Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.18 , 14:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 79
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 341195 times)
Doobey
Active user

Posts: 1414


View Profile
« Reply #640 on: 30.10.13 , 12:10 »
Share Reply with quote

В Берегомет не треба вам електрифікації? А то у нас гроші зайві.
Ну для чого такий сарказм?! Всі ми прекрасно розуміємо теперішній фінансовий стан залізниць і держави вцілому. Ніхто й не каже, прямо зараз все кинути і піти тягнути дроти зі Львова до Вадул-Сірета. Обговорюється цілком реальний, як на мене, проект. На транзитній лінії. Пробачте, якщо ця ідея видається комусь фантастичною.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2642


View Profile
« Reply #641 on: 30.10.13 , 12:10 »
Share Reply with quote

А смисл обговорювати, якщо він (проект) буде неактуальний принаймні з 10 років?
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2409


View Profile
« Reply #642 on: 30.10.13 , 12:10 »
Share Reply with quote

Для транзита в Румынию может будет иметь смысл электрофицировать дорогу через Каменец-Подольский - Мамалыгу? Может все-таки договоряться с Молдовой о нормальной работе этой жд. И станция стыка нужна не будет, и дорога короче.
Logged
stranger
Active user

Posts: 262


View Profile
« Reply #643 on: 30.10.13 , 23:10 »
Share Reply with quote

По поводу электрификации Долинская - Николаев и Колосовка - Николаев вообще тишина, хотя конкретно говорили, что в этом году начнут.
Вроде решили в следующем начинать
http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/361527

Quote
У 2014 році Укрзалізниця почне розбудову найкоротшого електрифікованого ходу до портів Чорного моря

Укрзалізниця удосконалює залізничну інфраструктуру для збільшення пропускної здатності дільниць, підвищення вантажо- та пасажиропотоку і зменшення витрат на перевезення. У 2014 році розпочнеться електрифікація залізничного напрямку Долинська – Миколаїв.  Це найкоротший хід для перевезення вантажів на порти Миколаївського та Одеського регіонів.
Укрзалізниця закінчує проектні роботи з електрифікації напрямку Долинська – Миколаїв (148 км). Створення електрифікованого ходу сприятиме розвитку вантажних перевезень, у тому числі транзитних. Зокрема, цим маршрутом перевозитимуться вантажі, які прямують з Російської Федерації до чорноморських портів. Сюди планують спрямувати частину поїздів із перевантаженого напрямку Знам’янка – Помічна – Колосівка.

У ході електрифікації здійснюватиметься переоснащення напрямку новими сучасними пристроями, обладнанням та системами.

Планується укласти другі колії, збудувати контактну мережу, збудувати 3 нові тягові підстанції та реконструювати існуючі . «На напрямку потрібно відкрити п’ять підрозділів електропостачання. Лише у підрозділах електропостачання залізниць ми створимо близько 200 нових робочих місць в регіоні», – повідомив  начальник головного управління електрифікації та електропостачання Укрзалізниці Віталій Максимчук.

Також будуть модернізовані пристрої автоматики і зв’язку. «Будуть впроваджені сучасні мікропроцесорні системи забезпечення безпеки та регулювання руху поїздів, які порівняно з релейними системами залізничної автоматики мають більші функціональні можливості та є ефективнішими в експлуатації», – розповів начальник Головного управління автоматики, телемеханіки та зв’язку Володимир Басов.

Роботи з удосконалення залізничної інфраструктури стимулюватимуть суміжні галузі, оскільки використовуватиметься 99% обладнання та матеріалів вітчизняного виробництва. Електрифікація  напрямку сприятиме збереженню робочих місць і створенню нових на вітчизняних підприємствах-виробниках. Окрім того, після введення в експлуатацію електрифікованої ділянки буде збільшено штат обслуговуючого персоналу дистанцій колії, електрифікації та електропостачання, сигналізації та зв’язку Одеської залізниці.

