Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.19 , 08:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      airlines, buses, ferries etc.

        Аэроклуб

Pages: 1 ... 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 [516] 517 518
Reply | Print
Author Topic: Аэроклуб  (Read 1362471 times)
Entony
Active user

Posts: 3412


View Profile
« Reply #5150 on: 02.10.19 , 14:10 »
Share Reply with quote

SkyUp з 9 листопада літатиме зі Львова до Парижа.

Український авіалоукостер SkyUp із листопада планує відкрити прямі рейси зі Львова до Бове, що за 50 км від Парижа. Про Tvoemisto.tv повідомили у пресслужбі компанії.
30 вересня Державіаслужба дозволила SkyUp виконувати рейси до Бове двічі на тиждень – у середу та суботу. Вартість квитків стартує від 1425 грн.
Додамо, що з жовтня зі Львова SkyUp літатиме до Києва, Харкова, ОАЕ та Праги, а з 24 листопада – до Тель-Авіва.

http://tvoemisto.tv/news/skyup_vidkryie_pryami_reysy_zi_lvova_do_frantsuzkogo_bove_103460.html
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4970


View Profile
« Reply #5151 on: 02.10.19 , 15:10 »
Share Reply with quote

Український авіалоукостер SkyUp із листопада планує відкрити прямі рейси зі Львова до Бове, що за 50 км від Парижа.

Сподіваюсь,  що цей рейс довше проіснує,  ніж їхній рейс Харків-Париж (тоді вони ще в "Шарль де Голль" літали),  який протримався лише літо. 
Logged
Георгий Грановский
Active user

Posts: 5718


View Profile
« Reply #5152 on: 02.10.19 , 16:10 »
Share Reply with quote

С их ценами да ещё и с прилётом в Бове рейс не будет заполнятся...
Logged
interfan
Active user

Posts: 1192


View Profile
« Reply #5153 on: 15.10.19 , 08:10 »
Share Reply with quote

Як виявилось, якщо ти на милицях, але можеш самостійно зайти на трап і не потребуєш спеціальної допомоги - то за відсутності багажу на стійку реєстрації взагалі можна не з'являтись, і приїздити за дві години в аеропорт не потрібно. При цьому іноді без черги пропускають на посадку та контроль)

І ще ніколи б не подумав, що переліт Віззом з Франфурта на Київ буде одним з найбільш напряжних за останні роки. Спочатку виявилось що електронні посадочні там не канають (хоча додаток їх нормально сформував), всі повинні відстояти чергу на реєстрацію і отримати паперові. Далі ці красавці проводили контроль безпеки лише через одну лінію і працювали дуже повільно. Другу лінію контролю відкрили лише після того, як з десяток пасажирів наполегливо пояснили, що не встигнуть на рейс. В результаті простояли в черзі майже годину, а в літак зайшли через 25 хвилин після графікового відправлення.
Logged
Г-дзе
Co-moderators
Active user

Posts: 4842


View Profile
« Reply #5154 on: 15.10.19 , 11:10 »
Share Reply with quote

На Франкфурт все очень жалуются. Лучше его избегать вообще.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22740


View Profile
« Reply #5155 on: 15.10.19 , 17:10 »
Share Reply with quote

я прилетал во Франкфурт Wizzом пол-года назад, все было нормально.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4341


View Profile
« Reply #5156 on: 15.10.19 , 17:10 »
Share Reply with quote

я прилетал во Франкфурт Wizzом пол-года назад, все было нормально.
На прилет - да, более менее. А вот на вылет...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4964


View Profile
« Reply #5157 on: 15.10.19 , 17:10 »
Share Reply with quote

Далі ці красавці проводили контроль безпеки лише через одну лінію і працювали дуже повільно. Другу лінію контролю відкрили лише після того, як з десяток пасажирів наполегливо пояснили, що не встигнуть на рейс. В результаті простояли в черзі майже годину, а в літак зайшли через 25 хвилин після графікового відправлення.

В Дюссіку так само, з тою різницею що трабли були не на безпеці, а на паспортному. Після наполегливих волань зняли одного чувака з будки EU і пересадили його в третю будку ALL, бо до того будки працювали в форматі 2-2. Простояли в черзі півтори години, я зайшов в літак за дві хвилини до графікового відправлення, колеги - ще за десять хвилин, останній пакс зайшов у ті самі +25.

Колеги, які потім ще літали у Венрай попрацювати й поїсти анлім рібс, говорять що нічого в кращу сторону там не міняється.
« Last Edit: 28.10.19 , 07:10 by Г-дзе » Logged
sean
Active user

Posts: 4078


View Profile
« Reply #5158 on: 15.10.19 , 22:10 »
Share Reply with quote

І ще ніколи б не подумав, що переліт Віззом з Франфурта на Київ буде одним з найбільш напряжних за останні роки. Спочатку виявилось що електронні посадочні там не канають (хоча додаток їх нормально сформував), всі повинні відстояти чергу на реєстрацію і отримати паперові. Далі ці красавці проводили контроль безпеки лише через одну лінію і працювали дуже повільно. Другу лінію контролю відкрили лише після того, як з десяток пасажирів наполегливо пояснили, що не встигнуть на рейс. В результаті простояли в черзі майже годину, а в літак зайшли через 25 хвилин після графікового відправлення.
Такого навіть в Ханні не було, коли Візз ще тільки розкатував Франкфурт.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22740


View Profile
« Reply #5159 on: 15.10.19 , 22:10 »
Share Reply with quote

таке багато де трапляється, але чогось я знаю про такі випадки лише у Німеччині
Наприклад на таку ситуацію я, Г-дзе та yambor з дочкою і дружиною потрапили якось у Гановері.
« Last Edit: 15.10.19 , 23:10 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 [516] 517 518
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!