Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.08.20 , 22:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 411531 times)
Utopist
Active user

Posts: 3269


View Profile
« Reply #790 on: 24.10.18 , 09:10 »
Share Reply with quote

Это да, никакой конкретики. Могли бы спокойно своими силами за год сделать электрификацию Коростень - Овруч для вывоза из тех краев стройматериалов и уменьшения плеч белорусским тепловозам, а дальше уже по ситуации. Но занимаются только проектами.
Logged
VB
Active user

Posts: 4300


View Profile
« Reply #791 on: 24.10.18 , 12:10 »
Share Reply with quote

Нема ніякої економічної складової, одні збитки, адже в будь-якому випадку потрібно гнати туди тепловоз для подачі на щебзаводи вагонів. Відносно білоруських бригад, - загнати до Коростеня електровоз, забрати в Овручі потяг, щоб потім провезти його 30 км? При цьому накинути дві години на оберт вагону через стоянку у Овручі. Плюс по Овручу треба організувати з півсотні робочих місць, які треба обслуговувати прямо чи опосередковано, та яким треба ще й зарплату платити. Це не збитки. Це колосальні збитки. А додати сюди ймовірність того, що передбачається тоді проведення потягу через вже замежний за пропускною здатністю Київ, - неможливо навіть уявити. Навіть коли хід буде повністю електрифіковано, - економічно наразі через ситуацію у тязі вигідно буде так, щоб білоруси там водили потяги. А знаючи те, що у білорусів у самих десятки тягають вантажні потяги ( а ТЕПи пасажирські) під дротами від Гомелю до Мінська, а то й по головному ходу Брест - Орша, то взагалі виникає питання у доцільності електрифікації переходу. Навісити, щоб висіло, - це не господарський підхід. Ось в комплексі з Бердичів - Коростень, - так. Буде толк, бо тоді гарантійні плечі можна робити стовідсотково до Козятина та Миронівки, а також в залежності від ситуації до тих же Жмеринки чи навіть Одеси, або через Житомир - Фастів до Шевченка/Знам'янки/ поки що Долинської/П'ятихаток з того навіть Овручу, при цьому скасувавши заїзди в Коростень та скоротити там частину персоналу. Наразі там навіть електропоїзд приміський буде зайвим, бо від Виступовичів ніхто зараз не відмовиться, оскільки вони замовні, а також є ще ті Веледники.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4736


View Profile
« Reply #792 on: 24.10.18 , 12:10 »
Share Reply with quote

... при цьому скасувавши заїзди в Коростень та скоротити там частину персоналу.
Вангую, його можуть і до електрифікації скасувати. Дограються до того, що буде як на ділянці Конотоп - Дарниця - Козятин, де сновигають вантажні електровози РЖД.
Logged
VB
Active user

Posts: 4300


View Profile
« Reply #793 on: 24.10.18 , 12:10 »
Share Reply with quote

До електрофікації не скасують, бо з Калінковіч таки задовгі плечі кудись далі на південь, а робити зміну на тепловози УЗ по Овручу ніхто не буде, бо це гроші та нерозумний холостий пробіг тепловозів. В Коростені знаходиться основне депо.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4736


View Profile
« Reply #794 on: 24.10.18 , 12:10 »
Share Reply with quote

До електрофікації не скасують, бо з Калінковіч таки задовгі плечі кудись далі на південь, ...
Ну так а якщо взагалі не буде справних локомотивів УЗ?
На електровозах сусіда з Конотопа на захід наче нащі бригади їздять. То що завадить робити аналогічну заміну по Коростень-Подільському.
Logged
VB
Active user

Posts: 4300


View Profile
« Reply #795 on: 24.10.18 , 13:10 »
Share Reply with quote

Ну це вже пішла нереальна фантастика. Щодо
Ну так а якщо взагалі не буде справних локомотивів УЗ?
, - то буде просто неприйом. Колапс. По всіх Єльськах будуть стояти потяги.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4736


View Profile
« Reply #796 on: 24.10.18 , 13:10 »
Share Reply with quote

Ну це вже пішла нереальна фантастика. Щодо
Ну так а якщо взагалі не буде справних локомотивів УЗ?
, - то буде просто неприйом. Колапс. По всіх Єльськах будуть стояти потяги.
Це таки реальність :). По Льв. філ. зараз так. А оскільки вона періодично забирає локомотиви з інших філій, то...
« Last Edit: 24.10.18 , 13:10 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 4300


View Profile
« Reply #797 on: 24.10.18 , 13:10 »
Share Reply with quote

Де Львівська філія на своїх бригадах експлуатує тепловози БЧ?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4736


View Profile
« Reply #798 on: 24.10.18 , 13:10 »
Share Reply with quote

На Львівській - ніде.

Але так і не з'ясували, що є перешкодою для посадки наших бригад на локомотиви БЧ.
Logged
VB
Active user

Posts: 4300


View Profile
« Reply #799 on: 24.10.18 , 13:10 »
Share Reply with quote

Особливо Львівських бригад. Білоруси з тепловозами чекають вже :)
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!