Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.21 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... 120
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 551158 times)
dots2004
Active user

Posts: 396


View Profile
« Reply #1030 on: 26.02.21 , 13:02 »
Share Reply with quote

Цікавий розвиток! Ніби не на одному форумі! http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=125251.0
Logged
Костянтин Бабакалов (Kbk)
Active user

Posts: 259


View Profile
« Reply #1031 on: 26.02.21 , 22:02 »
Share Reply with quote

Цікавий розвиток! Ніби не на одному форумі! http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=125251.0
Ахах, я якось упустив той розділ. Не особо за ним слідкував, але цю ідею придумав вже давно)
Logged
dots2004
Active user

Posts: 396


View Profile
« Reply #1032 on: 27.02.21 , 12:02 »
Share Reply with quote

Ця ідея напрошується вже років 7
Logged
Костянтин Бабакалов (Kbk)
Active user

Posts: 259


View Profile
« Reply #1033 on: 27.02.21 , 21:02 »
Share Reply with quote

Це зрозуміло, але з тими темпами як електрифікується Долинська - Миколаїв, то там в кращому випадку якщо почнуть думати в цьому році то зроблять не раніше 2045
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3586


View Profile
« Reply #1034 on: 27.02.21 , 23:02 »
Share Reply with quote

скільки раз форумчани пропонували пустити навіть хоч один причіпний  вагон з Києва до Рої.
Сейчас это неактуально. Там целевая аудитория - те, кому надо в Донецк, потому что раньше они все ехали через Волноваху, наматывая лишние километры по стране, а через Покровск получался очень большой автобусный кусок маршрута. Сейчас все КПВВ по сути перекрыты, и не известно, откроются ли они снова. А ради одного города Курахово запускать даже ВБС не сильно интересно, плюс вокзал в Курахово по сути на отшибе.
Тому краще ці гроші б направили б на електрифікацію ділянки ЗП-Пологи-Волноваха,
+1
Logged
tera
Active user

Posts: 1363


View Profile
« Reply #1035 on: 13.03.21 , 16:03 »
Share Reply with quote

До кінця березня УЗ має обрати підрядника на електрифікацію “Долинська-Миколаїв-Колосівка”
10.03.2021
Роботи з електрифікації напрямку “Долинська-Миколаїв-Колосівка” (Долинська-Миколаїв) мають розпочатися вже влітку. Про це на сьогоднішній прес-конференції членів правління УЗ заявив Роман Черніцький.

“На сьогодні проведений тендер й до кінця березня тендерний комітет обере переможця й в першому півріччі ми укладемо договір з підрядником на виконання робіт й на початку другої половини їх розпочнемо. Термін будівництва 3 роки.” – заявив він.

Також посадовець прокоментував й ситуацію з електрифікацією ділянки Ковель-Ізов.

“Сподіваюсь що цього року зробимо електрифікацію. Проте наразі заважає відсутність затвердженого фінансового плану. Ми поки не маємо права жодних коштів виділяють на це об’єкт. Друге питання – це отримання дозволу ДАБІ на початок виконання робіт. Через бюрократію нам вже 4-те відмовили щодо початку виконання робіт й ми вже звернулись 5-те та чекаємо цього тижня на дозвіл. Проте в нас вже активно йдуть підготовчі роботи до цього процесу й проводяться тендерні процедури, але перше що затримує це все-таки затвердження фінансового плану.”

Нагадаємо, що тендер щодо електрифікації Долинська-Миколаїв був оголошений Укрзалізницею спільно з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) 30 січня 2020 року. Фінансування проєкту здійснюватиметься за залучені кошти ЄБРР та ЄІБ на загальну суму близько 366 млн євро з ПДВ.
https://www.railinsider.com.ua/do-kinczya-bereznya-uz-maye-obraty-pidryadnyka-na-elektryfikacziyu-dolynska-mykolayiv-kolosivka/
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6529


View Profile
« Reply #1036 on: 14.03.21 , 12:03 »
Share Reply with quote

Ага, ага.
Пришло указание с верху с 3.01.2021 по 3.01.2024 Електрофикация участка Долинская - Николаев.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6529


View Profile
« Reply #1037 on: 15.03.21 , 23:03 »
Share Reply with quote

Внезапно (ретро).
Quote
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

                        П О С Т А Н О В А
                   від 22 лютого 1994 р. N 115
                               Київ

               Про Державну програму електрифікації
                  залізниць на 1994 - 2004 роки

         ( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
           N 400 ( 400-96-п ) від 03.04.96 )
 

     З  метою    впровадження    ресурсозберігаючих    технологій,
збільшення провізної  спроможності  залізниць  і  забезпечення  їх
сталої роботи Кабінет Міністрів України ПОСТАНОВЛЯЄ:

     1. Затвердити Державну програму електрифікації  залізниць  на
1994-2004 роки (додається).
..................................................
..................................................

