Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.18 , 07:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      airlines, buses, ferries etc.

        Автобусы вместо поездов во вунтриобластном сообщении - почему?

Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Author Topic: Автобусы вместо поездов во вунтриобластном сообщении - почему?  (Read 14188 times)
Emblaze
Active user

Posts: 3359


View Profile
« Reply #30 on: 30.04.18 , 23:04 »
Share Reply with quote

Як анти,потяги проти автобусів в приміському сполученні.

Quote
Програміст Дмитро Хмарний зареєстрував петицію до Львівської обласної ради з пропозицією впровадити у Львові та околицях міський залізничний транспорт. Він розмірковує над тим, які переваги дала би місту та прилеглим населеним пунктам така новація.

РЕЙКОВИЙ АВТОБУС ДЛЯ ЛЬВОВА
16 квітня 2018
Міський рейковий автобус дав би жителям міста і передмість можливість швидше та зручніше пересуватись з одного кінця Львова в інший, не вистоюючи в заторах.
Багато великих міст Європи мають добре розвинений міський залізничний транспорт. Йдеться не лише про трамвай чи метро, а й приміські поїзди. Щоправда, вони суттєво відрізняються від тих, які ми звикли бачити. Зазвичай, це ціла система різних напрямків і ліній, що зв'язують центр міста з околицями та передмістями і містами-супутниками. Вона інтегрована у громадський транспорт міста за допомогою єдиних квитків та зручних пересадок на інші види транспорту. Такий транспорт можна розглядати як розширену систему наземного метро з більшими вагонами і можливістю дістатись на дальші дистанції.

Що важливо, часто залізничні колії покривають і значну частину міста. Тобто можна дістатися не тільки з околиць до центру, а й зручно та швидко пересуватись у межах міста, не застрягаючи в корках, та пересідати на інший громадський транспорт.
http://tvoemisto.tv/blogs/chomu_u_lvovi_potriben_miskyy_zaliznychnyy_transport_92633.html

Там это уже было некоторое время в период подготовки Тимошенко к президентским выборам, но народ упрямо игнорировал затею. Население, привыкшее давиться в гробоподобных  "спринтерах" и "лазах", так просто не перевоспитать, тем паче рельсовые автобусы попросту не в состоянии довезти до дома и от дома. Не взлетит из-за исторически сложившейся радиальной структуры и лени пользователей.

« Last Edit: 30.04.18 , 23:04 by Emblaze » Logged
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #31 on: 01.05.18 , 10:05 »
Share Reply with quote

Тому що треба такий вид транспорту інтегрувати в уже існуючу систему, а не робити "сам по собі". Спільний квиток, в т.ч. проїздні, спільний розклад, спільна диспетчерська служба, що, втім, і озвучено у статті. Існуючі маршрути автобусів, тролейбусів та трамваїв необхідно чітко узгодити з "великою" рейковою системою, роблячи акцент на пересадкові центри, а натомість потягам, - необхідно вводити нові зупинки, які максимально наближені як до житлових масивів та промислових зон, так і до існуючої мережі міського транспорту. Хоча це, - лише невеликий відсоток проблеми міського транспорту загалом. Проект у Львові провалився не через відсутність пасажирів, а через корупційний складник.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2623


View Profile
« Reply #32 on: 01.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

Кому нужен формально городской транспорт с интервалом 2 часа, если есть альтернативные маршруты с интервалом 5-10 минут? И тут коррупция и отсутствие пересадочных узлов никак не есть причиной провала того проекта.
Logged
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #33 on: 01.05.18 , 18:05 »
Share Reply with quote

Кто говорит о интервале в 2 часа? А в отношении Львова, - то 2 часа те, - были на тот момент более-менее оптимальными, поезд курсировал в часы пик. И для достижения выхода на плюс, - никто не запрещал УЗ вводить в обращение рейсы в другие часы.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3359


View Profile
« Reply #34 on: 01.05.18 , 18:05 »
Share Reply with quote

В любом случае приведенная ссылка интересна тем, что иллюстрирует забавную склонность хипстер-активистов переизобретать велосипед с квадратными колесами.
Logged
tera
Active user

Posts: 512


View Profile
« Reply #35 on: 12.06.18 , 22:06 »
Share Reply with quote

В продовження теми про рейковий автобус у Львові.Його доцільності.

