Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.09.21 , 07:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 536543 times)
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1120 on: 17.08.21 , 13:08 »
Share Reply with quote

Там ще є зупинка центральна. Залізниця проходить через усе витягнуте місто, через центр також.

Заїзд на станцію Шевченка усьому з Черкас на захід - даремна втрата часу. Зупинки навіть у менших містечках необхідні, у Смілі тим більше.
Де найкраще робити цю нову західну станцію Сміла найкраще знають місцеві. Це нинішня Сміла, Центральна чи може інше місце зручніше.
Дорога станція не потрібна - лише 2 колії і платформа з лавкою, навісом, якась будівля з квитками, можливістю сховатись від дощу. Це може бути будівля з супермаркетом + касами і невеликою залою очікування.

Трохи краще ніж станція Мукачево міжнародна - це не аж щось нереальне і хоч для бюджету електрифікації хоч для міста хоч для бізнесу - копійки
Logged
Staller
User

Posts: 15


View Profile
« Reply #1121 on: 18.08.21 , 11:08 »
Share Reply with quote



Я считаю идеальным местом для вокзала и платформ, это участок от автомойки до перекрестка горрайсуда (вул. П.Орлика).
Почти от входного со стороны Шевы, на станции Смела есть тупиковый путь (по стороне автомойки), туда бы впилить стрелку, а путь есть...
Чем этот вариант хорош?

1. Непосредственная близость к центру города
2. Есть проходящий общественный транспорт по ул.Севастопольской (вдоль жд. до поворота на ул.Победы) маршруты 17 и 30. Это одни из самых популярных маршрутов в городе.
3. С таким расположением платформ и павильона станции, платформа Центральная по сути будет не нужна.

Для реализации, нужно будет убрать стоянку для фур по севастопольской и склады далее по пути) 
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 1077


View Profile
« Reply #1122 on: 18.08.21 , 14:08 »
Share Reply with quote

Наверно для начала надо положить десяток плит сделав ОП. и прощупать поток на столицу. Может там пассажиров будет 5 человек через день, и этот вопрос можно будет закрыть навсегда.
Logged
VB
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #1123 on: 18.08.21 , 15:08 »
Share Reply with quote

Кому чим розташування платформи "Центральна" не подобається? Готова "Сміла-Центральна".
Logged
klepko
Active user

Posts: 583


View Profile
« Reply #1124 on: 18.08.21 , 15:08 »
Share Reply with quote

Наверно для начала надо положить десяток плит сделав ОП. и прощупать поток на столицу. Может там пассажиров будет 5 человек через день, и этот вопрос можно будет закрыть навсегда.

И не забыть сделать нормальное промо

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10892


View Profile
« Reply #1125 on: 19.08.21 , 08:08 »
Share Reply with quote

Наверно для начала надо положить десяток плит сделав ОП. и прощупать поток на столицу. Может там пассажиров будет 5 человек через день, и этот вопрос можно будет закрыть навсегда.
Вот и я о чем. Станция имени Тараса Шевченко скорее больше востребована у транзитных пассажиров, нежели у местных. А местным, у которых эта самая Смела-Центральная будет не в пешей доступности плюс/минус ехать автобусом по городу все равно куда именно. Тем более, что Смела это не Киев и это вопрос +10-15 минут личного времени в среднем. Но при этом загнать транзитники поедут на и эту Смілу-Центральную в самую последнюю очередь.
Logged
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1126 on: 19.08.21 , 17:08 »
Share Reply with quote

Обговорюємо наче від наших балачок щось залежить)
Дати зупинку- не дати, обійдуться,...

З Черкас на Умань, Львів, Київ, Миронівку і дальнє і ближнє все лише на Смілі Центральній. З Черкас на Знам'янку, Кропивницький, Помічну всім обидві зупинки. Єдиний дальній Київ -Одеса пасажира не втратить якщо зупиниться у Смілі 2 рази. Помічнянські дизелі теж могли б заїжджати на Центральну.
Нинішні транзитні схід- захід і далі собі стають на Шевченка.
Кому гірше стане? Бачу сам виграш.

На багато проблемніше Ковель-Ізов. Для товарняків Альстоми нові приїдуть, а от чим там пасажирів возити? Хоча однаково немає чим на дизелі теж. Дпл можуть під вильниками поїхати чи ще щось.

Logged
VB
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #1127 on: 19.08.21 , 21:08 »
Share Reply with quote

Шевченка саме по собі відтягує півміста. Погляньте на карту. Це буде "у одного забрав, іншому дав"
Logged
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1128 on: 19.08.21 , 22:08 »
Share Reply with quote

Погляньте в саме місто а не на карту- біля станції Шевченка хати і депо.
Чому забрав? Що отримають потяги на Київ, Умань? 15хв чи й більше економії часу. За цей час мешканці хат біля Шевченка доїдуть до Сміли Центральної.
Тут взагалі пропонують забити на усіх мешканців не малого міста і пролітати через його центр  без зупинок. От це дійсно неприпустимо.
Мати 2 станції для різних напрямків це нормально. Сподіваюсь скоро побачити 2гу станцію у Здолбунові, Новограді, може й Жмеринці, але на жаль вони будуть не в центрах.

Нова головна станція у Центрі разом з обходом Шевченка і електрифікацією це якраз з тих оптимізацій,  які дуже давно просяться і не вимагають великих грошей, але через зайнятість гіперлупами для таких дрібниць не знаходилось часу і грошей. За такі, реальні проекти а не євроколію до Львова, Одеси, Києва
Logged
VB
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #1129 on: 19.08.21 , 23:08 »
Share Reply with quote

Хати якраз в центрі.  Друге. Людина приїздить з Дніпра, і їхати їй на Христинівський напрямок. І що? Давайте тоді все по Цвітковому гальмувати, ще й напрямок на додачу змінювати. Чи в Балаклеї Смілу-Балаклейську зробити треба ще? Вона та перемичка треба, як зайцю стоп-сигнал. Хіба що для експресу з Черкас, який буде повітря возити без проміжних зупинок, особливо такої важливої, як Шевченка.
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!