Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
05.03.21 , 18:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Городская электричка в Киеве

Pages: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145
Reply | Print
Author Topic: Городская электричка в Киеве  (Read 511416 times)
ЛиС
Active user

Posts: 12326


View Profile
« Reply #1400 on: 03.12.20 , 22:12 »
Share Reply with quote

З запізненням, але не одразу звернув увагу на цей допис.
От дивіться, у мене особисто до вас питання - от коли Ви стояли на заслоні і бачили що серед пасажирів аж надто велика частка людей, що демонстрували ось цю всю ганебну поведінку, про котру Ви написали. Чому Ви вирішили, що це відбувається, бо це ось такі "наші люди"? Ви ж буваєте десь поза залізницею (міський транспорт не рахується, бо там проблеми вцілому подібні до тих, що у приміських поїздах залізниці). Ви справді там спостерігаєте такий самий високий відсоток людей, що так само негідно себе поводять у ситуаціях, коли за щось треба платити за щось недороге, але дуже постаравшись і схитрувавши можна спробувати не заплатити. Чи все-таки ні?
Я не зовсім зрозумів, що саме Ви хотіли сказати. Нажаль, відсосток таких ось "шаровиків" хоч і зменшився, але не зник. Навіть коли прибрали контролерів, які просто штрафували за відсутність квитка, і ввели роз'їзних касирів все одно є такі люди, які просто відмовляюся платити, мотивуючи тим що "грошей нема". Перед цім купивши пиво, біляші чи ще щось. При цьому в тих же маршрутках вони мовчки платять заявлену ціну, хоч вона й більша від залізничної до того ж населеного пункту. Я не знаю, чому вони так поступають. Іншого пояснення окрім "урвати "шари" там де можна" в мене немає.   

зачекайте, це зовсім інша проблема, можна сказати окрема від попередньої.

Тут йдеться про людей, що прийшли на посадку трохи запізно, як раз за таку кількість секунд до відходу поїзда, що якщо зуміти через щось перестрибнути десь там в недозволеному місці перейти і залізти, але негайно без квитка - то на цю електричку вони ще встигають, а якщо підти через касу і купувати квиток - то уже ні. Це зовсім інші люди. Серед цих людей істотний % тих, хто заплатив-би, якби існувала можливість простішої і швидкої процедури оплати проїзду у таких випадках.
Для абстрактного прикладу  - можливо. Для конкретного(ст.Буча) не вірно, бо в "дотурнікетну епоху" каси на платформі не було взагалі, треба було йти в будівлю вокзалу за квитком, і лише потім на платформу. Так, тепер лише один "цивільний" вхід - через касу з турнікетами(раніше було 2), але зроблений так, що на пішохідний міст без потреби вже не треба підніматися.
Відносно "швидкого і зручного способу" тут я з Вами згоден. Можливо, підійшов би варіант нинішнього "КиївСмартКарт" - закинув одразу кількість поїздок на карту, а потім просто валідуй собі в електричці у того ж таки касира. Не було касира? Ну то вже проблеми залізниці, а не пасажира.
І питання зовсім не до тих пасажирів, які по якійсь причині не змогли придбати квиток, а до тих, які при наявності такої можливості свідомо його не купують, або свідомо купуть за меншу вартість, ніж їдуть насправді. Знову таки пояснень окрім "прохалявити", якщо є така можливість, в мене немає. Можливо Ви знаєте якісь інші причини.

Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23073


View Profile
« Reply #1401 on: 04.12.20 , 03:12 »
Share Reply with quote

Я хотів сказати що ті самі "наші люди", зокрема ті, хто їздить у електричці - навряд-чи щоб були здатні прохарчувались суто повітрям, водою і сонячним світлом, отже мусять купувати якісь харчі, навряд-чи щоб воно жили натуральним господарством.
У АТБ навіть у найнеблагополучному наркомансько-босяцькому районі - кількість покупців, хто намагається поцупити пляшку пива чи хлібину менша за відсоток зайців на залізниці разів мабуть у 150. І справа навіть не у тому, що можуть викликати поліцію. У тих продавців, хто торгує очевидно незаконно, ну наприклад м'ясом з асфальту по підворітнях - також крадуть неістотно більше.

