Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.01.19 , 22:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      airlines, buses, ferries etc.

        Аэроклуб

Pages: 1 ... 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 [503] 504
Reply | Print
Author Topic: Аэроклуб  (Read 1206775 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22182


View Profile
« Reply #5020 on: 27.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

Взагалі-то ЛАЗи-695 вироблялись у Львові серйно до 2002 року після цього виробництво їх продовжив і ДАЗ (хоч і в мізерних кількостях, у порівнянні з виробництвом у Львові) і це тривало аж до 2008 року, тобто існують ДАЗівські ЛАЗи-695 не дуже і старі, 2008 року випуску.
Втім по відео видно що це саме машина львівського виробництва, це по молдінгах видно, тому йому мінімум 16 рочків.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12065


View Profile
« Reply #5021 on: 27.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote

Ну вот этот Дрим Винд летает на 150-местных самолетах, допустим они будут не битком, допустим часть людей уедет "своим ходом". Но вот все равно, адекватно ли для такого количества людей, с чемоданами, с кошками, с собаками 30-местный автобус?
Logged
Tr_Temp
User

Posts: 132


View Profile
« Reply #5022 on: 27.12.18 , 22:12 »
Share Reply with quote

Ну вот этот Дрим Винд летает на 150-местных самолетах, допустим они будут не битком, допустим часть людей уедет "своим ходом". Но вот все равно, адекватно ли для такого количества людей, с чемоданами, с кошками, с собаками 30-местный автобус?

Ой, та в того Дрім Вінда хоча б 30 пасажирів набиралось. Якщо вони хочуть щоб рейси добре заповнювались, тоді цій авіакомпанії треба підписувати угоди з якимись іншими авіакомпаніями, щоб продавати квитки з пересадкою в Жулянах. Наприклад, з Белавіа та Ернест ейр. Тоді можливо ефект буде. А так, ну може якісь 2-3 бізнесмени будуть літати. А всі кому треба буде летіти кудись за кордон будуть їхати в Херсон, звідки МАУ і Туркіши літають.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12065


View Profile
« Reply #5023 on: 27.12.18 , 23:12 »
Share Reply with quote

А зачем они тогда вообще летают?
Logged
donrace
Active user

Posts: 301


View Profile
« Reply #5024 on: 28.12.18 , 06:12 »
Share Reply with quote

Так это же засылочный рейс из Киева под чартеры нв Египет. Так что с таким подходом и расписанием хоен там кто летать будет...
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4388


View Profile
« Reply #5025 on: 28.12.18 , 08:12 »
Share Reply with quote

Цього тижня засилка під чартер на Єгипет була з Харкова,  там інша авіакомпанія -  СкайАп.  Хоча може й ДрімВінд теж під чартери підлаштовується. 
Logged
klepko
Active user

Posts: 370


View Profile
« Reply #5026 on: 28.12.18 , 08:12 »
Share Reply with quote

Взагалі-то ЛАЗи-695 вироблялись у Львові серйно до 2002 року після цього виробництво їх продовжив і ДАЗ (хоч і в мізерних кількостях, у порівнянні з виробництвом у Львові) і це тривало аж до 2008 року, тобто існують ДАЗівські ЛАЗи-695 не дуже і старі, 2008 року випуску.
Втім по відео видно що це саме машина львівського виробництва, це по молдінгах видно, тому йому мінімум 16 рочків.

Вік автобуса не так важливий, як його обслуговування. Наприклад, далекомагістральні Ікаруси припинили курсувати зі Сміли років 5  тому, а ось сусідня Камянка має на ходу 1 Лаз-695, 5 Ікарусів та Лаз-699. А все тому що там гарні майстри. Хоча упевнений - креслення та документація лишилась. І відновити виробництво легенд можливість є. Лише трішки осучаснити дизайн. І замінити можливо на двигун Євро4.
Logged
joy
Active user

Posts: 25176


View Profile
« Reply #5027 on: 28.12.18 , 16:12 »
Share Reply with quote

Я бы с удовольствием на таком мамонте прокатился бы.
Даже бы дороже заплатил, чем за обычный Хундай какой
Logged
sean
Active user

Posts: 3429


View Profile
« Reply #5028 on: 06.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

