Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.19 , 01:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      airlines, buses, ferries etc.

        Аэроклуб

Pages: 1 ... 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 [515] 516 517 518 519 520
Reply | Print
Author Topic: Аэроклуб  (Read 1374450 times)
joy
Active user

Posts: 25478


View Profile
« Reply #5140 on: 19.09.19 , 19:09 »
Share Reply with quote

Если пассажир летит без багажа, то стыковки в Москве и Минске нормальные по времени.

Logged
John
Active user

Posts: 863


View Profile
« Reply #5141 on: 19.09.19 , 19:09 »
Share Reply with quote

С багажом тоже нормальные. DME-MSQ-KBP - это билет Белавиа. Они продают и DME-MSQ-IEV, вылет из DME тем же рейсом в 14.40, но стыковка в Минске ровно на час короче, и все билеты у Белавиа - с багажом, багаж в Минске получать не нужно.
Logged
tera
Active user

Posts: 699


View Profile
« Reply #5142 on: 26.09.19 , 18:09 »
Share Reply with quote

А я шо,я нічо.

Коломойский стал хозяином аэропорта Днепра: Хозсуд Киева отказался удовлетворить иск ФГИУ

http://news.bigmir.net/ukraine/1942381-Kolomojskij-stal-hozjainom-aeroporta-Dnepra--Hozsud-Kieva-otkazalsja-udovletvorit--isk-FGIU

СУД ОТКАЗАЛСЯ ЗАБРАТЬ "ДНЕПРАВИА" В КОЛОМОЙСКОГО И ВЕРНУТЬ КОМПАНИЮ ГОСУДАРСТВУ
http://finbalance.com.ua/ru/news/sud-otkazalsya-zabrat-dnepravia-v-kolomoyskoho-i-vernut-kompaniyu-hosudarstvu

Ну ,...зробили разом...

Logged
Ulf
Active user

Posts: 3437


View Profile
« Reply #5143 on: 30.09.19 , 21:09 »
Share Reply with quote

совместно со словенской компанией Adria


У них деньги закончились: https://www.adria.si/en/press-centre/2019/adria-airways-files-for-bankruptcy-of-the-company/

С уаважением, Ульф
Logged
interfan
Active user

Posts: 1193


View Profile
« Reply #5144 on: 01.10.19 , 20:10 »
Share Reply with quote

Хтось на практиці стикався з перельотами з зламаною ногою? Родич, з яким у мене на наступному тижні три перельоти Wizz-ом зламав ногу. 16 років, самостійно з милицями ходити може, нога перегіпсована на ступні. На сайті Wizzair в FAQ написано що такі пасажири вважаються "пасажирами з особливими потребами",  і їм дозволяється безкоштовно перевозити на борту милиці і ніяких обмежень на переліт немає.

Але трохи лякає пункт "За наявності особливих потреб вам потрібно обов'язково з'явитися на реєстрацію за 2 години до відправлення рейсу за розкладом для того, щоб ми могли вчасно провести процедуру реєстрації." 

Чи це обов'язково, чи рекомендовано? Бо на перельоти всередині ЄС зовсім не хочеться приходити так заздалегідь і потім сидіти зайву годину в аеропорту рано-вранці.

Logged
sean
Active user

Posts: 4119


View Profile
« Reply #5145 on: 01.10.19 , 20:10 »
Share Reply with quote

Звичайно, що обов'язково. Це вимога до усіх пасажирів з обмеженими можливостями. Ну а якщо летовища великі, ті дві години - ніщо. За годину - 50/40 хв уже і гейт оголошують.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 569


View Profile
« Reply #5146 on: 02.10.19 , 11:10 »
Share Reply with quote

Европейские авиакомпании серьезно штормит.
Всего за месяц прекратили полеты Aigle Azur, Thomas Cook, Adria Airways и вот теперь такая же история с другой французской авиакомпанией XL Airways (бывшая Star Europe).
Получается, что через некоторое время в продажу поступят самолеты этих авиакомпаний. Будет интересно, какие авиакомпании их купят. Некоторые ведь жаловались на нехватку бортов.
Logged
VB
Active user

Posts: 4066


View Profile
« Reply #5147 on: 02.10.19 , 13:10 »
Share Reply with quote

Якщо вони їхні. Бо насправді літаки зазвичай (не те, щоби грошей в них не було власні мати, а ось так, саме для таких випадків) належать або якимось спеціальним фірмам-компаніям (які десь за сусіднім столиком сидять, якого пробашльовує той, хто і за саму а/к башляє), або іншим а/к, або в лізингу, або в заставі у свого банку, або в оренді, будь-що може бути, але не боржника. Тому літаки, звичайно, літати будуть. Але про купівлю мова не йтиме. Зараз новий керівник МАУ майстерно з'їхав з питання про те, які саме літаки належать саме МАУ.
Logged
klepko
Active user

Posts: 483


View Profile
« Reply #5148 on: 02.10.19 , 13:10 »
Share Reply with quote

Якщо вони їхні. Бо насправді літаки зазвичай (не те, щоби грошей в них не було власні мати, а ось так, саме для таких випадків) належать або якимось спеціальним фірмам-компаніям (які десь за сусіднім столиком сидять, якого пробашльовує той, хто і за саму а/к башляє), або іншим а/к, або в лізингу, або в заставі у свого банку, або в оренді, будь-що може бути, але не боржника. Тому літаки, звичайно, літати будуть. Але про купівлю мова не йтиме. Зараз новий керівник МАУ майстерно з'їхав з питання про те, які саме літаки належать саме МАУ.
На це є відповідь у planespotters. Там є у полі Remarks опис літака. Хто лізингодавець, попередній власник і маршрут доставки за наявності.
Logged
VB
Active user

Posts: 4066


View Profile
« Reply #5149 on: 02.10.19 , 14:10 »
Share Reply with quote

 Ті ремарки хто ремаркує?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 [515] 516 517 518 519 520
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!