Тому у мене наразі такі 2 робочі версії (скоріш за все працюють одночасно, вони не заважають одне одному):

- залізниця якимись своїми діями запускає у людях "нехороші" шаблони поведінки. Зрештою схильність до крадіжок є у 80% людей, але у більшості з них вона "спить" або весь час, або "прокидається" дуже рідко коли унаслідок дуже специфічних обставин активується інший шаблон поведінки, аніж той, по котрому люди діють зазвичай. При чому зважаючи на те, що при торгівлі навіть недорогими продуктами, де покупці - це люди з доходом істотно нижчим середнього, бо люди з доходом ближчим до середнього такого не їдять - цього не відбувається, навіть коли ціни ростуть - то активується "нехороший" шаблон не так вже й легко, тому залізниця тут у чомусь дуже сильно і дуже давно косячить. Якби справді пасажири були б аж настільки поганими, як про це любить розмірковувати залізничне начальство (і нажаль багато хто це підхоплює полінувавшись критично осмислити цю версію) - то магазини б вже давно всі позачинялись, а продавці б розорились.
Пропоную Вам самостійно пророзмірковувати які це можуть бути дії і тут написати. Якщо нічого в голову не прийде протягом кількох днів - теж напишіть, я тоді озвучу свою версію.

- тими враженнями, що залишаються у пасажира після поїздки на приміському поїзді - залізниця віднаджує від перевезень більшість нормальних людей, а відповідно возить "концентрат" зі схильних до ухиляння від оплати проїзду. У цього явища схоже є 2 різні незалежні позитивні зворотні зв'язки: (а) тих, хто може мирився б негативними враженнями від тих аспектів поїздки, що безпосередньо залежать від залізниці - віднаджує концентрація неблагополучної публіки у вагоні  (б). оскільки ми тут ведемо мову про нюанси, що скоріш за все пов'язані з активацією тих чи інших шаблонів поведінки - то маємо скоріш за все з примативною частиною психіки - отже слід очікувати закономірностей, що працюють у мавп'ячій зграї - тобто коли частка тих, хто ухиляється від оплати проїзду росте - їх поведінку починають копіювати і ті, хто може б не робив-би цього якби не бачив як це роблять оточуючі, таким чином % тих, хто ухиляється від оплати проїзду наростає і коло замкнулось

Quote
Можливо, підійшов би варіант нинішнього "КиївСмартКарт" - закинув одразу кількість поїздок на карту, а потім просто валідуй собі в електричці у того ж таки касира.
це Ви аж якось надто складно і недостатньо зручно придумали, але сам хід думки досить симптоматичний - наприклад те, що ви мислите у парадигмі оплати разових поїздок навіть коли говорите про пасажира, що їздить за сталим маршрутом, хоча у такому випадку доречно було б подумати, чи не підсадити-б його на той чи інший проїзний. Спробуйте ще.
Logged
igloz
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #1402 on: 04.12.20 , 09:12 »
Share Reply with quote

У АТБ навіть у найнеблагополучному наркомансько-босяцькому районі - кількість покупців, хто намагається поцупити пляшку пива чи хлібину менша за відсоток зайців на залізниці разів мабуть у 150. І справа навіть не у тому, що можуть викликати поліцію. У тих продавців, хто торгує очевидно незаконно, ну наприклад м'ясом з асфальту по підворітнях - також крадуть неістотно більше.
Звідки ці дані? Ви можете їх довести?
Logged
sean
Active user

Posts: 5429


View Profile
« Reply #1403 on: 04.12.20 , 09:12 »
Share Reply with quote

- тими враженнями, що залишаються у пасажира після поїздки на приміському поїзді - залізниця віднаджує від перевезень більшість нормальних людей, а відповідно возить "концентрат" зі схильних до ухиляння від оплати проїзду.
Дуже влучне визначення для цього в цілому соціально неблагополучного виду транспорту.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23073


