Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
05.08.20 , 07:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 410082 times)
tera
Active user

Posts: 908


View Profile
« Reply #830 on: 23.12.18 , 15:12 »
Share Reply with quote

Відомо про Ковель-Ізов.Тут буде цікаво яким струмом.
Я писав,що Климпуш на моє питання щодо електро на І-Ф відповів,нема виходу на закордон.
Так,можна сказати що через Чернівці,але якось так.

Ідучи з Рудна,по лівій стороні  по ходу видно нові бетонні стовпи від 5 парку з підвіскою до того повороту на Клепарів.Але збоку від колії.Подивлюсь при нагоді.

І ще.
Не лише платформи і вокзал: що собою являє львівський залізничний вузол

12 ЛЮТОГО 2018
Архітектор, працівник ЛКП «Інститут просторового розвитку», дослідник залізничної інфраструктури Ростислав Білинський під час дискусії «Львівський залізничний вузол як частина транспортної системи Львова» розповів, з чого складається залізниця, чому львівський вузол — один з найбільших і як працюють міські станції.
https://dyvys.info/2018/02/12/ne-lyshe-platformy-i-vokzal-shho-soboyu-yavlyaye-lvivskyj-zaliznychnyj-vuzol/

Поки писав прийшли відповіді.
Я трохи не впевнений ,що Клепарів стикова,по схемці блогера ніби ні.Але може MVM правий.

Quote
Станція «Клепарів» простягається вздовж вулиці Шевченка. Вона є сортувальною, позакласовою і має п’ять залізничних парків. Станція теж входить до переліку найважливіших в Україні. «Клепарів» працює з непарним («Львів» —з парним) вантажопотоком — поїздами, які надходять з Рясного, Тернополя, Довбунова. «Клепарів» формує потяги на Карпати, Польщу. Станції «Клепарів» та «Львів» працюють за принципом двосистемної станції: «Клепарів» формує вантажні поїзди на захід і південь, а «Львів» — на схід і північ.
П.С.Як ту презентацію скачати?
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3254


View Profile
« Reply #831 on: 23.12.18 , 18:12 »
Share Reply with quote

О том, что Клепаров стыковая - на Википедии указано. И там виден путь, который идет от Клепарова в рьъезд Львова на Скнилов и Рудне, путь явно для грузовых под постоянкой.
Ковель - Изов 100% будет переменкой, другого рода тока там поблизости нет.
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 357


View Profile
« Reply #832 on: 23.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote

Відомо про Ковель-Ізов.Тут буде цікаво яким струмом.
Змінний, гадаю. І, гадаю, що як надумають електрифікувати LHS, то теж робитимуть змінним струмом
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22932


View Profile
« Reply #833 on: 23.12.18 , 22:12 »
Share Reply with quote

Відомо про Ковель-Ізов.Тут буде цікаво яким струмом.
Змінний, гадаю.
тут погоджусь, поза всяким сумнівом
Quote
І, гадаю, що як надумають електрифікувати LHS, то теж робитимуть змінним струмом
а ось тут дещо складніше. Східна половина LHS - поза всяким сумнівом змінним струмом. А західна частина - я не певен що там усюди вони розминаються з електрифікованими залізницями 1435 мм на різних рівнях. Якщо раптом ні - електрифікація змінним струмом може виявитись проблематичною. Втім я вважаю що у такому разі доцільніше просто утриматись від електрифікації таких місць.
Logged
MVM
Active user

Posts: 341


View Profile
« Reply #834 on: 24.12.18 , 01:12 »
Share Reply with quote

А что предлагаем? = или ~?

Технически и экономически лучше переменный. Во Львове немного переоборудовать системы группировок и модернизировать КС, в Ходорове - еще один стык.
Учитывая, что до Вадула даже туннелей нет - протянуть переменку до Dărmăneşti (Румыния), если в этом есть необходимость (прежде всего объем грузоперевозок).
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 357


View Profile
« Reply #835 on: 24.12.18 , 09:12 »
Share Reply with quote

Східна половина LHS - поза всяким сумнівом змінним струмом. А західна частина - я не певен що там усюди вони розминаються з електрифікованими залізницями 1435 мм на різних рівнях.
Про чотирьохниточні колії на LHS я не чув, а на простих глухих перетинах, гадаю, обійдуться нейтральними вставками.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3254


View Profile
« Reply #836 on: 24.12.18 , 10:12 »
Share Reply with quote

А там достаточный объем движения, чтобы электрификацию делать? Я так понимаю, чем дальше от границы, тем меньше объем перевозок. Часть грузов из Украины переставляется на европейские вагоны уже в Грубешове, верно?
Logged
MK
User

Posts: 27


View Profile
« Reply #837 on: 24.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote

Большинство составов формируется как раз до Славкува, и основной тип вагонов, это полувагоны. Погрузка и выгрузка в небольших объемах производиться по Звержинцу и Воле Барановской.
Вот фото типичного поезда на ЛХС: https://picua.org/images/2018/12/24/7e5044fb4e1334a7d3640940c026d459.jpg
« Last Edit: 24.12.18 , 20:12 by MK » Logged
tera
Active user

Posts: 908


View Profile
« Reply #838 on: 07.01.19 , 16:01 »
Share Reply with quote

Львівська залізниця інформує про тимчасові зміни графіку руху приміського поїзда у сполученні Ковель–Сарни
04.01.2019, 15:10.
У зв’язку з проведенням робіт із монтажу лінії електроживлення на перегоні Ковель–Повурськ із 8 по 11 січня цього року на дільниці Ковель–Сарни не курсуватиме поїзд №6319/6320.
http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2019/january/1749/

Це електрифікація?33 км по карті.
Logged
MVM
Active user

Posts: 341


View Profile
« Reply #839 on: 07.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

У зв’язку з проведенням робіт із монтажу лінії електроживлення на перегоні Ковель–Повурськ із 8 по 11 січня цього року на дільниці Ковель–Сарни не курсуватиме поїзд №6319/6320.

Це електрифікація?33 км по карті.

Скоріше за все монтаж повздовжньої ЛЕП 10 кВ.
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!