Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.09.21 , 07:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 536553 times)
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1150 on: 08.09.21 , 10:09 »
Share Reply with quote

Гребінку до Черкас, Знам'янку та Миронівку до Черкас - так. Сенсу у рейсах до Цвіткового жодного не бачу. Це в нікуди. А от Умань обрізати - хіба з безвиході і зі швидкою пересадкою, щоб час в дорозі став навіть меншим як зараз (бо без Шевченка, електричка)
Logged
VB
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #1151 on: 08.09.21 , 15:09 »
Share Reply with quote

Ніякі електрички без Шевченка не будуть. Може бути лише показушне щось з Черкас до Києва, яке потім звикло теж стане на "круги своя".
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10893


View Profile
« Reply #1152 on: 08.09.21 , 16:09 »
Share Reply with quote

В жодному разі не треба Черкаси - Умань різати по Цвітковому.
Чому?
Logged
VB
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #1153 on: 08.09.21 , 21:09 »
Share Reply with quote

В жодному разі не треба Черкаси - Умань різати по Цвітковому.
Чому?
Бо від цього виростуть прибутки прямого посажиропотоку у автобусників. Пасажир, який готовий платити гроші (не пенси) піде з дизелю. Ніхто ніякими пересадками не буде заморочуватися.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10893


View Profile
« Reply #1154 on: 08.09.21 , 22:09 »
Share Reply with quote

А чому саме підуть? З-за того, що поїздка займе десь на 20 хвилин більше часу (через додаткові зупинки між Цвітково та Черкасами), чи через сам факт віривання сідниць з одного сидіння на інше?
З власного досвіду (хоч і невеликого) мені цей напрям трохи напрягає через постійну забитість, практично, як на напрямку Київ - Фастів. Бо навіть ранковий дизель на Черкаси з Умані (зараз Христинівки) навіть у суботу (коли ми їхали) останні вільні місця зайняли в Катеринополі, здається (це в хвості, інші вагони зайняли раніше), всі інші їхали стоячи.

Те, який треш коїться на денному дизелі з Умані мені вистачило звітів на цьому форумі та їхніх світлин, як машиніст не міг по Шполі зачинити двері, а по Шевченка виходили через вікна, бо не могли пройти до виходу.
При цьому я особисто в той день бачив 8-вагонний електропоїзд Миронівка - Тараса Шевченка, який їхав за цим дизелем через 10 чи 15 хвилин та був практично повністю порожнім.
Якщо мені була б систематична потреба в поїздках з того ж Багачеве чи Шполи в Черкаси, то я б можливість пересісти в порожній електропоїзд сприйняв би за радість, ніж постійно їздили стоячи.
Та й чомусь нагальний приклад розділення свого часу маршрутів у інших місцях не сильно вплинула на пасажиропотік (наприклад, Кривий Ріг - Долинська після впровадження пересадки по ст. Тимкове).
Logged
Костянтин Бабакалов (Kbk)
Active user

Posts: 247


View Profile
« Reply #1155 on: 09.09.21 , 00:09 »
Share Reply with quote

Ну щодо пересадки в Тимково то все-таки вплинула на потік, адже в зворотньому напрямку розклад зовсім зкурвили. Так по прибуттю з Долинської о 14 в Тимкове, електропоїзд відправляється аж о 15, і потім проїхавши 10 хвилин стає на Висуні ще на 40 хвилин. В підсумку ніхто не хоче їхати до Кривого Рогу більше трьох годин за 30 гривень, коли можна за 60 гривень можна доїхати за годину
Logged
vfntvfnbrf
Guest
« Reply #1156 on: 09.09.21 , 01:09 »
Share Reply with quote

Христиновка-Казатин возможностей воскресить есть море.
Поацкартные вагоны под пригород есть и в Христиновке, и в Казатине, и в Шевченко.
Есть дизель, который в некоторые дни недели в Казатине стоит с 6.30 до 20.52.
Есть Погребище, которое можно продлить.

Там нет желания-раз, и нормальных скоростей на участке - два.
Logged
vfntvfnbrf
Guest
« Reply #1157 on: 09.09.21 , 02:09 »
Share Reply with quote

Крымчанин, давайте разберем, что такое пересадка,если она сорвалась, для пассажиров.
Пересадка - это значит, что одним люди опаздывают на работу, а УЗ ти мило предлагает показать через полсуток.
Другие выбрасывают сельхоз товара на пару тысяч, потому что клиенту вечером он уже не нужен.
Третьи с палочкой и сумкой на колесиках ходят со скоростью 2 км/ч, а тут машинист затянул эту электричку аж под светофор и все бежат, хекая.
Четвертые просто ТУПО НЕ НАЙДУТ ЭТОГО ПОЕЗДА В ГРАФИКЕ.
Пятые провожают ребенка лет 15-17 и им спокойнее на прямой посадить.
Самая многочисленная - четвертая категория.

Стоит отменить поезд на месяц или два , и народная слова еще лет десять будет трубить, будто поезд не ходит.
Население у нас крайней инертно
Logged
vfntvfnbrf
Guest
« Reply #1158 on: 09.09.21 , 02:09 »
Share Reply with quote

У меня такое подозрение, что электричка на 8-10 вагонов спалит света больше, чем дизель на 4 вагона топлива в переводе на деньги.
А еще одесская ЖД посадит в эту электричку 4-6 проводников (по крайней мере, столько ездит на Помошную и Вапнярку).
И где будет ваша экономия?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10893


View Profile
« Reply #1159 on: 09.09.21 , 08:09 »
Share Reply with quote

Что значит пересадка сорвалась???
Согласованная пересадка между пригородными подразумевает гарантию пересадки в нестандартных ситуациях.
Мне очень нравился в этом случае практика Донецкой филии. Там прямых пригородных было совсем мало, но практика пересадок была всегда очень успешной. И такого, чтобы согласованный пригород уехал по графику, не дождавшись прибытия опаздывающего согласованного никогда не было. Лично попали в ЧП, когда у крайнего вечернего электропоезда Ясиноватая - Мариуполь произошёл излом пантографа на сразу за Рутченково. На устранение ушло не менее 2 часов. А там пересадка по Волновахе на Камыш-Зарю всего 30 минут. Так вот, как только разобрались в ситуации, машинист сразу объявил, что пересадка состоится, независимо от времени опоздания. С этим не должно быть проблем.
Насчет "спалит света больше" комментарий вообще ни о чём. Электропоезд часть маршрута идёт следом за дизель-поездом. Только 4-вагонный дизель забит по самые немогу, а 8-вагонный электропоезд заполнен максимум на 30%. Или вы планируете действующий рейс Мироновка - Тараса Шевченко тоже рубануть по Цветково и попытаться ещё и этих пассажиров засунуть в итак переполненый 4-вагонный дизель.
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!