View Profile
« Reply #1404 on: 04.12.20 , 23:12 »
Share Reply with quote

У АТБ навіть у найнеблагополучному наркомансько-босяцькому районі - кількість покупців, хто намагається поцупити пляшку пива чи хлібину менша за відсоток зайців на залізниці разів мабуть у 150. І справа навіть не у тому, що можуть викликати поліцію. У тих продавців, хто торгує очевидно незаконно, ну наприклад м'ясом з асфальту по підворітнях - також крадуть неістотно більше.
Звідки ці дані? Ви можете їх довести?
З відсотком крадіжок у магазинах все просто.
Є відпрацьвоані рекомендовані показники і методичні рекомендації для магазинів (тут і далі - йдеться про магазини самообслуговування).
Дивіться, зазвичай по даних переобліків в магазинах пропадає 0,3-0,5% товару (тобто це сумарно крадіжки як покупців так і персоналу). Показник 0,5% вважається нормальним, фоновим, бо десь 0,6% - це списання построченого товару, поки втрати на крадіжках менші втрат на прострочці - недоцільно особливо докладати хоч якихось зусиль для скорочення кількості крадіжок. Показник 0,3% - це у найблагополучніших місцях. Так само прийнято вважати, що при нормально-фоновому показнику 0,5% - 25%  крадіжок в магазинах здійснюють покупці, десь до половини крадіжок - це касири + працівники торгівельної зали, а решта - магазинне начальство. Тобто при фонових 0,5% крадіжок - ~0,125% - це крадіжки покупців.
З показників, що вважаються уже поганими, але терпимими - це до 1%.
Коли відсоток крадіжок перевалює за 1% і  наближається до 1.5% - вважається що це алярм і треба терміново вживати рішучих заходів, бо вважається що довгий час працювати при показнику більше 1% не можна, треба або якнайскоріше збити процент крадіжок нижче 1%, або якщо попри всі намагання не вийшло - то потихеньку готуватись забиратись геть з цього місця.
Як розподіляється % крадіжок між покупцями і працівниками різного рівня у магазині, що розташований в максимально "поганому" місці щоб показники були близькими до критичних, але не настільки поганому, щоб припиняти роботу - тобто коли він балансує десь близько 1% пропаж - невідомо, але очевидно, що "хороші" і "погані" місця між собою відрізняються перш за все "поганістю" чи "хорошістю" покупців, але одночасно безглуздо було б сподіватись що у місці, де покупці крадуть аномально багато - продавці, касири і начальство поводились-би так само як і в хорошому місці не намагались-би також трішки більше ніж зазвичай винести, тем більше в таких місцях все-одно покупці в першу чергу під підозрою. Щоб не навантажувати Вас розрахунками - я спробував підігнати коефіцієнти, щоб вийшло і інтуїтивно-логічно і сумарно відповідало переходу від 0,5% до 1%, коротше там треба буде щоб покупці крали 3х від звичайного показника, а працівники магазину - 1,67x. Коротше покупці у такому разі десь 0,375% виносять.

А от скільки відсотків пасажирів у приміському поїзді серед пасажирів від/до тих станцій і платформ, що найбільш зайцегенеруючі - тут все дуже неточно. Я не знаю як інакше ніж як "на око" оцінити. На перший погляд - трохи більше половини (тобто порівняно з 0,375% крадіжок покупцями у магазині - як- раз у 150 разів більше).
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3524


View Profile
« Reply #1405 on: 05.12.20 , 23:12 »
Share Reply with quote

А навіщо ЗАРАЗ метро станція Новобіличі
1. Для жителей новостроек, которые окажутся в пешеходной доступности от этой станции, а сейчас вынуждены подъезжать маршрутками на Академ. Тем более там даже троллейбусов нет, то есть метро не создаст конкуренцию другому электротранспорту.
2. Для разгрузки станции Академгородок, которая из-за бурной застройки западных пригородов Киева откровенно перегружена. При появлении новой станции часть маршруток со стороны Гостомеля не будут ехать до Академа, соответственно уменьшив нагрузку перекрестка у этого самого Академа. Ну и на входах в станцию в час пик полегче станет.
3. Строительство возможно открытым способом, то есть не так дорого, как строительство одного, но не менее нужного, выхода со станции-призрака в районе  Львовской площади.

И вообще в Киеве очень не хватает вторых выходов из метро в центре. Например к перекрестку Саксаганского и Льва Толстого со станции Университет. Или со станции Дружбы Народов в сторону улицы Бойчука. Еще не помешает выход с Лукьяновской в сторону Глыбочицкой, но там пересадка запланирована, когда-то вопрос решится.
Logged
www3
Active user

Posts: 1680


View Profile
« Reply #1406 on: 06.12.20 , 09:12 »
Share Reply with quote

Тема немного не об этом, но хоть о городском транспорте Киева, потому все же выходит полуфлуд. Ст.Академгородок находится  как раз в центре жилой застройки. Там не метро в лес к цыганам строить надо, а делать развязку и переносить автостанцию Дачная абы Шанхай пригородных маршруток не перекрывал всю первую полосу перекрестка. Станция не перегружена, а нагружена и прекрасно справляется с потоком в первую очередь из-за того что есть два выхода и она конечная. И о каких новостройках идет речь? Им там неоткуда взяться,разве что в Коцюбинском или на цветочках. Ныне от Подлесной до Академа пешком 15-20 минут, из Сахалина 20. А с Троещины сколько идти пешком к ближайшему метро? Ну и как пример, у нас есть станция метро "Красный хутор", где за 12 лет паспоток по прежнему чуток превышает поток "Днепра".
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12326


