Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.09.21 , 07:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 536549 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10892


View Profile
« Reply #1130 on: 20.08.21 , 10:08 »
Share Reply with quote

Я от не бачу проблем у Смілі. Там з центру до Тараса Шевченка їхати максимум хвилин 15 автобусом, інтервал яких в денний час десь 2 хвилини. Також є пізньовечірні міські автобуси й після 23 вечора, так, вже не кожні 5 хвилин, але доїхати можна. Ми самі доїзджали після 23 вечора (приїхали останнім приміським зі Знам'янки). Тому тут немає проблеми, як з тим же Києвом.
Logged
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1131 on: 20.08.21 , 13:08 »
Share Reply with quote

Давайте може усі існуючі перемички розберем? Навіщо обхід Цвіткового? Заїжджаємо і на Шевченка і до Цвіткового - хай уманські дизелі марнують 30хв не страшно. Хай всі чекають кількох пасажирів, чия хата ближча до нинішньої станції.

Взагалі необхідна реорганізація руху і зупинок.
Жодному прямому між Вінницею та Хмельницьким не потрібен заїзд до Жмеринки. Є Жмеринка подільська і там варто робити зупинку усім потягам. Іс до Львова і так 7год в дорозі, цим зупинка буде зайва.

У Здолбунові є платформа Приходько, біля неї немає автовокзалу, але відстань до центру така ж, як і від головного вокзалу. Не варто жодному Київ-Львів їхати на станцію Здолбунів, але на Приходька варто зупиняти всі, навіть інтерсіті. Буде зупинка- буде і транспорт звідси до Рівного. Нова станція у Новограді хоч також не буде в центрі, але необхідна і відстань до центру від неї не більша ніж від нинішньої

Знам'янські маршрути після запуску електрифікації до Черкас варто б оптимізувати.
Не потрібні приміські нізвідки й нікуди, найкраще щоб обидві кінцеві були пунктом призначення.
Помічна-Одеса варто дотягувати до Кропивницького. Кінцева у Знам'янці лиш у технічних рейсів з пасажирами. Має бути Кропивницький- Черкаси та Кропивницький-Олександрія-Кременчук.
У Черкасах Гребінка-Черкаси, Черкаси-Кропивницький, Черкаси- Умань та Черкаси-Миронівка(краще Київ). Помічнянські дизелі обов'язково зручно підв'язати під майбутні електрички.

Такі маршрути приміських забезпечували б пасажиропотік по всьому маршруту, підвіз людей до міста та людей з міста до вокзалів на магістральній залізниці.

А як з Дніпра до Христинівки? Чи багато людей зараз згодні їздити тут з пересадками? Потрібен прямий потяг і зважаючи на час у дорозі нічний. Умань потребує прямих потягів хоча б до найбільших міст
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1132 on: 25.08.21 , 01:08 »
Share Reply with quote

Їду зараз в дизелі Ім. Т. Шевченка - Помічна і тут вже провідниці кіпішують що без роботи залишаються, бо за три дні дванадцять стовпів поставили в напрямку Черкас, і ще обіцяють гілку на Помічну електрифікувати ;)
Поки на дванадцятому і закінчили. А по Василькову на шостому.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6397


View Profile
« Reply #1133 on: 25.08.21 , 19:08 »
Share Reply with quote


Не варто жодному Київ-Львів їхати на станцію Здолбунів, але на Приходька варто зупиняти всі, навіть інтерсіті. Буде зупинка- буде і транспорт звідси до Рівного.
Нет, не будет (как минимум вменяемого рельсового сообщения), или вы не знаете груныков?

За Здолбуновым без того дыра послеполуденного сообщения 5 из 7 дней недели такая, что из Олеська и Подгорцев нужно такси заказывать или стопить. ;)
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1650


View Profile
« Reply #1134 on: 25.08.21 , 20:08 »
Share Reply with quote


Не варто жодному Київ-Львів їхати на станцію Здолбунів, але на Приходька варто зупиняти всі, навіть інтерсіті. Буде зупинка- буде і транспорт звідси до Рівного.
Нет, не будет (как минимум вменяемого рельсового сообщения), или вы не знаете груныков?

За Здолбуновым без того дыра послеполуденного сообщения 5 из 7 дней недели такая, что из Олеська и Подгорцев нужно такси заказывать или стопить. ;)
По-перше, дірок по УЗ достатньо. І це проблема, над якою варто працювати.
По-друге, шановні (звертаюся зараз до всіх форумчан), а чи не набридло всім вам називати працівників Львівської залізниці "груниками"? Не те, щоб це мене дратувало особисто, але, вибачте, після Груника Львівською керує вже 3-ій начальник. Це вже історія. Під час якої вже й наступники Груника наробили багато казусів. Це те ж саме, якби всіх українців зараз називали кучмами. Ну, як мінімум, не актуально.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6397


View Profile
« Reply #1135 on: 25.08.21 , 20:08 »
Share Reply with quote

Удачный и звучный нарицательный термин, чем плох?

Навроде "квислинг" или "бойкот".
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1650


View Profile
« Reply #1136 on: 25.08.21 , 22:08 »
Share Reply with quote

Удачный и звучный нарицательный термин, чем плох?

Навроде "квислинг" или "бойкот".
По-перше, зрадниками чи бойкотчиками називати всіх в принципі працівників Львівської залізниці, як мінімум неправильно і нетактовно.
А, по-друге, цей термін чомусь роками крутиться виключно на цьому форумі. Бо за межами його вже всі давно забули, хто такий був Груник. І намагаються (Та й легко знаходять) шукати "косяків" в його наступників. А їх ой як не менше, повірте. Проте, на щастя, не називають нікого кротами, черніцькими  чи іщуками.  Знову ж таки, в межах цього форуму. За його межами такий лексикон якось і не приживався. На щастя.

P.S.  Для прикладу, на ПЗЗ далеко не все бувало в ажурі.  Але щось не помічав, щоб працівників кривопішиними кликали😏
Logged
VB
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #1137 on: 26.08.21 , 00:08 »
Share Reply with quote

Навіть бабки, які дзернятами торгують на Привозі знають їх. Даремно так, не прижився, не прижився...
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6397


View Profile
« Reply #1138 on: 26.08.21 , 00:08 »
Share Reply with quote

Ладно. Я не хотел ничего обидного сказать (но соотношение цены и качества на львовском пригороде действительно худшее в стране), всего лишь привел примеры терминов, о которых далеко не все сейчас вспомнят, что некогда это были фамилии обычных людей.

Можно попробовать придумать другой няшный термин. Скажем, "піх(в)ознавець" в честь другого экс-начальника львовской дирекции Б. Пиха. М-м?
Logged
VB
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #1139 on: 26.08.21 , 08:08 »
Share Reply with quote

Бабки образяться
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!