Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.18 , 14:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 341192 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6957


View Profile
« Reply #690 on: 06.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

КМУ затвердив проект реконструкції дільниці залізничного транспорту Долинська — Миколаїв

Кабінет Міністрів України Розпорядженням № 47-р31 січня 2018 р. затвердив проект «Реконструкція дільниці залізничного транспорту Долинська — Миколаїв з підвищенням пропускної спроможності напрямку Знам’янка — Долинська — Миколаїв».

Реконструкція дільниці триватиме 33 місяці. Загальна кошторисна вартість близько 6 млрд гривень. Фінансуватимуться роботи за рахунок кредитних коштів міжнародних фінансових організацій. Проект розроблений Одеським відділенням філії «Проектно-вишукувальний інститут залізничного транспорту» ПАТ «Укрзалізниця».

Цей проект передбачає будівництво другої колії на перегонах, реконструкцію колійного розвитку всіх станцій на дільниці, електрифікацію обох колій, будівництво двох нових та реконструкцію існуючої тягових підстанцій, реконструкцію пристроїв СЦБ та зв’язку, будівництво та реконструкцію пасажирських платформ, реконструкцію пішохідного мосту станції Долинська, будівництво шляхопроводів на 123 км перегону  Добровольський – Новий Буг та 225 км перегону Горохівка-Миколаїв, будівництво службово – адміністративних будівель для структурних підприємств, будівництво чергових пунктів контактної мережі на станціях Новий Буг, Явкіне та Миколаїв в комплексі з необхідними службовими та господарчими будівлями, будівництво постів ЕЦ та залізничних переїздів з черговим в межах станцій.

Напрямок Долинська — Миколаїв проходить територією Кіровоградської та Миколаївської областей. Переважно ним транспортуються руда, нафта та нафтопродукти, зернові вантажі, добрива. Обсяги перевезень на цьому напрямку зростають. Експлуатаційна довжина дільниці – 148 км.

«Це масштабний проект, який реалізовуватиметься до 2021 року. Передбачається спільне фінансування проекту за кредитні кошти ЄІБ та ЄБРР, закупівлі у рамках проекту будуть проводитись відповідно до правил закупівель ЄБРР та ЄІБ на основі відкритих міжнародних тендерів.

Будівництво другої колії, електрифікація напрямку Долинська — Миколаїв та модернізація систем сигналізації і зв’язку ліквідує вузькі місця, дозволить збільшити обсяги перевезень в напрямку морських портів, зменшить термін доставки вантажів, підвищить енергозбереження, суттєво зменшить експлуатаційні витрати та  поліпшить екологічну ситуацію в регіоні», — зазначив  Євген Кравцов.      

У 2017 році ЄІБ провів тендер та відібрав компанію COWI/Бельгія, яка найближчим часом розпочне роботу з надання консультаційної підтримки ПАТ «Укрзалізниця» при здійсненні закупівель, у тому числі у розробці конкурсної документації і проведенні тендерів.

Після схвалення конкурсної документації міжнародними банками буде оголошено відкриті міжнародні тендери з відбору підрядника для виконання робіт та FIDIC-інженера для здійснення технічного нагляду.

В окремі проекти виділено реконструкцію споруд залізниці з електрифікацією і будівництвом нових пристроїв СЦБ та зв’язку дільниці Миколаїв-Колосівка, що в межах Миколаївської області, та зовнішнє електропостачання стаціонарних тягових підстанцій 150/27,5/10 кВ «Новополтавка», «Миколаїв-Тягова» на території Миколаївської області.

«Впровадження нових технологій, будівництво нових пристроїв управління рухом та переведення дільниць з теплотяги на електротягу покращить динаміку перевезень до портів Чорного моря та сприятиме реалізації економічного потенціалу промислових регіонів»,  - зазначив Євген Кравцов.

Довідка:

19.12.2016 з ЄІБ укладено фінансову угоду «Проект модернізації української залізниці (Модернізація інфраструктури ПАТ «Укрзалізниця»)», яка передбачає надання позики у розмірі 150 млн євро. Наразі фінансова угода потребує ратифікації ВРУ.

30.12.2017 з ЄБРР укладено угоду про надання позики (Проект електрифікації української залізниці «Електрифікація залізничного напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка»), яка передбачає надання кредитних коштів у розмірі 150 млн євро під гарантію держави Україна. 30.12.2017 з ЄБРР укладено гарантійну угоду.

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/468552/
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2409


View Profile
« Reply #691 on: 06.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

Зачем тогда везде вторые пути от Долинской до Николаева? Электрифицировали бы существующие.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2196


View Profile
« Reply #692 on: 06.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

Забыли указать на то, что это половина от нужной суммы. Еще половину должно дать государство. Если ничего не поменялось.

Utopist, там добавляется поток с Тимково (Кривой Рог).