View Profile
« Reply #1407 on: 06.12.20 , 11:12 »
Share Reply with quote

- залізниця якимись своїми діями запускає у людях "нехороші" шаблони поведінки.
Як мінімум те, що можна безкарно це зробити. Крім того, НМД, більшість безквитковий проїзд за крадіжку, як таку, не вважає. "Нє, ну а чо такова то я сдєлал?" Якби потенційні "зайці" знали, що в будь-який(причому рендомний) момент часу під час поїздки іх можуть висадити "в чистому полі"(на якомусь о.п.), або навіть затримати, і доставити у відділок поліції то кількість тих, що відповідають на пропозицію касира "грошей нема" була б значно меншою.
Совєтське гасло "Совість - найкращий контролер" скінчилося разом з СРСР, і тепер лише жорсткі каральні методи. Інакше ситуацію не виправити ніяк. Це не маршрутка, де можна "пока всі не заплатять, не поїдемо".
Ну і, звісно в першу чергу, максимально зручну систему оплати. Щоб для покарання були підстави. Точніше, формально то вони і зараз є, але...
 
це Ви аж якось надто складно і недостатньо зручно придумали, але сам хід думки досить симптоматичний - наприклад те, що ви мислите у парадигмі оплати разових поїздок навіть коли говорите про пасажира, що їздить за сталим маршрутом, хоча у такому випадку доречно було б подумати, чи не підсадити-б його на той чи інший проїзний. Спробуйте ще.
Ні, я мав на увазі саме пасажира, який користується час від часу(неперіодично). Бо у пасажира з будь-яким проїзним в кармані немає необхідності стояти в тій же черзі за квитком, і приходити за 10-15-20 хв щоб взяти квиток. Крім того замість проїзного на якийсь термін можна заохотити разово придбати н-квитків, щоб отримати знижку. Ну як в тому ж смарткарді ;)
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3524


View Profile
« Reply #1408 on: 06.12.20 , 19:12 »
Share Reply with quote

Станция не перегружена, а нагружена и прекрасно справляется с потоком в первую очередь из-за того что есть два выхода и она конечная. И о каких новостройках идет речь? Им там неоткуда взяться,разве что в Коцюбинском или на цветочках. Ныне от Подлесной до Академа пешком 15-20 минут, из Сахалина 20.
Не владею местными названиями кварталов. Имею в виду новостройки вдоль улиц Олевская, Клавдиевская. От них до потенциальной станции Беличи километр (ну или до самых дальних где-то 1.3 км), и это вполне приемлемое расстояние для пешей прогулки. До Академа оттуда уже больше 2 км, и пешком такое расстояние уже мало кто пойдет.
И насколько я понимаю, там как раз главное не подвоз людей к тем домам, а возможность сделать полноценную автостанцию для десятков пригородных маршрутов, которую у Академа никуда не впихнешь. Получится узел типа Видубичей - метро, железная дорога, автостанция, немного местных автобусов. И как раз туда логично перейдет часть траффика с Дачной.
Logged
www3
Active user

Posts: 1680


View Profile
« Reply #1409 on: 06.12.20 , 20:12 »
Share Reply with quote

Сахалин это обозначеные Вами новостройки, там больше строить уже негде. "цветочки" это местность где находится ТЦ Лавина. По поводу автостанции, то оба Баула должны превратится в автостанцию. И то как Троицкий рынок в мгновением ока превратился в перехватывающую парковку дает на такое превращение большие надежды. С Дачной по сути уже почти ничего не ездит (хотя у всех пригородных маршруток, в том числе и с Вишневого, она по паспорту конечная ))) ). И построив на месте секонда с помощью инвестора автостанцию, отдав заместо этого територию Дачной ему под застройку, можно зделать максимум из того что нужно на Академе (еще бы ул.Чернобыльскую довести до ул.Подлесной). На самом перекрестке должна появится двоуровневая развязка, она уже в виде проекта рассматривалась в прошлом году.
Logged
Tags: kyiv epl emu commuter 
Pages: 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 [141] 142 143 144 145
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!