Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.11.20 , 13:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Городская электричка в Киеве

Pages: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 [140]
Reply | Print
Author Topic: Городская электричка в Киеве  (Read 488533 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22987


View Profile
« Reply #1390 on: 11.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

Це тема міської електрички. Ніхто на ній по 40 км не проїзджає...
зачекайте, дешевизну тарифа БЧ згадали у контексті проїзду по формах на не ту діляку. По формах на не ту ділянку - зазвичай їздять саме на приміських.
Втім на міській електричці також окрема від звичайних приміських вартість проїзду що також не залежить від відстані і становить вона 1 брб (тобто ~11.5 грн), тому знову ж Ваш аргумент щодо дешевших квитків у БЧ теж не відповідає фактам.
« Last Edit: 11.08.20 , 14:08 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22987


View Profile
« Reply #1391 on: 11.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

Utopist, Вы в принципе недооцениваете способностей наших людей к "шаре". Они готовы на любые извраты, лишь бы шара. Когда-то довелось на т.н. "заслоне"(это когда ещё турникетов не было) постоять. Так вот каких только "корочек" не предъявляли, лишь бы билетов на электричку не покупать. А "справки", что дескать ЗП не платят...
Мої спостереження тут повністю збігаються з Вашими, але у мене з тих самих спостережень зовсім інакші висновки.

От дивіться, у мене особисто до вас питання - от коли Ви стояли на заслоні і бачили що серед пасажирів аж надто велика частка людей, що демонстрували ось цю всю ганебну поведінку, про котру Ви написали. Чому Ви вирішили, що це відбувається, бо це ось такі "наші люди"? Ви ж буваєте десь поза залізницею (міський транспорт не рахується, бо там проблеми вцілому подібні до тих, що у приміських поїздах залізниці). Ви справді там спостерігаєте такий самий високий відсоток людей, що так само негідно себе поводять у ситуаціях, коли за щось треба платити за щось недороге, але дуже постаравшись і схитрувавши можна спробувати не заплатити. Чи все-таки ні?

Ну запрыгивать на полтора метра не все могут и не всегда удобно...
Не все и не всегда. Но по сути "акробатикой" как раз занимается именно страдает платежеспособное население. Как пример - в той же Буче. Им сделали отдельные челноки. А по билетам - швах полный. Потому что удобнее "запрыгнуть". Вой, слюни, сопли. А вот сложить "2+2" у них получается 22 ;)
зачекайте, це зовсім інша проблема, можна сказати окрема від попередньої.

Тут йдеться про людей, що прийшли на посадку трохи запізно, як раз за таку кількість секунд до відходу поїзда, що якщо зуміти через щось перестрибнути десь там в недозволеному місці перейти і залізти, але негайно без квитка - то на цю електричку вони ще встигають, а якщо підти через касу і купувати квиток - то уже ні. Це зовсім інші люди. Серед цих людей істотний % тих, хто заплатив-би, якби існувала можливість простішої і швидкої процедури оплати проїзду у таких випадках.

Між цими двома проблемами опосередкований зв'язок звісно існує - бо друга проблема є частково вторинною від попередньої, котру ми обговорювали - тобто коли маємо ситуацію, що великий % серед пасажирів тих, хто відпочатку мав намір не платити - залізниця не вважає потрібним зосереджувати зусилля щоб одержати більше грошей з тієї меншості, що заплатила-б, якби це не було так незручно. В результаті залізниця вдається до заходів щоб цього досягти втупу - назразок опарканювання, отурнікечування - щоб спробувати з першої групи все-таки плату за проїзд витрясти, при чому побічним наслідком таких заходів є додаткові труднощі для другої групи пасажирів - наприклад коли при отурнікечуванні закривають підхід до платформи з протилежного боку іноді виходить що до отурнікечування була друга касова будка з іншого боку, а після отурнікечування - уже ні.
Logged
Tags: kyiv epl emu commuter 
Pages: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 [140]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!