Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.10.19 , 12:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Городская электричка в Киеве

Pages: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136
Reply | Print
Author Topic: Городская электричка в Киеве  (Read 437597 times)
Jyraff
Active user

Posts: 280


View Profile
« Reply #1310 on: 18.02.17 , 01:02 »
Share Reply with quote

Пересадки між лініями метро це _інше_. Чому? Все просто - це пересадка між рівномістким рухомим складом з аналогічним інтервалом.
А що принципово заважає зробити ШТ2 і МЕ ближчими за місткістю? Чому ТТ по 100 метрів - це нормально, а поставити на ШТ2 100 метрові трамваї - ні? Звісно, існуючий пересадочний вузол треба перероблювати (а проектантів нинішнього збочення відправити на пенсію).
Можна ще простіше - в напрямку до Троєщина-2 трамваї ідуть з рівномірним інтервалом, а на пересадці чекають прибуття МЕ, тобто матимемо кілька трамваїв одночасно на платформі (яка, звісно має їх всі одночасно вмістити), які в напрямку Милославської підуть з мінімально можливим інтервалом.
Logged
Santehnik
Active user

Posts: 345


View Profile
« Reply #1311 on: 19.02.17 , 14:02 »
Share Reply with quote

Як мінімум те що трамвай має інший габарит, відповідно при тій же довжині буде меньша місткість, а також те що існуюча платформа має обмеження - 45 метрів. Якщо перебудувати весь вузол, то чим це буде принципово дешевше від ТТ? Адже необхідно буде знов таки проводити закупівлю нормальних електричок, до того ж закупівля нових трамвайних вагонів. Воно то буде дешевше, але не настільки дешевше, щоб заради цього змушувати цільову аудиторію робити щоденні пересадки... Ну і яка різниця з точки зору залізниці: що електрички будуть їздити раз в 6 хв, що трамваї?
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 280


View Profile
« Reply #1312 on: 19.02.17 , 15:02 »
Share Reply with quote

Так треба переробити тільки 1 вузол, а для ТТ - порядку 10. По-друге, РС односистемний і, відповідно, помітно дешевший. По-третє, такий РС існує, на відміну від ТТ під наші умови, який розробляти і тестувати - це + пару років. Нарешті, після гіпотетичного запуску метро електрички можна продати, трамваї пустити на інші лінії (особливо якщо зробити зчепки 3х30 чи інше). РС від ТТ нікуди більше не пристроїш. Сенс у ТТ з'являється, якщо офіційно визнати, що ПВЛ не буде найближчих років 50, тоді і Подільский мостовий перехід можна не добудовувати - без метро це міст в нікуди.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11413


View Profile
« Reply #1313 on: 19.02.17 , 21:02 »
Share Reply with quote

без метро це міст в нікуди.
Чому це? А якась веломагістраль Троещина - Корнин, ні?
Logged
Г-дзе
Active user

Posts: 4831


View Profile
« Reply #1314 on: 20.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

Корнин центр вселенной)))

P.S. mikle успокойся, тут тебя вычесляют на раз-два. Поищи другие форумы, группы в соц сетях и т.д.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22679


View Profile
« Reply #1315 on: 20.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

да перестаньте Вы к Корнину цепляться.
Корнин и Ивница - действительно относительно пассажирогенерирующие места по сравнению с остальными промежуточными остановками на участке Фастов - Житомир, это и я Вам подтверджаю и я определенно не mikle.
Logged
Г-дзе
Active user

Posts: 4831


View Profile
« Reply #1316 on: 20.02.17 , 00:02 »
Share Reply with quote

Макс ты не понял юмора)))
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4131


View Profile
« Reply #1317 on: 20.02.17 , 01:02 »
Share Reply with quote

Корнин центр вселенной)))

P.S. mikle успокойся, тут тебя вычесляют на раз-два. Поищи другие форумы, группы в соц сетях и т.д.
Протестую. Большинству регулярных читателей форума известно, что одним из центров Вселенной является Фастов, а другим, конкурирующим с первым, - Рахов. Некоторые аналоги им могут быть найдены в образах Станций из https://www.amazon.com/Creatures-Light-Darkness-Roger-Zelazny/dp/0061936456
Logged
RVR
Active user

Posts: 937


View Profile
« Reply #1318 on: 22.02.17 , 17:02 »
Share Reply with quote

Вот уже выложили схему трам-трэйна.

https://scontent.fhen1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/16832171_10213164428254961_53496005102030105_n.jpg?oh=faf4d152b702ef32df3b35a5d17ea534&oe=592BDC1D

Лівий берег з правим з’єднає двосистемний трамвай

Київ планує до кінця травня отримати ТЕО проекту "Tram-Train".

Цей проект дозволить з’єднати швидкісним сполученням лівобережні житлові масиви та адміністративно-ділове ядро міста, що призведе до істотного скорочення часу транспортних поїздок. За розрахунками на транспортній моделі, попит на Tram-Train становить близько 264 тис. пас./добу. Загальна протяжність лінії складе 37,2 км, з яких 14,7 км – інфраструктура швидкісного трамваю. Решта – інфраструктура залізниці

Лінія "Tram-Train" включатиме два маршрути: «Милославська» – «Північна», та «Дарниця» – «Кільцева дорога». Обидва – через Дарницький залізничний міст.
Заходи з реалізації системи "Tram-Train" передбачають будівництво примикання, що поєднає троєщинську лінію швидкісного трамваю з залізницею в районі станції «Троєщина-2», будівництво примикання, що поєднає борщагівську лінію швидкісного трамваю з залізницею в районі Повітрофлотського шляхопроводу, будівництво розгалуження на Березняках, яке дозволить потягам, що рухаються з Троєщини та на Троєщину, оминати станцію Дарниця, та будівництво пересадкової платформи «Либідська».

Tram-train є особливою рейковою системою, з підвищеними експлуатаційними характеристиками, завдяки можливості одночасної експлуатації на трамвайній та залізничній інфраструктурі. Коридор "Троещина – Караваєві Дачі" визначено як перспективний для розвитку систем масових пасажирських перевезень, за рекомендаціями консалтингової компанії ITP, в рамках спільного проекту КМДА та Світового Банку з розробки Інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури м. Києва та його приміської зони.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4131


View Profile
« Reply #1319 on: 22.02.17 , 17:02 »
Share Reply with quote

Щас если еще закопаются на Веник, то на троещинском метро окончательно можно будет ставить крест.

Кстати, все видели, как новый проект Мостицкой в прессе обозвали "вертикальным двухэтажным"?
Logged
Tags: kyiv epl emu commuter 
Pages: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!