Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
06.03.21 , 01:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Городская электричка в Киеве

Pages: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145
Reply | Print
Author Topic: Городская электричка в Киеве  (Read 511536 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23073


View Profile
« Reply #1390 on: 11.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

Це тема міської електрички. Ніхто на ній по 40 км не проїзджає...
зачекайте, дешевизну тарифа БЧ згадали у контексті проїзду по формах на не ту діляку. По формах на не ту ділянку - зазвичай їздять саме на приміських.
Втім на міській електричці також окрема від звичайних приміських вартість проїзду що також не залежить від відстані і становить вона 1 брб (тобто ~11.5 грн), тому знову ж Ваш аргумент щодо дешевших квитків у БЧ теж не відповідає фактам.
« Last Edit: 11.08.20 , 14:08 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23073


View Profile
« Reply #1391 on: 11.08.20 , 14:08 »
Share Reply with quote

Utopist, Вы в принципе недооцениваете способностей наших людей к "шаре". Они готовы на любые извраты, лишь бы шара. Когда-то довелось на т.н. "заслоне"(это когда ещё турникетов не было) постоять. Так вот каких только "корочек" не предъявляли, лишь бы билетов на электричку не покупать. А "справки", что дескать ЗП не платят...
Мої спостереження тут повністю збігаються з Вашими, але у мене з тих самих спостережень зовсім інакші висновки.

От дивіться, у мене особисто до вас питання - от коли Ви стояли на заслоні і бачили що серед пасажирів аж надто велика частка людей, що демонстрували ось цю всю ганебну поведінку, про котру Ви написали. Чому Ви вирішили, що це відбувається, бо це ось такі "наші люди"? Ви ж буваєте десь поза залізницею (міський транспорт не рахується, бо там проблеми вцілому подібні до тих, що у приміських поїздах залізниці). Ви справді там спостерігаєте такий самий високий відсоток людей, що так само негідно себе поводять у ситуаціях, коли за щось треба платити за щось недороге, але дуже постаравшись і схитрувавши можна спробувати не заплатити. Чи все-таки ні?

Ну запрыгивать на полтора метра не все могут и не всегда удобно...
Не все и не всегда. Но по сути "акробатикой" как раз занимается именно страдает платежеспособное население. Как пример - в той же Буче. Им сделали отдельные челноки. А по билетам - швах полный. Потому что удобнее "запрыгнуть". Вой, слюни, сопли. А вот сложить "2+2" у них получается 22 ;)
зачекайте, це зовсім інша проблема, можна сказати окрема від попередньої.

Тут йдеться про людей, що прийшли на посадку трохи запізно, як раз за таку кількість секунд до відходу поїзда, що якщо зуміти через щось перестрибнути десь там в недозволеному місці перейти і залізти, але негайно без квитка - то на цю електричку вони ще встигають, а якщо підти через касу і купувати квиток - то уже ні. Це зовсім інші люди. Серед цих людей істотний % тих, хто заплатив-би, якби існувала можливість простішої і швидкої процедури оплати проїзду у таких випадках.

Між цими двома проблемами опосередкований зв'язок звісно існує - бо друга проблема є частково вторинною від попередньої, котру ми обговорювали - тобто коли маємо ситуацію, що великий % серед пасажирів тих, хто відпочатку мав намір не платити - залізниця не вважає потрібним зосереджувати зусилля щоб одержати більше грошей з тієї меншості, що заплатила-б, якби це не було так незручно. В результаті залізниця вдається до заходів щоб цього досягти втупу - назразок опарканювання, отурнікечування - щоб спробувати з першої групи все-таки плату за проїзд витрясти, при чому побічним наслідком таких заходів є додаткові труднощі для другої групи пасажирів - наприклад коли при отурнікечуванні закривають підхід до платформи з протилежного боку іноді виходить що до отурнікечування була друга касова будка з іншого боку, а після отурнікечування - уже ні.
Logged
tera
Active user

Posts: 1114


View Profile
« Reply #1392 on: 02.12.20 , 23:12 »
Share Reply with quote

Quote
Міська залізниця

Чиновники хочуть звільнити внутрішньоміський залізничний вузол від вантажних потоків та використання його в якості швидкісного рейкового пасажирського транспорту в єдиній системі з метрополітеном і швидкісним трамваєм.

"У перспективі планується включення залізниці у єдину систему з містами Вишгород, Бровари, Бориспіль, Українка, Васильків та Ірпінь", – йдеться у генплані.

У планах також будівництво шести нових залізничних станцій.
У Києві планують побудувати 100 станцій метро за 20 років
https://www.obozrevatel.com/ukr/kiyany/life/institut-genplanu-poyasniv-osnovni-napryamki-rozvitku-transportnoi-sistemi-kieva.htm
Logged
Shtativ_Diabolo
Guest
« Reply #1393 on: 03.12.20 , 00:12 »
Share Reply with quote

Да, кстати, там на дня в вечернее время пустили сразу в обе стороны электрички. https://bit,ly/3fZLLru
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #1394 on: 03.12.20 , 00:12 »
Share Reply with quote


У Києві планують побудувати 100 станцій метро за 20 років
https://www.obozrevatel.com/ukr/kiyany/life/institut-genplanu-poyasniv-osnovni-napryamki-rozvitku-transportnoi-sistemi-kieva.htm
Эта новость должна быть в разделе "Гумор".  На всякий случай аналогичная картинка из 2007-го:

« Last Edit: 03.12.20 , 00:12 by Emblaze » Logged
sean
Active user

Posts: 5431


View Profile
« Reply #1395 on: 03.12.20 , 09:12 »
Share Reply with quote

Мдя. З того часу тільки продовжили синю гілку на південь.
Logged
www3
Active user

Posts: 1680


View Profile
« Reply #1396 on: 03.12.20 , 09:12 »
Share Reply with quote

Ну і копають на Виноградар. В принципі все інше, окрім 4 гілки, зараз не потрібне.
Logged
opex
Active user

Posts: 12502


View Profile
« Reply #1397 on: 03.12.20 , 10:12 »
Share Reply with quote

А Красный Хутор - тоже ведь появился, и метродепо рядом.
Logged
sean
Active user

Posts: 5431


View Profile
« Reply #1398 on: 03.12.20 , 11:12 »
Share Reply with quote

Ну і копають на Виноградар. В принципі все інше, окрім 4 гілки, зараз не потрібне.
Як то непотрібно? Місто не розвивається і стоїть завжди.
Logged
www3
Active user

Posts: 1680


View Profile
« Reply #1399 on: 03.12.20 , 11:12 »
Share Reply with quote

Львівська Брама, другі пересадки між Золотими Воротами та Театральною, Палацом Спорту та Льва Толстого, 4 гілка від Солом'янської площі до Русанівських Садів (в ідеалі налі на Трою даліі) - треба вже вчора. А навіщо ЗАРАЗ метро станція Новобіличі та шматок від Червоного Хутору до Дарницького вокзалу? 8-\
Logged
Tags: kyiv epl emu commuter 
Pages: 1 ... 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 [140] 141 142 143 144 145
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!