Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.09.21 , 06:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 536490 times)
vfntvfnbrf
Guest
« Reply #1170 on: 10.09.21 , 10:09 »
Share Reply with quote

brodjaga, тоді вже краще прибрати Цвіткове, зупинятися на перемичці, як раніше.
Толку більше буде. Цвіткове - станція в глухомані, швидких теж мало спиняться, та й перемичка ця в пішій доступності від станції, головне інформування налагодити
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6384


View Profile
« Reply #1171 on: 10.09.21 , 11:09 »
Share Reply with quote

Там мова йшла про те, що з трудом вміщуються в графік вантажні поїзди, а поїзди там довгі, тяжкі в зв'язку з перевезенням корисних копалин різного роду.
Вже вміщуються. При Жмаку їх ще більше подовжили шляхом використання спарок тетрісів.
2. Не знаю, але може бути один локомотив від П'ятихаток-Стикових, десь буде зміна бригади, напр.у Запоріжжі і Пологах.
Будуть тривалі стоянки по Запоріжжю та Пологам для зміни напрямку руху.
Logged
opex
Active user

Posts: 12595


View Profile
« Reply #1172 on: 10.09.21 , 11:09 »
Share Reply with quote

перемичка ця в пішій доступності від станції, головне інформування налагодити

Всі місцеві про Цвіткове-транзитне вже кілька десятиліть в курсі. А он піша доступність - ну таке собі. Там з кілометр, а якщо по вулиці а не по перону і стежкам іти - іще більше.
Logged
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1173 on: 10.09.21 , 17:09 »
Share Reply with quote

Звичайно, дизелю Умань-Черкаси не варто їхати ні на станцію Цвіткове ні Шевченко. Головне щоб зупинка в населеному пункті була, не на станції і там і там цілком нормально.
Тут говорилось про можливий обрізаний дизель Умань- Цвітково - з нього на транзитній пересадку на електричку не зробиш.
Проти обрізки. Але якщо це дозволить мати 4 рейси замість 2х, і всі в обидва боки до Умані і зручна пересадка то цілком за
Logged
vfntvfnbrf
Guest
« Reply #1174 on: 10.09.21 , 17:09 »
Share Reply with quote

Люди, ви реально вірите, що 500 чоловік буде пересідати на електричку? Мені ще ні разу не траплялося на очі , щоб з одного поїзда на інший пересідало більше, ніж 100-150 чоловік.
А якщо і будуть, вийде статейка в місцевій газеті під заголовком: "Одеська залізниця змушує 500 пасажирів пересідати, невже це недостатньо для прямого рейсу".
І всі пересадки заглохнуть
Он Коростень-Вінниця роками їздить від Бердичева до Вінниці під проводами і нічого.

До Умані 4 пари точно не буде. Дільниця закривається в нічну зміну.
Звісно, на поїзд , який прибував би в Христинівку між 7 і 10 ранку, і їхав далі в Умань запит є. Як і відправка з Умані-Христинівки після 17-19 години.
А от заповнення після 19 години в мене викликає сумніви. Автобуси в такий час не ходять, і це про щось говорить?
Після 20 години в сторону Умані поїдуть три залізничника і дві продавщиці привокзальних ларьків-це два
Logged
VB
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #1175 on: 10.09.21 , 18:09 »
Share Reply with quote

А перехрестя де окружна Черкас перетинається зі шляхом Сміла-Черкаси зробили? Бо було їдеш розслабився, вже новий асфальт а тут - бадабумтссс!
КП колишнє. Так, зробили. Я не знаю як об'їзна в бік хімселища. Там не був.
Logged
VB
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #1176 on: 10.09.21 , 18:09 »
Share Reply with quote

Звичайно, дизелю Умань-Черкаси не варто їхати ні на станцію Цвіткове ні Шевченко. Головне щоб зупинка в населеному пункті була, не на станції і там і там цілком нормально.
Тут говорилось про можливий обрізаний дизель Умань- Цвітково - з нього на транзитній пересадку на електричку не зробиш.
Проти обрізки. Але якщо це дозволить мати 4 рейси замість 2х, і всі в обидва боки до Умані і зручна пересадка то цілком за
В Шевченка варто. Там велика змінюваність пасажирів, яким нова Центральна,- до лампочки. Цвіткове,- теж. Як людям зі Шполи пересісти до Корсуні? Чи навіть Києва? Вечірній дизель ідеально пасує для цього.
Logged
VB
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #1177 on: 10.09.21 , 18:09 »
Share Reply with quote

Люди, ви реально вірите, що 500 чоловік буде пересідати на електричку? Мені ще ні разу не траплялося на очі , щоб з одного поїзда на інший пересідало більше, ніж 100-150 чоловік.
А якщо і будуть, вийде статейка в місцевій газеті під заголовком: "Одеська залізниця змушує 500 пасажирів пересідати, невже це недостатньо для прямого рейсу".
І всі пересадки заглохнуть
Он Коростень-Вінниця роками їздить від Бердичева до Вінниці під проводами і нічого.

До Умані 4 пари точно не буде. Дільниця закривається в нічну зміну.
Звісно, на поїзд , який прибував би в Христинівку між 7 і 10 ранку, і їхав далі в Умань запит є. Як і відправка з Умані-Христинівки після 17-19 години.
А от заповнення після 19 години в мене викликає сумніви. Автобуси в такий час не ходять, і це про щось говорить?
Після 20 години в сторону Умані поїдуть три залізничника і дві продавщиці привокзальних ларьків-це два
Залізничники, такі як Кримчанин,- вірять. Не вистачає відправлення з Черкас опівдні та ранкового прибуття до них о сьомій, а також відправленням та прибуттям до Христинівки  чогось нитками 363/364. Умань,- хз. Можливо. Залізниця вбила те сполучення, причому при наявному пасажиропотоку.
Logged
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1178 on: 10.09.21 , 18:09 »
Share Reply with quote

Змушувати пересідати погано. Як би гарно не організували пересадку втрата платних пасажирів неминуча.
А от скоротити час в дорозі для цих 500 пасажирів навіть дуже треба. Нечисленні бажаючі пересісти з Києва чи Дніпра сядуть і на Смілі Центральній чи Цвітково транзитній. Цих людей мало і їх маршрут вже й так незручний, довгий, лише для залізничних фанатів чи пільговиків. Такі люди не щодня бувають, через них палити більше солярки і тримати повний дизель пасажирів зайві 15+15хв в дорозі?
Logged
brodjaga
User

Posts: 128


View Profile
« Reply #1179 on: 10.09.21 , 18:09 »
Share Reply with quote

У Полтаві, Горлівці(довоєнній) по 2 вокзали з різними напрямками. Якось звикли. Там і відстань між вокзалами значно більша
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!