Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.18 , 05:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 351351 times)
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #810 on: 24.10.18 , 18:10 »
Share Reply with quote

Одночасно може бути. Може бути ще й з провідником.
Ясно. Не знаєте.
Знаю. Й Ви теж знаєте.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2669


View Profile
« Reply #811 on: 24.10.18 , 18:10 »
Share Reply with quote

Ясно. Не знаєте.
Знаю. Й Ви теж знаєте.
Якраз таки невідомо.
Може і повірив би, але ж був прецедент з електровозами РЖД. Раз на них наші бригади їздили, то чому не можуть так само їздити і на локомотивах БЧ? Відповіді так і не отримано.
« Last Edit: 24.10.18 , 18:10 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #812 on: 24.10.18 , 20:10 »
Share Reply with quote

Так що є перешкодою для експлуатації локомотивів БЧ нашими бригадами?

Перешкода в тому, що то майно Білорусі, іншої держави. Тут своє майно не можуть до толку утримувати.
 Стосовно РЖД, - тому що то була політика, тому що то електровоз, тому що так само на локомотивах УЗ їздили росіяни, тому що бригади знайомі, тому що і так далі. Саме головне, - в росіян був надлишок електровозів, бо десь поприходили нові, а старі спихнули на Брянськ, тому вони заїздили аж до Жмеринки. Бригади не знаю були чиї, це може хтось з УЗ сказати. Були в Карпатах ще на випробуваннях локомотиви їх. В БЧ надлишку немає. Крім того, - а хто дасть? А що віддадуть?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2669


View Profile
« Reply #813 on: 24.10.18 , 20:10 »
Share Reply with quote

З Ваших слів діло у корешуванні бригад )). Зокрема.
...
А от причина
тому що то електровоз
Геть ні на що не наштовхує. Ну і що? Там немає можливості здійснити облік соляри? - то так і кажіть. Чи БЧ лок не встигне доїхати назад до початку чергового ТО? Якщо його плече обслуговування подовжити до Житомира чи Козятина.
В БЧ надлишку немає.
То вже інша розмова.
Крім того, - а хто дасть? А що віддадуть?
Про передачу рухомого складу мова не велася.
Logged
VB
Active user

Posts: 3490


View Profile
« Reply #814 on: 24.10.18 , 20:10 »
Share Reply with quote

Так я не про передачу кажу. Про позичку, говорячи відкритим текстом.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 761


View Profile
« Reply #815 on: 25.10.18 , 06:10 »
Share Reply with quote

Ясно. Не знаєте.
Знаю. Й Ви теж знаєте.
Якраз таки невідомо.
Може і повірив би, але ж був прецедент з електровозами РЖД. Раз на них наші бригади їздили, то чому не можуть так само їздити і на локомотивах БЧ? Відповіді так і не отримано.

- на скільки пам'ятаю, то і цього літа електровози РЖД до Дарниці їздили, а от минулого року в Росії наші ЧС росіяни використовували для внутрішньоросійських рейсів. Це все залежить мабуть від договору між залізницями країн.
Logged
qwa
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #816 on: 25.10.18 , 16:10 »
Share Reply with quote

от минулого року в Росії наші ЧС росіяни використовували для внутрішньоросійських рейсів. Це все залежить мабуть від договору між залізницями країн.
О чем конкретно идет речь?  ???
Logged
opex
Active user

Posts: 11748


View Profile
« Reply #817 on: 25.10.18 , 17:10 »
Share Reply with quote

Может, что-то на участке Сухиничи-Брянск?
Logged
qwa
Active user

Posts: 1397


View Profile
« Reply #818 on: 25.10.18 , 18:10 »
Share Reply with quote

Так вот не слыхал и потому интересно.
При том что хотели (но не знаю делали ли) что бы ЧСы УЗ меняли на ЧСы РЖД и обратно где то на границе не гоняя до стыкования.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22124


View Profile
« Reply #819 on: 25.10.18 , 18:10 »
Share Reply with quote

в 2016 точно так бывало
https://trainpix.org/photo/159033/
А вот фотографий за 2017 или 2018 год фиксирующих внутрироссийский поезд на участке Брянск - Сухиничи под Киев-Пассовским ЧСом - не припоминаю (что не исключает но и не опровергает возможности что эта практика продолжалась).
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!