Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.09.21 , 07:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 536550 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1090 on: 10.08.21 , 19:08 »
Share Reply with quote

Зрада на рівному місці.
Та тут увесь період 2012-2020 подається так, наче взагалі суцільні зради.
Logged
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1091 on: 10.08.21 , 20:08 »
Share Reply with quote


Копнути більше то повільна деградація почалась після смерті Кірпи.
Але все ж підтримувались, капіталились лінії, тягнулись дроти, купувався новий рухомий склад.
Після 12 залізницю остаточно перетворили на дійну корову, максимум витягти-мінімум вкласти.

Омелян нічого не почав, він просто прискорив нинішній фініш залізниці.

У 15 році Солотвинська лінія була ще швидка і з нормальною інтенсивністю руху, нею активно користувались
Зараз лінія майже мертва, колії гнилі у багатьох місцях.
І такий фініш спіткав багато ліній. Цей результат досягається не за 2 роки а мінімум за 5 останніх
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1092 on: 10.08.21 , 20:08 »
Share Reply with quote

Якесь дике зрадофільство. Розмови ні про що, без будь-яких посилань/фактів.
У 15 році Солотвинська лінія була ще швидка і з нормальною інтенсивністю руху, нею активно користувались
Зараз лінія майже мертва, колії гнилі у багатьох місцях.
Не відповідає дійсності. У 2015 році по ній їздив 601/602, долав шлях Солотвино - Чоп під 5 годин. У 2017, рейс 13/14 - менше 4х годин.
Logged
klepko
Active user

Posts: 583


View Profile
« Reply #1093 on: 10.08.21 , 20:08 »
Share Reply with quote

Не факт, що електровоз. Це додатковий локомотив з бригадою на 30 км шляху.

А чому 30? Там може бути 55-60 км. Тапок на Вил можна міняти у Цвтковому і їхати до Черкас. Що ж до електрифікації і необхідності ТЧ-5 Шевченко, усе залежить від струму, який буде у контактній мережіі на Черкаси/Гребінку/Помічну. Якщо це буде постійний, то Знамянка, Фастів поховають депо. Але деякі колеги писали про зміний струм і тоді зміна тяги неминуча. Тоді у ТЧ-5 є майбутнє. Хіба що прийдуть двосистемні Алстони та аналогічні. Та й повністю мені здається депо не закриють. Помітив, що є тенденція водіння вантажних на Христиніку або Помічну з боку Цвіткове під тепловозами. Та й резерв на випадок НП має бути.

Тут взагалі немає бути питань щодо роду струму, там 100% буде змінний струм. По-перше там навкруги тільки він і прокладений і ніхто постійнострумний апендикс робити не буде, а по-друге на всій Укрзалізниці в пріоритеті саме змінний струм.

Щодо зміни локомотива в Цвітковому це теж не має сенсу, адже всеодно депо знаходиться на ст. Ім. Т. Шевченко і ніхто не буде гнати резервом тепловоз та електровоз до Цвіткове та зворотньо.

Значить я сплутав. Хоча якщо віддаьти тапки на Христинівку, то сенс є. Тепловоз прибуває на Цвіткове під Христинівкою (ТЧ-6 здається) і далі на Черкаси під умовним ВЛ80. Хоча там ще той гемор  - зміна напрямку по Шеві.
Logged
mann
Active user

Posts: 285


View Profile
« Reply #1094 on: 10.08.21 , 20:08 »
Share Reply with quote

Обещали съезд восстановить и электрифицировать, со Смелы в сторону Цветково, без заезда на им. Т. Шевченко.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1095 on: 10.08.21 , 20:08 »
Share Reply with quote

Да, тоже перед этим упоминал его. Экономия более получаса для случая с 95/96.
« Last Edit: 10.08.21 , 20:08 by sergius » Logged
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1096 on: 11.08.21 , 00:08 »
Share Reply with quote

Зрадофіли - об'єктивні реалісти. Неупереджено аналізують дії будь-якої влади.
В 17 долав. На лінію забили і зараз вже не долає. Чому? Багаторічний пофігізм. Маємо факт - недавно туристачна і популярна лінія мертва.

Так, ваш Омелян однакове найгірше ніщо як і Бурбак з Кирклієм, але тільки в нього вистачає совісті бігати на телеефіри і щось розповідати.

Нарешті крім планів і обіцянок почалась електрифікація , краще це обговорювати і тема так називається.
Logged
klepko
Active user

Posts: 583


View Profile
« Reply #1097 on: 11.08.21 , 07:08 »
Share Reply with quote

Обещали съезд восстановить и электрифицировать, со Смелы в сторону Цветково, без заезда на им. Т. Шевченко.

Тогда нужно попутно восстановить и станцию Смела, чтобы  у земляков была возможность сесть на поезд в родном городе. Кстати, это поожет и разгрузить основную линию. Выходит что на Шевченко останутся только 148, 62 и пригород. Грузачи на Мироновку из Черкасс также наверняка пойдут на объезд.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1098 on: 11.08.21 , 08:08 »
Share Reply with quote

В 17 долав. На лінію забили і зараз вже не долає. Чому? Багаторічний пофігізм.
Поточний час руху 13/14 по ділянці Солотвине - Чоп становить 4:06/4:04, що на ~55 хвилин швидше за 601/602 взірця 2015 року. Графік уповільнювався переважно через додавання/зміну кількості проміжних зупинок. Боржава, Буштино та Косини.

Окрім ПДСа, з Королево відправляється 3 пари приміських.
Logged
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1099 on: 11.08.21 , 10:08 »
Share Reply with quote

Поясніть нетямущому зрадофілу чому він має радіти?
Що нічний швидкий став єдиним варіантом дістатись з, до Хуста і далі? Чи тому що цей швидкий долає 150км за 4год? Так, ним можна доїхати і з Києва і з Ужгорода, для Львова вже не підходить - 1потягом всіх не вивезеш.
Чи тому що є ціле депо, з графіком на 2(!) Машини!!? Це по вашому не руїна?

Так, додали, тепер до Берегового, Виноградова аж 2приміських, до Ужгорода і Мукачева є пересадка з обох, а от назад лише з вечірнього. Не буду чіплятися, замість ранкової стиковки з Ужгорода є дальній потяг. А було 7 + нічний.

А от далі Королевого приміськими не доїдеш, пересадка до, з Хуста на єдиний приміський не забезпечена. Хуст і далі мають єдиний 13 потяг щоб доїхати до обл. центру.

Радіти що на інші лінії забили ще більше і там взагалі і раз на день нічого не їздить?

Так, радію що відбулась хоч якась зміна влади, і ми не слухаємо ще 5 років про гіперлупи
, що після 2х років обіцянок почались хоч повільні але дії, що вже й РНБО звернуло увагу на залізницю і може нарешті, хоч під вибори нею займуться. Радію частим виборам і любові влади до показухи під них.

Якщо правда про дроти до Помічної і якщо додумаються додати нову перемичку з Цвіткового то є шанси отримати справжній іс до Одеси (аж такого оптимізму немає, але всяке буває).
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 [110] 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!