Вопрос к знатокам: там ПАБ или АБ?
« Last Edit: 06.02.18 , 11:02 by sergius » Logged
Jyraff
Active user

Posts: 168


View Profile
« Reply #693 on: 06.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

Забыли указать на то, что это половина от нужной суммы. Еще половину должно дать государство. Если ничего не поменялось.
А хіба не 50% ЄБРР + 50 % ЄІБ? Сума якраз схожа виходить, 300 млн. євро = 9 млрд. грн., 6 млрд. на Долинська-Миколаїв, 3 млрд. - на Миколаїв-Колосівка, там наче ж другу колію не всюди будуть класти.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2196


View Profile
« Reply #694 on: 06.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

Про це десь конкретно сказано?
Logged
VB
Active user

Posts: 3309


View Profile
« Reply #695 on: 06.02.18 , 14:02 »
Share Reply with quote

там ПАБ или АБ?
Везде на Херсонской дирекции автоблокировка (на двопутных перегонах, -  односторонняя автоблокировка), кроме Снигуривка - Нововесела и Херсон - Херсон-Порт, где полуавтоблокировка.

Зачем тогда везде вторые пути от Долинской до Николаева? Электрифицировали бы существующие.
Там суточно 20 пар грузовых, 7 из них с Тимково. В тех 13-ти, что есть с Долинской, - сидит некоторая часть составов, которые попадают в нее со стороны Помошной, ибо подход на Николаев со стороны Колосовки также напряженный в плане "пропускної спроможності" . Хотя, по правде говоря, в те времена, когда там по Николаеву было крымских пассажирских куча, то как то пропускались те же под два десятка грузовых с Долинской и больше десятка с Колосовки. Вероятно основная причина сформулирована несколько неверно. Точнее, она то сидит внутри определения "підвищення пропускної спроможності напрямку ", но основное, - "реконструкція дільниці". Меньшая нагрузка на путь, меньшее количество окон, ремонтов и все такое. Это достигнется постройкой второго пути и окупится. Ну и не забываем, что простая электрофикация даст только эффект смены рода тяги, но не даст плюса во времени прохождения составов. Думаю следующим этапом будет заявленный ранее ход Колосовка - Николаев, и электрофикация по узлу до Николаев-Грузового и Жовтневой. Ну и направление до Херсона/Херсон-Порта тоже необходимо переводить на электрофикацию.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6957


View Profile
« Reply #696 on: 06.02.18 , 15:02 »
Share Reply with quote

Ну и не забываем, что простая электрофикация даст только эффект смены рода тяги, но не даст плюса во времени прохождения составов.
Это не так. На электротяге при одинаковых условиях пропускная на однопутке способность выше,  чем на теплотяге. Приблизительно на 15-20%.
В первую очередь за счет снижения времени на разгон/замедление.


Logged
sergius
Active user

Posts: 2196


View Profile
« Reply #697 on: 06.02.18 , 16:02 »
Share Reply with quote

Хотя, по правде говоря, в те времена, когда там по Николаеву было крымских пассажирских куча, то как то пропускались те же под два десятка грузовых с Долинской и больше десятка с Колосовки. ...
Возможно на летний период некоторые товарные составы пускали через Снегуровку . Когда в 2004-2005 годах ездил на п. Киев - Евпатория, то на участке Долинская - Николаев в основном с пассажирскими разминались. Очень часто (от трех до пяти составов ). Но и ехали резво.
Где-то еще в середине 2000-хх попадалась публикация о необходимости модернизации (электрификации) участка Апостолово - Снегуровка - Николаев - Колосовка с восстановлением обхода станции Николаев. Якобы окромя повышения пропускной способности была возможность разгрузить ход Тимково - Помошная. И внимание сосредотачивалось именно на фрагменте Апостолово - Николаев. А потом как-то плавно перешли к Долинская - Николаев. С мотивацией.
Quote
Перевезення вантажів у напрямку портів Миколаївського регіону на дільниці Долинська – Миколаїв  є пріоритетнішими та економічно вигіднішими, у порівнянні з перевезеннями на дільниці Апостолове – Миколаїв, адже ця дільниця коротша та має пологіший профіль перегонів, що дозволяє пропускати великовагові поїзди, а це, у свою чергу, – раціональне використання локомотивного парку, локомотивних бригад, оптимальне використання пропускної спроможності.
=> http://odz.gov.ua/?news=534

Ну и не забываем, что простая электрофикация даст только эффект смены рода тяги, но не даст плюса во времени прохождения составов.
Это не так. На электротяге при одинаковых условиях пропускная на однопутке способность выше,  чем на теплотяге. Приблизительно на 15-20%.
В первую очередь за счет снижения времени на разгон/замедление.
А на двухпутном?
« Last Edit: 06.02.18 , 16:02 by sergius » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #698 on: 06.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

А на двухпутном?
Зависит от графика - если остановок много, то у электротяги появляется преимущество, т.к. она лучше с полной остановки разгоняется.
Logged
VB
Active user

Posts: 3309


View Profile
« Reply #699 on: 07.02.18 , 00:02 »
Share Reply with quote

Ну и не забываем, что простая электрофикация даст только эффект смены рода тяги, но не даст плюса во времени прохождения составов.
Это не так. На электротяге при одинаковых условиях пропускная на однопутке способность выше,  чем на теплотяге. Приблизительно на 15-20%.
В первую очередь за счет снижения времени на разгон/замедление.
Если в таблице такие времена и так стоят по 1 минуте, то куда снижать еще?
Хотя, по правде говоря, в те времена, когда там по Николаеву было крымских пассажирских куча, то как то пропускались те же под два десятка грузовых с Долинской и больше десятка с Колосовки. ...
Возможно на летний период некоторые товарные составы пускали через Снегуровку .
Через Снегуровку и так свой график был и есть. Где-то десяток пар было на Николаев и пять на Херсон.
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.081 seconds with 20 queries.