-много лет.
А тут все выйдет и быстрее, и дешевле.

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 [510] 511
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!