Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.09.21 , 06:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 536484 times)
opex
Active user

Posts: 12595


View Profile
« Reply #1160 on: 09.09.21 , 08:09 »
Share Reply with quote

А еще из разбитого проселочного тракта дорогу Н-16 Умань-Смела-Черкассы в этом году доделывают в автобан. И ехать на маршрутке теперь намного комфортнее и быстрее. Минус козырь у жд.
Logged
VB
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #1161 on: 09.09.21 , 09:09 »
Share Reply with quote

Зараз сама найгірша дорога на цьому шляху,- між Смілою та Черкаси.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6181


View Profile
« Reply #1162 on: 09.09.21 , 09:09 »
Share Reply with quote

Зараз сама найгірша дорога на цьому шляху,- між Смілою та Черкаси.
Але ту трасу активно ремонтують, наскільки я бачив. Місяць тому їхав там маршруткою з Черкас до ст. ім. Шевченка. Ну правда, маршрутки ж ще роблять заїзд у Білозір'я,
Logged
opex
Active user

Posts: 12595


View Profile
« Reply #1163 on: 09.09.21 , 11:09 »
Share Reply with quote

Зараз сама найгірша дорога на цьому шляху,- між Смілою та Черкаси.
У порівнянні з тим що колись було наприклад у Ротмістрівці чи між Шполою та Золотоношею - це просто супермегахайвей :)
Logged
VB
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #1164 on: 09.09.21 , 21:09 »
Share Reply with quote

Ну то про що я й говорю. Ідеальна дорога. Лише вечером дається взнаки відсутність розмітки та відбивачів на асфальті, до яких вже звик. Я буквально тиждень тому її проїхав, включно з об'їздною Черкас. З'єднали раніше зроблені дороги між Доброводамт та Леґедзиним, перед Тальним на колі світло й реверс. Міст на об'їздній Тального  непередбачувано дав тріщину, він закритий, транспорт йде через Тальне. Далі потім роблять обхід Звенигородки, там трішки може бути проблема з необхідністю стояти на світлофорі при реверсі. Мости у Богачівці та Княжій, неочікуваний екскаватор прямо на дорозі у Сигнаївці, який гріб відкоси, стоячи собі впоперек, і перед Ротмистрівкою кладуть захисний шар з реверсом. Жах на в'їзді у Смілу на розв'язці, потім таке собі щось в Смілі після повороту на Черкаси. Ну й цей супермегахайвей (маю надію зроблять). Десь за кілометр перед КП і вся об'їзна до пожежної академії,- теж в стилі Умань - Сміла. Роботи виконують ШРБУ-48 Умань до Соколівочки, від Звенигородки- Автострада. І Ростдорстрой десь бачив.
Logged
opex
Active user

Posts: 12595


View Profile
« Reply #1165 on: 10.09.21 , 04:09 »
Share Reply with quote

А перехрестя де окружна Черкас перетинається зі шляхом Сміла-Черкаси зробили? Бо було їдеш розслабився, вже новий асфальт а тут - бадабумтссс!
Logged
Kraft
User

Posts: 52


View Profile
« Reply #1166 on: 10.09.21 , 09:09 »
Share Reply with quote

Мер Бердянська, після візиту в Київ і розмовною з ким тільки не можна, заявив, що уз готова включити в план електрифікації на 22р ділянки Пологи - Бердянськ.  
Питання:
1. Наскільки це доцільно
2. На скільки можна пришвидшити  рух на ділянці Брд-Пологи - Зп- Київ?
3. Скільки часу це займе, при умові фінансування?
4. Це взагалі реально зробити при всіх нинішніх умовах ?

Надіслано від мого SM-A715F, використовуючи Tapatalk
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1167 on: 10.09.21 , 10:09 »
Share Reply with quote

1. Є доцільність електрифікації ЗП - Пологи - Волноваха, та її не включають до переліку. Якщо навіть ділянку Пологи - Брд електрифікують, то 115/116 все-одно стоятиме для зміни напрямку руху.
2. Залежить від стану колії. Минулого року, по ділянці Пологи - Верхній Токмак-1 були місця з обмеженням 40 км/год. Від Токмаку до Брд до 80.
« Last Edit: 10.09.21 , 10:09 by sergius » Logged
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1168 on: 10.09.21 , 10:09 »
Share Reply with quote

Чому не буде прямих електричок, поїздів без Шевченко? Це ж маразм зробити ремонт, відновити необхідну перемичку і продовжувати красти у людей час на заїзди туди, де залізниця захотіла організувати вузол.
Прискорення це ще й економія коштів, адже на заїзд і стоянку, зміну кабіни теж електрика, години роботи йдуть.
Не розумію чому впиратись в обов'язковості станції Шевченко. Я за зупинки в райцентрах, селищах, проти розкладів із 100км без зупинок. Але за те щоб прибрати заїзди з перечепками і зайву відстань, за прискорення за їх рахунок.

Не в захваті від ідеї обрізати Уманські дизелі, це відлякає частину платних пасажирів.
Але через бідність залізниці і якщо цей варіант не збільшить час в дорозі, якщо у всіх розкладах буде інформація про узгодження, оголошення в електричці по гучномовцю, прямі квитки то великого горя не бачу. Все залежить від якості реалізації.

За щоб вже зараз прибрати усім прохідним потягам заїзд на Жмеринку й Здолбунів і водночас зупиняти усе, навіть інтерсіті на іншій зупинці у цих населених пунктах. Виграють і місцеві- більше поїздів із зупинкою і транзитні- скорочено час в дорозі
Logged
vfntvfnbrf
Guest
« Reply #1169 on: 10.09.21 , 10:09 »
Share Reply with quote

1. Без ділянки Кирпотине-Пологи навряд чи це доцільно.
Острівна електрифікація - це єрунда.
Там мова йшла про те, що з трудом вміщуються в графік вантажні поїзди, а поїзди там довгі, тяжкі в зв'язку з перевезенням корисних копалин різного роду.
2. Не знаю, але може бути один локомотив від П'ятихаток-Стикових, десь буде зміна бригади, напр.у Запоріжжі і Пологах.

4. Поки не заглохла програма "велике будівництво" - може й реально.
До речі, якщо чесно, то тут навіть сама назва - пафос.
Звучить так, неначе будують якийсь мало не БАМ.
Було б непогано, якби хтось вклав у вуха Скічка, щоб стряхнули пилюку з проектів Гріше-Ровенської залізниці...

Однак що будувати, якщо скоро не буде по цих дорогах кого і що возити(


Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!