Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.09.21 , 07:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 536544 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1080 on: 10.08.21 , 10:08 »
Share Reply with quote

Не факт, що електровоз. Це додатковий локомотив з бригадою на 30 км шляху.
Logged
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1081 on: 10.08.21 , 12:08 »
Share Reply with quote

Не є фанатом жодної влади. Констатую що той мізер хоч чогось не привід радіти, хвалити. Хоч десь колію полагодили зате більшість напрямків занедбали до аварійності, не ворушились з оновленням рухомого складу.
Нинішня зупинка руху багато де це результати діяльності Омеляна й подібних. Сам контракт, підписаний з Кравцовим мав би стати предметом розслідування.

Лінія до Солотвино - дуже багато дерев'яних гнилих шпал, колії в жахливому стані. Сам ходив і бачив. У Виноградові прогуляйтесь. Дпк до Ужгорода ще лишались з приміськими номерами і по дням тижня після покращень Колєснікова, сам їздив і ще літали. Популярний напрямок розгромили повністю. Зараз це лінія труп.

Прикарпаття покращилось завдяки Івану, наперекір владі. Буковині погіршення за погіршенням.
Київ- Ізмаїл це дійсно досягнення, але графік навмисно споганегий щоб і до Одеси не зручно було їздити і з Одеси до Бесарабії щоб не їздили. Одеса-Ізмаїл дуже швидко прибили після запуску потяга на Київ
Logged
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1082 on: 10.08.21 , 12:08 »
Share Reply with quote

Шевченківці не даремно переймаються.
З дизелями є Гребінка і Христинівка.
З Електричками Фастів і Знам'янка. Навіщо депо у Шевченка?
Полтавські Др найкращі в країні.
А от електрички Полтави в часи Омеляна дуже занедбали. Із відмінних стали брудними і зовні і всередині. Деякі вагони гірші за гірші роки Фастова. Ситуація не покращується
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1083 on: 10.08.21 , 12:08 »
Share Reply with quote

Знову перекіс. З 2016 року, там курував не Омелян.

Нічні експреси з трансформерами на Прикарпаття пускав не Іван.

По Солотвино. Не треба робити висновки по одній станції/перегону. Це не так. Основна швидкість по напрямку 60-80 км/год, а по гнилиш шпалах так не поїздиш. І падіння швидкостей там не відбувалось, тому лінія в адекватному стані.

У 2016 році, з Хуста чи Королево ще ходив прямий дизель до Ужгорода.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1084 on: 10.08.21 , 12:08 »
Share Reply with quote

Полігон ДРів з Полтави скоротився через поломки. Несвоєчасний ремонт.
« Last Edit: 10.08.21 , 13:08 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10892


View Profile
« Reply #1085 on: 10.08.21 , 13:08 »
Share Reply with quote

Шевченківці не даремно переймаються.
З дизелями є Гребінка і Христинівка.
З Електричками Фастів і Знам'янка. Навіщо депо у Шевченка?
Полтавські Др найкращі в країні.
А от електрички Полтави в часи Омеляна дуже занедбали. Із відмінних стали брудними і зовні і всередині. Деякі вагони гірші за гірші роки Фастова. Ситуація не покращується
Він зміни місць доданків сума не змінюється.
Якщо Черкаси перейдуть на електричну тягу - то все одно будуть потрібні провідники в електропоїздах того ж РПД Тараса Шевченка. Зрада на рівному місці.
Logged
klepko
Active user

Posts: 583


View Profile
« Reply #1086 on: 10.08.21 , 18:08 »
Share Reply with quote

Не факт, що електровоз. Це додатковий локомотив з бригадою на 30 км шляху.

А чому 30? Там може бути 55-60 км. Тапок на Вил можна міняти у Цвтковому і їхати до Черкас. Що ж до електрифікації і необхідності ТЧ-5 Шевченко, усе залежить від струму, який буде у контактній мережіі на Черкаси/Гребінку/Помічну. Якщо це буде постійний, то Знамянка, Фастів поховають депо. Але деякі колеги писали про зміний струм і тоді зміна тяги неминуча. Тоді у ТЧ-5 є майбутнє. Хіба що прийдуть двосистемні Алстони та аналогічні. Та й повністю мені здається депо не закриють. Помітив, що є тенденція водіння вантажних на Христиніку або Помічну з боку Цвіткове під тепловозами. Та й резерв на випадок НП має бути.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1087 on: 10.08.21 , 18:08 »
Share Reply with quote

Теоретично можна. Та Тясмин вже два роки водить Шевченка, а не Христинівка.
Logged
Костянтин Бабакалов (Kbk)
Active user

Posts: 247


View Profile
« Reply #1088 on: 10.08.21 , 19:08 »
Share Reply with quote

Не факт, що електровоз. Це додатковий локомотив з бригадою на 30 км шляху.

А чому 30? Там може бути 55-60 км. Тапок на Вил можна міняти у Цвтковому і їхати до Черкас. Що ж до електрифікації і необхідності ТЧ-5 Шевченко, усе залежить від струму, який буде у контактній мережіі на Черкаси/Гребінку/Помічну. Якщо це буде постійний, то Знамянка, Фастів поховають депо. Але деякі колеги писали про зміний струм і тоді зміна тяги неминуча. Тоді у ТЧ-5 є майбутнє. Хіба що прийдуть двосистемні Алстони та аналогічні. Та й повністю мені здається депо не закриють. Помітив, що є тенденція водіння вантажних на Христиніку або Помічну з боку Цвіткове під тепловозами. Та й резерв на випадок НП має бути.

Тут взагалі немає бути питань щодо роду струму, там 100% буде змінний струм. По-перше там навкруги тільки він і прокладений і ніхто постійнострумний апендикс робити не буде, а по-друге на всій Укрзалізниці в пріоритеті саме змінний струм.

Щодо зміни локомотива в Цвітковому це теж не має сенсу, адже всеодно депо знаходиться на ст. Ім. Т. Шевченко і ніхто не буде гнати резервом тепловоз та електровоз до Цвіткове та зворотньо.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1089 on: 10.08.21 , 19:08 »
Share Reply with quote

Щодо тепловоза до Черкас - зараз у УЗ є тенденція до зменшення кількості задіюваних локомотивів та їх змін. Писав з цієї позиції. Останній раз, Тясмін вів один тапок від Черкас аж до Вапнярки, а звідти ВЛ40у депо Львів без зміни по Жмеринці.

Щодо
Ті 30 км до Черкас планують зробити до наступного літа, тобто через рік. А на ділянку Черкаси - Гребінка, довжиною 92 км, знодобиться не менше 2х років. Десь такий же термін закладають і на Житомир - Новоград.
Взято звідси
Quote
Електрифікація залізниці Житомир – Новоград обійдеться у 1,5 мільярди гривень

дата: 13.07.2021

Електрифікація ділянки залізниці від Житомира до Новограда-Волинського триватиме як мінімум 2 роки, а загальна вартість проєкту складе 1,5 млрд гривень.

Про це повідомив голова Житомирської ОДА Віталій Бунечко, який 12 липня провів зустріч з виконавчим директором регіональної філії “Південно-Західна залізниця” Артемом Мироновичем.
..........
..........
URM
« Last Edit: 10.08.21 , 19:08 by sergius » Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!