Ні дня без Львова
8 червня
Львівська міськрада спільно з компанією Vodafone провели масштабне дослідження переміщення абонентів та з’ясували, звідки до Львова приїжджають найбільше людей і на які вулиці припадає найінтенсивніший трафік. Отримані дані планують використати для створення стратегії сталої мобільності Львова та розвитку транспортної моделі міста.

З усіма результатами дослідження можна ознайомитись на порталі «Панель міста» та на «Порталі відкритих даних Львова».
https://zaxid.net/hto_i_yak_yide_do_lvova_shhodnya_n1458653

СКІЛЬКИ МЕШКАНЦІВ ОБЛАСТІ ЩОДНЯ ПРИЇЖДЖАЮТЬ ДО ЛЬВОВА. ДОСЛІДЖЕННЯ
http://tvoemisto.tv/news/skilky_meshkantsiv_oblasti_shchodnya_pryizhdzhayut_do_lvova_doslidzhennya_93727.html

А чи не можна такий метод використати для теми
   
Аналітика реального пасажирського трафіку для проектування маршрутів пас.поїздів

Logged
Utopist
Active user

Posts: 2623


View Profile
« Reply #36 on: 13.06.18 , 09:06 »
Share Reply with quote

Конечно можно. Было бы желание кому-то этим заниматься.
Logged
tera
Active user

Posts: 512


View Profile
« Reply #37 on: 21.08.18 , 21:08 »
Share Reply with quote

В продовження теми про Львів рейковий ....

ДІСТАТИ КОЛІЮ З КУЩІВ. ЧИ ПОЇДУТЬ ЕЛЕКТРИЧКИ НА ЗНЕСІННЯ ТА ЛИЧАКІВ

Уже не перший рік у Львові говорять про відновлення залізничного сполучення від станції Підзамче до Личакова та Винників. Однак якщо у останніх колія частково зруйнована, а на її відновлення необхідні кошти, то колію на Личаків через Знесіння неодноразово розглядали як туристичний маршрут. Щоправда, за нього поки не готова взятися ані Укрзалізниця, ані місто.
http://tvoemisto.tv/exclusive/turystychna_zaliznytsya_yak_pryvezty_turystiv_na_znesinnya_ta_lychakiv_95214.html

На фото з людьми : той дебелий юнак в світло-сірому костюмі то є той про кого не можна говорити вголос?
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1011


View Profile
« Reply #38 on: 22.08.18 , 00:08 »
Share Reply with quote

В продовження теми про Львів рейковий ....

ДІСТАТИ КОЛІЮ З КУЩІВ. ЧИ ПОЇДУТЬ ЕЛЕКТРИЧКИ НА ЗНЕСІННЯ ТА ЛИЧАКІВ

Уже не перший рік у Львові говорять про відновлення залізничного сполучення від станції Підзамче до Личакова та Винників. Однак якщо у останніх колія частково зруйнована, а на її відновлення необхідні кошти, то колію на Личаків через Знесіння неодноразово розглядали як туристичний маршрут. Щоправда, за нього поки не готова взятися ані Укрзалізниця, ані місто.
http://tvoemisto.tv/exclusive/turystychna_zaliznytsya_yak_pryvezty_turystiv_na_znesinnya_ta_lychakiv_95214.html

На фото з людьми : той дебелий юнак в світло-сірому костюмі то є той про кого не можна говорити вголос?

Чому не до Бережан?:)
Logged
Tags: train bus 
Pages: 1 2 3 [4]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!