Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.12.19 , 20:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      минск-рига

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Reply | Print
Author Topic: минск-рига  (Read 15144 times)
Volotar
Active user

Posts: 602


View Profile
« Reply #70 on: 01.12.19 , 16:12 »
Share Reply with quote

я доречі, теж подумав про листи в БЧ і УЗ. Але пассажир цей не пише кирилицею завсім. А мені від його імені писати ...
Та й ще не знаю як його побудити писати ці запити.
Чекайте, Гнч. З Ваших слів – це Ви купили квиток. Якщо це так, то якось не надто гарно тепер перекладати відповідальність на людину, що має їхати. Та й взагалі, навіть якщо не Ви купували квиток, не бачу проблем в тому, щоб Вам написати листа.
 
Quote
Як що це помилка УЗ, то нехай самі й вирішуть цю проблему без мене.
Може читає хто цей форум з УЗ?
Читають, звісно, але на біса їм вирішувати Вашу проблему? Я Вам, з власного досвіду людини, яка вже довший час живе в Німеччині, скажу одну річ: в цьому світі треба бути проактивним, а не сподіватись на випадок. Всі компанії переслідують свої власні бізнес-інтереси і працівники компаній теж мають переслідувати бізнес-інтереси свого роботодавця. Той самий Дойчебан теж не поверне кошти автоматично за запізнілий рейс, поки пасажир сам не звернется з заявою, хоча всі необхідні дані в них і так є в системі, і можна було б цей процес автоматизувати.

Quote
І ще думаю порадити підійти до вагону УЗ, якщо не візьмут у вагон БЧ. Чи там провідники і бригадир не на стільки свідомі?
Можливо підійти раніше до попередніх рейсів і уточнити.
Це знову ж таки – покладання на випадок (див. вище)
Logged
гнч
Guest
« Reply #71 on: 01.12.19 , 17:12 »
Share Reply with quote

в тому то і справа, що я цей квиток не купував. І навіть радив піти у касу в Ризі купити. Але перед тим обмовився, що є такий потяг і сайт.

Написав листа в БЧ, через форму на сайті.
Пассажиру поки ще нічого не говорив. Лише попросив скинути мені на імейл сам квиток.
Logged
Михайло
Guest
« Reply #72 on: 01.12.19 , 19:12 »
Share Reply with quote

Літом іздив з Києва до Вінниці на 47 Москва-Кишинеу. Сайт БЧ пропонував взяти на нього квиток з електронною реєстрацією,, але я не пробував, бо ціна була втричі більша, ніж у касі УЗ. Тобто у БЧ є якісь домовленості з іншими залізницями щодо електронної реєстрації
Logged
гнч
Guest
« Reply #73 on: 01.12.19 , 19:12 »
Share Reply with quote

з БЧ відповіли, оперативненько так




 [JIRA] (CC-52126) Обращение в Контакт-центр
Кусаева Г.Х. (JIRA)
1 декабря 2019, 12:42:22
От:   Кусаева Г.Х. (JIRA) <>
Кому:   <>
Копия:   <>
Тема:   [JIRA] (CC-52126) Обращение в Контакт-центр
Размер:   3 КБ

Здравствуйте.
По вопросу посадки в поезд рекомендуем обратиться в техническую поддержку того сайта, на котором Вы приобрели электронный проездной документ.

 

--
С уважением,
Специалист Кусаева Г.Х.
Контакт-центр Белорусской железной дороги
Logged
Volotar
Active user

Posts: 602


View Profile
« Reply #74 on: 01.12.19 , 21:12 »
Share Reply with quote

з БЧ відповіли, оперативненько так
Така собі відповідь – ні про що. БЧ має в першу чергу знати, з якими документами можна сідати в їх вагон.
Напишіть тоді в УЗ і запитайтесь, чи є в провідників БЧ технічна можливість здійснювати контроль електронного квитка виданого сайтом УЗ, і яким чином цей контроль відбувається, якщо такої технічної можливості в них немає.
Logged
гнч
Guest
« Reply #75 on: 02.12.19 , 17:12 »
Share Reply with quote

Получив відповідь від УЗ

Добрый вечер!
Данный билет необходимо распечатать самостоятельно, без обращений в кассы.
 
--
З Повагою,
Служба підтримки сервісу придбання квитків
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5025


View Profile
« Reply #76 on: 02.12.19 , 18:12 »
Share Reply with quote

Получив відповідь від УЗ

Добрый вечер!
Данный билет необходимо распечатать самостоятельно, без обращений в кассы.
 
--
З Повагою,
Служба підтримки сервісу придбання квитків
Це ж служба підтримки сайту.  Навряд чи вони орієнтуються в таких нюансах як поїздка в іноземних вагонах 
Logged
гнч
Guest
« Reply #77 on: 04.12.19 , 11:12 »
Share Reply with quote

 А чтобы этим автобусом в Вильнюс, получается электричкой доехать в Гудогай?
в 10:40 там вроде автобус Ошмяны-Островец


10:50Astravas
11:00Malai
11:06Filipanai
11:11Kernianai
11:13Vornianai
11:16Vorona
11:22Slobodka
11:29Kotlovka
11:37Kotlovkos muitinė (Baltarusija)
11:00Lavorišių muitinė
11:20Lavoriškės
11:26Uosininkai
11:30Mickūnai
11:36Naujoji Vilnia
12:00Vilnius
Logged
dmitro
Active user

Posts: 5660


View Profile
« Reply #78 on: 04.12.19 , 13:12 »
Share Reply with quote

Из Гудогая много автобусов в Островец. В том числе и городских, которые привязаны к электричкам.
Честно говоря, я не понимаю, что мешает сесть на практически любой автобус Минск - Вильнюс в Ошмянах???
Logged
гнч
Guest
« Reply #79 on: 04.12.19 , 22:12 »
Share Reply with quote

...
Честно говоря, я не понимаю, что мешает сесть на практически любой автобус Минск - Вильнюс в Ошмянах???

Чем лучше в Ошмянах, дешевле?
Как туда добираться?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!