Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.09.21 , 07:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 536542 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6181


View Profile
« Reply #1070 on: 08.08.21 , 18:08 »
Share Reply with quote

Якщо лінію Гребінка-Сміла таки електрифікують, то хотілося б хоч один поїзд з Придніпров'я на Київ через Черкаси)
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1071 on: 08.08.21 , 19:08 »
Share Reply with quote

Це ж через три роки, а там і ротація влади відбудеться ). Якщо Скічкаси Черкаси стають новим "центром всесвіту", то заверетання відбуватимется куди скоріше.
« Last Edit: 08.08.21 , 19:08 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10892


View Profile
« Reply #1072 on: 09.08.21 , 09:08 »
Share Reply with quote

Якщо лінію Гребінка-Сміла таки електрифікують, то хотілося б хоч один поїзд з Придніпров'я на Київ через Черкаси)
737/738, наприклад)
Logged
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1073 on: 09.08.21 , 22:08 »
Share Reply with quote

Експрес на Чернівці це повна ганьба. З помпою відкривати маршрут з дизелем 3го класу, але тарифом 1го.  Ще й з Прем'єром та міністром з тих країв. Рідний регіон  Бурбака з Яценюком отримав ще менше поїздів, ще більше ізоляції. Взагалі салон того дпкр  підходить виключно для с-бану. На Стефанешти(Заліщики) , Вадул-Сірет поставити а не влаштовувати бойкот румунським потягам( румуни пустили а ми не подужали організувати підвіз хоча б до Чернівців).
Солотвино теж потужна деградація. Раніше їздили швидкі дизелі Тячів і Хуст- Ужгород, разом з повільними аж 7шт на день. Цілком туристична лінія була, можна було 3 гарні міста на день зручно подивитись і їздити лише залізницею. Зараз колії гнилі і крім потяга на Київ майже нічого не їздить. Повна деградація лінії, почалась якраз з часів Колєснікова, прискорилась з Омеляном і зараз прийшов фінал. Не можна більше між тими містами залізницею пересуватись.
Експрес до Одеси теж не дуже додає гордості з часом в дорозі. Значно краще знову ж було до Колєснікова. Київ- Одеса жодного гарного розкладу зараз немає ні в дешевих ні в дорогих.
Якщо правильно пам'ятаю були з Києва і зникли в 00 з малою кількістю зупинок, і о18 зі всіма райцентрами через Вінницю,  в обох гарне прибуття. В Черкас крім київського (повільного, але з кращим як зараз розкладом) був ще 1 до Одеси, в Христинівки (чи Умані) був потяг.
Київ-Ізмаїл стало краще, Одеса-Ізмаїл стало гірше. Це маючи аж президента з тих країв.
Черкасам пощастило що вони мають хоча б Скічка а не якогось Дубневича, Бурбака,...

Рахівські покращення виключно завдяки активістам і наперекір владі. Пощастило Рахову з Іваном як Київщині з Віктором.
Аби Бальчуна не вигнали (Перемишль- його досягнення, не зуміли повторити з Холмом) може б не були часи  Бурбака, Омеляна, Кирклія такими чорними.

Чекаємо на прискорене велике будівництво перед новими виборами, вже не довго до них! З Омеляном і на це надій не було.

Якось приємніше коли в обговореннях є не лише проекти а хоч маленькі дії. 12км дротів за 5років - повільніший темп взяти неможливо
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1074 on: 09.08.21 , 22:08 »
Share Reply with quote

Я спеціально виділяв окремі дати.
1.   Експрес на Чернівці хоч і має приміський салон, зате здійснив прорив, показавши, що можна досягти значного прискорення сполучення (у півтора рази) без електрифікації. Повторюсь, там була модернізація колії.
2. Теза щодо зменшення кількості поїздів до регіону не відповідає дійсності. Навпаки, додалася купа хутких нічних експресів. Знову ж таки, без проведення електрифікації. Рейсів до Прикарпаття стало настільки багато, що у 2017 133/134 не змогли прокласти через Ходорів, та пустили через Стрий.
3.   Солотвино зазнало деградації за часів Колесникова, коли скасували ДПК. А от у 2017 році курсували приміські дизелі, 601/602 та запустили 213/214 (13/14), який добігав від Солотвина до Чопа менше, ніж за 4 години (Няп, 3:46). Так навіть у 80-хх не їздили. Рекорд! А щодо «гнилих шпал» – там колії у більшості на залізобетоні.
4.   Експрес до Одеси мав час руху ~6:45. Плюс, запустили 145/146 з великою кількістю зупинок по селах.
5.   Київ – Ізмаїл запускали у 2017 році при курсуючому Одеса - Ізмаїл
« Last Edit: 09.08.21 , 22:08 by sergius » Logged
Костянтин Бабакалов (Kbk)
Active user

