Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.21 , 07:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 452851 times)
VB
Active user

Posts: 4406


View Profile
« Reply #1000 on: 16.01.21 , 02:01 »
Share Reply with quote

"Руководитель Юго-Западной железной дороги Артём Миронович отчитался, что в 2020 году его филиал провёл электрификацию четырех километров магистрали от станции Коростень до Коростень-Житомирский.

👉При этом было установлено 61 опору для контактной сети. И, как утверждает Миронович, выполнение таких работ принесёт «Укрзализныце» 3,9 млн гривен дополнительного дохода. "
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 993


View Profile
« Reply #1001 on: 16.01.21 , 09:01 »
Share Reply with quote

"Руководитель Юго-Западной железной дороги Артём Миронович отчитался, что в 2020 году его филиал провёл электрификацию четырех километров магистрали от станции Коростень до Коростень-житомирский
так вроде ж в 2012г там уже стояли опоры?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5709


View Profile
« Reply #1002 on: 16.01.21 , 15:01 »
Share Reply with quote

На фото к.с. видна над двумя путями. Они могли повесить её и над остальными пятью. А написать про "перегон", и выписать себе несколько окладов премии )).
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5709


View Profile
« Reply #1003 on: 16.01.21 , 15:01 »
Share Reply with quote

Тут больше фото, с конкретизацией.
Quote
Електрифікація станції Коростень-Житомирський дозволить суттєво скоротити термін та вартість доставки вантажів, — Артем Миронович

14 січня 2021

Укрзалізниця завершила електрифікацію колій на станції Коростень-Житомирський на перегоні Коростень-Житомирський — Пост Південний. Модернізація дільниці дозволить значно покращити вантажну роботу та скоротити термін доставки вантажів. Про це повідомив директор виконавчий регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Артем Миронович.
За словами очільника регіональної філії товариства, економічний ефект від проведеної електрифікації складає 3,9 млн грн на рік, а термін окупності вкладених коштів – 4,8 років. «Доцільність і раціональність електрифікації станції Коростень-Житомирський продиктовані тим, що собівартість перевезення вантажів на електротязі в рази дешевше, ніж на дизельному пальному. Крім того, для клієнтів-вантажовідправників ми суттєво скоротимо терміни доставки вантажів», — наголосив він.
Так, загальна протяжність дільниць, які були охоплені роботами з електрифікації, склала 4,2 км. Ще до початку робіт з електрифікації залізничники регіональної філії провели реконструкцію непарної горловини, заміну стрілочних переводів тощо.




У ході електрифікації на дільниці було встановлено 61 опору для контактної мережі вздовж приймально-відправних колій, жорсткі поперечки, анкери тощо.





У планах філії, за словами Артема Мироновича, також важливе завдання із електрифікації залізничних колій у напрямку державного кордону. «Крім того, у перспективі плануємо розпочати електрифікацію на українсько-білоруському держкордоні — одному з перспективних проєктів для залучення транзитних потоків, що також підтримуватиме експортний потенціал України», — резюмував директор виконавчий регіональної філії «Південно-Західна залізниця».
регіональна філія «Південно-Західна залізниця»
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5709


View Profile
« Reply #1004 on: 16.01.21 , 15:01 »
Share Reply with quote

Вот тут на облете станций Коростеня за 2017 год, на 13:30 видно, что на короткой перемычке (левая) электрификация отсутствует.


https://youtu.be/NKhLbLd4H3I

Правая колея электрифицирована уже давно.
« Last Edit: 16.01.21 , 16:01 by sergius » Logged
sean
Active user

Posts: 5403


View Profile
« Reply #1005 on: 16.01.21 , 16:01 »
Share Reply with quote

Дозвольте, будь ласка, уточнити пересічній людині, що не має стосунку до залізничного транспорту: а електрифікація аж 4(!) км залізниці - це справді досягнення, варте уваги?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5709


View Profile
« Reply #1006 on: 16.01.21 , 16:01 »
Share Reply with quote

У наш час – полегшити маршрутизацію по Коростеню. Як саме – то вже залізничники розкажуть.

У далекому майбутньому – везти вантажі на електротязі з Овруча на Житомир/Козятин без зміни напрямку руху по станції Коростень-ПЗ. Далекій, бо при таких темпах, тільки до Овруча дійдуть за 10 років.

Але так, подія піднесена для демонстрації діяльності.
« Last Edit: 16.01.21 , 16:01 by sergius » Logged
W_777
Active user

Posts: 680


View Profile
« Reply #1007 on: 17.01.21 , 22:01 »
Share Reply with quote

Дозвольте, будь ласка, уточнити пересічній людині, що не має стосунку до залізничного транспорту: а електрифікація аж 4(!) км залізниці - це справді досягнення, варте уваги?

Скоро будут о каждых 300 метрах электрификации торжественно рапортовать и писать пресс-релизы.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3520


View Profile
« Reply #1008 on: 18.01.21 , 00:01 »
Share Reply with quote

Меня больше удивило, что сообщений не было о том, что эти работы начались/проходят/близятся к завершению. Хоть и интересуюсь новостями на жд тематику, но сообщение о том, что электрифицировали эту станцию, стало для меня сюрпризом. Да и приятным сюрпризом, хоть что-то...
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5709


View Profile
« Reply #1009 on: 18.01.21 , 00:01 »
Share Reply with quote

Не было, потому что электрификация на станции Коростень-Житомирский уже была. Над несколькими путями, только чтобы завести/забрать состав, и объехать электровозу (Андрей дал фото). А теперь добавили контактную сеть над остальными боковыми. Плюс, застолбили короткую перемычку до пост Южный, как понимаю, чтобы не было "режущих" маршрутов при движении состава на электротяге из Киева. С маршрутом только до станции Коростень-Житомирский, где имеется гранитный карьер.

Так что правильней писать "доэлектрифицировали" или "модернизировали".

Кстати, через пост Южный одно время (несколько лет назад) ездил рейс 61/62 Санкт-Петербург -- Кишинев. Так совпало, что во время его отправления на юг, через Ковельский парк навстречу ехал пригородный ДР1А. Поэтому ПДС под машкой пускали круголями :).
« Last Edit: 18.01.21 , 00:01 by sergius » Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!