Завдяки електрифікації швидкість руху вантажних поїздів на дільниці збільшиться на 20 – 25%, скоротиться час доставки вантажів. Електрифікація дасть змогу запропонувати вантажовідправникам більш вигідне транспортування, у тому числі і за рахунок зменшення  собівартості перевезень, яка на 55-60% нижча, ніж на теплотязі.  Переведення напрямку на електротягу дозволить залізниці скоротити споживання дизпалива у 3,7 рази. До того ж використання електровозів замість тепловозів дасть можливість відправляти великовагові поїзди із максимально допустимою кількістю вагонів і більш потужними локомотивами.

Збільшення протяжності електрифікованих дільниць дозволить покращити техніко-економічні показники діяльності залізничного транспорту та підвищити його конкурентоспроможність. До того ж це сприятиме підвищенню рівня екологічної безпеки у Миколаївській та Кіровоградській областях, оскільки у рази зменшаться шкідливі викиди в атмосферу.

Напрямок Долинська – Миколаїв задіяний не лише для вантажних, а й пасажирських перевезень. На дільниці курсує 20 пар вантажних, 24 пасажирських  та 3 приміські поїзди.

У перспективі залізничники планують збільшити полігон дільниць на електротязі від Миколаєва до Колосівки  та у напрямку Херсон – Вадим – Джанкой, таким чином буде створено великий електрифікований хід на Крим.

А что имеется в виду под
Quote
Планується укласти другі колії
обновление путей или двухпутка?
« Last Edit: 30.10.13 , 23:10 by stranger » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21900


View Profile
« Reply #644 on: 31.10.13 , 08:10 »
Share Reply with quote

вероятно добавят двухпутных вставок. Хотя на участке Николаев - Долинская - их четыре двухпутных вставки сделали пару лет назад.
Logged
melodia1
Active user

Posts: 303


View Profile
« Reply #645 on: 07.06.15 , 00:06 »
Share Reply with quote

Наприкінці травня в Укрзалізниці затвердили Програму електрифікації залізниць на 2015—2020 рр. У рамках шести проектів передбачається електрифікувати понад 860 км колії на Одеській, Львівській, Південно-Західній та Придніпровській магістралях.

При цьому три напрямки (Ковель—Ізов—Держкордон, Бердичів—Житомир—Коростень—Овруч—Держкордон і Чернігів—Горностаївка—Держкордон) для енергетиків є принципово новими, а три (Волноваха—Комиш-Зоря—Запоріжжя, Долинська—Миколаїв та Миколаїв—Колосівка) — лишилися «у спадок» від аналогічної програми, яка реалізовувалася в галузі з 2011 р.......
http://www.magistral-uz.com.ua/articles/de-bude-strum.html
Logged
bond
Active user

Posts: 1504


View Profile
« Reply #646 on: 07.06.15 , 10:06 »
Share Reply with quote

Просто поражает тупость этих УЗшных журналюшек: никакого понимания того, о чём пишеш. Тупо взяли свои же прошлогодние пресс-релизы, выкинули оттуда упоминание про Крым - а остальное прокатит. "Второй электрофицированый ход" - какой такой второй? На Крым - да, должен был быть второй, но даже если брать в теперишних реалиях как выход к морским портам - то это уже будет третий ход после Жмеринка - Одесса и Чернолесская - Помошная - Одесса. 
Logged
melodia1
Active user

Posts: 303


View Profile
« Reply #647 on: 07.06.15 , 16:06 »
Share Reply with quote

Не вижу электрификации Ворожба-Сумы-Мерчик.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #648 on: 07.06.15 , 16:06 »
Share Reply with quote

Не вижу электрификации Ворожба-Сумы-Мерчик.
В этом участке уже нет острой необходимости
Logged
MVM
Active user

Posts: 195


View Profile
« Reply #649 on: 07.06.15 , 19:06 »
Share Reply with quote

Не вижу электрификации Ворожба-Сумы-Мерчик.

В новой программе электрификация данной линии не предусмотрена.
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 79
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.074 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 18.12.13 , 14:12