Posts: 247


View Profile
« Reply #1075 on: 09.08.21 , 22:08 »
Share Reply with quote

Їду зараз в дизелі Ім. Т. Шевченка - Помічна і тут вже провідниці кіпішують що без роботи залишаються, бо за три дні дванадцять стовпів поставили в напрямку Черкас, і ще обіцяють гілку на Помічну електрифікувати ;)
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1076 on: 09.08.21 , 23:08 »
Share Reply with quote

Хай заспокояться, Помічна йшла третьою після Гребінки. Ще встигнуть виїхати до Польщі.

При швидкості 4 стовпи/день, тільки на них знадобиться трохи більше 6 місяців.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1726


View Profile
« Reply #1077 on: 10.08.21 , 00:08 »
Share Reply with quote

Можливо їх уже поставили перед фактом, що після електрифікації до Черкас із Гребінки поїде ДР1А?

В якості альтернативи можна запропонувати їм перекваліфікуватися на провідників потягів далекого прямування у тому самому ВЧ Шевченка. Це якщо будуть серйозні зрушення у справі закупівлі нових вагонів і на 100 вагонах за кошти цьогорічного держбюджету справа не закінчиться.
Тоді і Тясмин можна буде зробити щоденним, і призначити рейс на Одесу через Христинівку і Вапнярку, який тут на форумі не один я пропонував.

Я не можу собі збагнути, де взяти стільки зміннострумових електричок?
Адже не тільки на Черкаси треба буде, а враховуючи плани з електрифікації на Суми, Миколаїв, Володимир-Волинський, Житомир-НВ і навіть Кривий Ріг, до якого лінії з П'ятихаток та Тимкового запланого перевести на змінний струм.

У мене є бачення як вирішити цю проблему, але мабуть це вже питання окремої теми.
Для приміських зон Києва та інших великих міст з інтенсивним приміським пасажиропотоком і високими платформами, на мою думку, потрібно розробити і запустити в серійне виробництво модифікацію ось такого вагону (виріб КВБЗ)
але з живленням не від третьої рейки, а від контактної мережі. І, звичайно ж, врахувати залізничні габарити по платформах, які повинні відрізнятись від умов метрополітену. Масове постачання таких составів до моторвагонного депо Фастів в комплексі з відновленням високих платформ приміського вокзалу Києва-пасажирського дозволило б трохи пороздавати старих рижанок та ЕПЛок у регіони, які вперше електрифікуються (перелічив у третьому абзаці), або заплановані до переведення з постійного на змінний струм (окремі напрямки Криворізького вузла).
« Last Edit: 10.08.21 , 00:08 by Мандрівник » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1078 on: 10.08.21 , 00:08 »
Share Reply with quote

Та то щось вирване з контексту. Або надумане емоційною контролеркою. Я от гадаю, скоріше, частину роботи заберуть у дизельного РПЧ (машиністи, слюсарі...). Це і викликає обурення. Окремо рейси Черкаси - Шева - (Цвіткове/Знам'янка/Кропивницький) обслуговуватимуться пофарбованими ЕРками. До Гребінки та Христинівки з Черкас продовжуватимуть їздити Д1. Бо почнуть хаяти, розриває сполучення.

Ще цікаве питання -- як їздитиме Тясмин. Чи будуть його пускати по теоретичному обходу Шеви із зупинками по Смілі/з.п. Центральна. З однієї сторони Шева є хабом, а з іншої -- економія 30-40 хвилин.
« Last Edit: 10.08.21 , 00:08 by sergius » Logged
Костянтин Бабакалов (Kbk)
Active user

Posts: 247


View Profile
« Reply #1079 on: 10.08.21 , 09:08 »
Share Reply with quote


В якості альтернативи можна запропонувати їм перекваліфікуватися на провідників потягів далекого прямування у тому самому ВЧ Шевченка.

Їм не потрібно перекваліфіковуватись, лише здати екзамени і вони можуть працювати на ПДС.

Та то щось вирване з контексту. Або надумане емоційною контролеркою.

Ще цікаве питання -- як їздитиме Тясмин. Чи будуть його пускати по теоретичному обходу Шеви із зупинками по Смілі/з.п. Центральна. З однієї сторони Шева є хабом, а з іншої -- економія 30-40 хвилин.

Звісно фантазії провіднички, а тясмин як їздив так і їздитиме, тільки по Шевченко будуть чіпляти електровоз до Черкас
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 [108] 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!