  Додаток N 1

                             ЗАВДАННЯ
           Державної програми електрифікації залізниць
                        на 1994-2004 роки
.................................................

Львівська залізниця
 ———————————————————

 Львів-Ходорів              Укрзалізниця
    (63,4 км)               Укрндідіпротранс  1998-1999    3,2
                            Укртрансбуд       1999-2000

Тернопіль-Ходорів          Укрзалізниця
    (124 км)
              Укрндідіпротранс  2001-2003    8
                            Укртрансбуд       2003-2004

 Підволочиськ-Красне        Укрзалізниця
     (140,9)                Укрндідіпротранс  1993-1995    7,4
                            Укртрансбуд       1994-1996
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/115-94-%D0%BF#Text

Когда-то обсуждали эту ветку. Вот, вспомнил, где видел упоминание планов о её электрификации.
« Last Edit: 15.03.21 , 23:03 by sergius » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6529


View Profile
« Reply #1038 on: 01.05.21 , 12:05 »
Share Reply with quote

Новость
Quote
Укрзалізниця розпочала роботи з електрифікації напрямку Ковель — Ізов — Держкордон, — Іван Юрик

30.04.2021

Укрзалізниця розпочала роботи з електрифікації 94-кілометрового напрямку Ковель — Ізов — Держкордон, а основні роботи мають стартувати вже влітку. Про це під час робочого візиту до Ізова повідомив в.о. голови правління АТ «Укрзалізниця» Іван Юрик.

«Наразі це один із наймасштабніших та найважливіших проєктів, що дозволить збільшити експортний потенціал нашої країни. Крім того, електрифікація залізниці є актуальною на фоні зростання цін на дизельне пальне, а також це енергонезалежність країни», — зазначив керівник компанії.

Завдяки електрифікації Укрзалізниця зможе збільшити на дільниці вагу вантажних поїздів із 4,6 тис. до 6 тис. тонн, підвищити її пропускну спроможність та скоротити терміни доставки вантажів. Водночас на дільниці Ковель — Ізов — Держкордон буде реконструйовано понад 11 км колій, капітально відремонтовано понад 7 км колій та оновлено середнім ремонтом майже 6 км. Також залізничники відремонтують 6 платформ та 18 службових будівель.

«Окрім річного економічного ефекту, який обчислюється в сумі понад 200 млн грн, досягнемо зменшення обсягів викидів шкідливих речовин в атмосферу на 12 тис. тонн на рік та значного зменшення рівня шуму», — зазначив очільник Укрзалізниці.

Основним вантажопотоком за цим напрямком є експортна залізорудна сировина, що прямує з підприємств регіону Кривого Рога на металургійні підприємства у Польщі. Наразі маршрут цього вантажопотоку пролягає електрифікованими напрямками до станції Ковель, а далі вантаж перевозиться на дизельній тязі за напрямком Ковель — Ізов — Держкордон, що є найбільш затратною частиною цього маршруту.

«Завдяки електрифікації вказаного маршруту ми бачимо в майбутньому не тільки збільшення перевезень у напрямку Польщі, але й збільшення транзитного вантажопотоку територією України, що позитивно відобразиться на доходній частині компанії та економіці країни в цілому», — резюмував Іван Юрик.

Нагадаємо, Укрзалізниця незабаром розпочне будівництво стаціонарної тягової підстанції в Ковелі. Вона замінить існуючу пересувну та буде важливим елементом у роботі реконструйованої дільниці.


УЗ

Юрик побывал на участке
https://www.facebook.com/ivan.yuryk/posts/10158876223615985

Не могу досконально знать всей технологии, но, по-моему, это обычный ремонт пути.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1127


View Profile
« Reply #1039 on: 06.07.21 , 08:07 »
Share Reply with quote

Що до електрофікації Ковель - Ізов. Судячи з відео на ділянці Ковель - Володимир-Волинський стовби під шнурок вже майже всюди присутній https://www.youtube.com/watch?v=8cXhvlcyfAo&t=120s
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... 120
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!