06 січня 2019 о 10:23 повітряне судно (ПС) Boeing 737-800 з бортовими номером TC-JVI авіакомпанії Turkish Airlines, яке здійснювало рейс за маршрутом Львів-Стамбул, при здійсненні розвороту на ЗПС в районі 8 РД частково викотилось за межі ЗПС із наступною зупинкою ПС. Коефіцієнт зчеплення на момент здійснення вирулювання на ЗПС становив 0,26, вітер 330 градусів (по смузі) 7 м/с, що є достанім для здійснення вильоту. Було оголошено аварійну тривогу та підрозділи АРК прибули на місце події. Жодний з 59 пасажирів та 6 членів екіпажу, які перебували на борту ПС, в результаті інциденту не постраждав. ПС не зазнало значних пошкоджень. Було здійсненно заходи щодо висадки пасажирів з ПС та доставки пасажирів в термінал «А». На даний час здійснюються заходи щодо евакуації ПС з ЗПС. Аеропорт докладає максимальних зусиль для відновлення роботи найближчим часом.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Оновлена інформація станом на 14:20
ПС успішно евакуювали, який знаходиться вже у межах ЗПС. Аеропорт готується до відновлення роботи та здійснюється підготовка ЗПС до обслуговування повітряних суден.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2153374044719306&id=227242610665802
Logged
sean
Active user

Posts: 3429


View Profile
« Reply #5029 on: 11.01.19 , 10:01 »
Share Reply with quote

Maxy і інші досвідчені, допоможіть плз з транзитом через Станстед, якщо умовний Райан "стикується" 20:05-07:05(+1). Він таки відлякує подорожуючих через необхідність візи, але ось що каже гов.юк:

Landside Transit:
Landside transit passengers are those who need or wish to pass through the UK border and enter the UK (e.g. to change airport, to collect baggage or arrive at airports where no airside transfer is possible)

Transit without visa (TWOV)
ALL visa nationals seeking to transit the United Kingdom LANDSIDE without a visa must:
(iv) arrive and depart by air; and
(v) have a confirmed onward flight that departs before 23:59hrs the following day; and
(vi) hold the correct documents for their destination (e.g. a visa for that country if required)

Я виконую ці умови і мені непотрібна тразитна британська віза?

Тут же по тексту нижче британці пишуть, що транзитна віза таки потрібна, якщо не виконується жодна з умов:

(i) a  valid  visa  for  entry  to  Australia,  Canada,  New  Zealand  or  the  USA  and  a  valid airline ticket via the UK as part of a reasonable journey TO that country; or
(ii) a  valid  visa  for  entry  to  Australia,  Canada,  New  Zealand  or  the  USA  and  a  valid airline ticket via the UK as part of a reasonable journey FROM that country; or
(iii) a  visa  for  entry  to  Australia,  Canada,  New  Zealand  or  the  USA  as  part  of  a reasonable journey FROM the country in respect of which the visa is held and it is less  than  6  months  since  the  holder  last  entered  that  country  with a  valid  entry visa; or
(iv) a valid permanent residence permit issued by:
     (a) Australia
     (b) Canada, issued after 28 June 2002
     (c) New Zealand
     (d) USA issued after 21 April 1998; or a valid US Immigrant visa endorsed with a US arrival stamp (a wet-ink/ADIT stamp version will NOT be accepted by UK border control); or  an expired I-551  Permanent  Residence  card  provided  it  is accompanied by a valid I-797 letter authorising extension; or a standalone US Immigration Form 155A/155B (attached to a sealed brown envelope); or
(v) a valid common format residence permit issued by an EEA state or Switzerland; or
(vi) a valid common format category D visa for entry to an EEA state or Switzerland; or
(vii) a valid Irish biometric visa endorsed BC or BC BIVS and travelling TO the Republic of Ireland; or
(viii) an Irish biometric visa endorsed BC or BC BIVS and travelling FROM the Republic of Ireland provided it is less than 3 months since the holder last entered there

Правильно я трактую, що звичайної біометрики для відвідування країни шенгену як кінцевої точки не буде достатньо для того, щоб потрапити, до прикладу, під категорію (vi) a valid common format category D visa for entry to an EEA state or Switzerland і тразитна віза для Станстеду таки буде потрібна?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 [503] 504
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!