Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.11.20 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 99 100
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 431426 times)
joinandgetaway
Guest
« Reply #900 on: 24.07.19 , 15:07 »
Share Reply with quote

Тільки на railwayclub таке можливо - Володимир відповідає Володимирові, і так по колу)))
Logged
tera
Active user

Posts: 997


View Profile
« Reply #901 on: 20.08.19 , 21:08 »
Share Reply with quote

Цікавий сайт.
Электрификация железных дорог Украины: история, сегодняшний день и перспективы
https://traffic.od.ua/blogs/antonlyagushkin/1216888
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 714


View Profile
« Reply #902 on: 12.10.19 , 23:10 »
Share Reply with quote

Относительно  электрификации ветки Долинская-Николаев-Колосовка: https://dostup.pravda.com.ua/request/53462/response/128479/attach/4/27082019162228.pdf
В общем, тендерные процедуры еще не завершены.
Logged
EKS
Active user

Posts: 573


View Profile
« Reply #903 on: 27.11.19 , 07:11 »
Share Reply with quote

Относительно  электрификации ветки Долинская-Николаев-Колосовка: https://dostup.pravda.com.ua/request/53462/response/128479/attach/4/27082019162228.pdf
В общем, тендерные процедуры еще не завершены.

Так они уже в следующем году должны были закончить все!
Я то все время удивлялся, почему Николаевские проводники ничего не знают про это. Должны были бы заметить...
Logged
EKS
Active user

Posts: 573


View Profile
« Reply #904 on: 27.11.19 , 08:11 »
Share Reply with quote

Как вы представляете перешивать 12 км если там всего лишь один путь?
Тем более, насколько я помню, электрификация 1 км около 18, 5 милионов))
Там одна колія не тільки до Сихова, а й далі до ІФ. Тобто проблема руху під час прешиття буде вирішуватися так само як і під час електрифікації.
Вартість кілометра електрифікації сильно залежить від того яким струмом це робиться (зовсім різне січення проводів) та від вартості будівництва тягових підстанцій та ліній до них. Саме тому я й згадав про Бурштин.
Щоб закінчити офтоп: я згадав про перепрошивку Львів-Сихів тільки тому що на мою думку зараз це найбільш виправдана перепрошивка на УЗ і то вона буде потрібна тільки перед електрифікацією Львів-ІФ, що відбудеться явно не раніше чим через 5 років. Набагато оптимальніші зараз простіші електрифікації на півдні.

По моему, вполне логично и экономично!
Logged
EKS
Active user

Posts: 573


View Profile
« Reply #905 on: 27.11.19 , 08:11 »
Share Reply with quote

А что там с участком Ковель - Владимир - Изов? Работы идут?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #906 on: 27.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

Официально – на бумаге. По факту – продолжают ставить бетонные столбы вдоль путей. Однако доподлинно неизвестно, для к.с. или электроснабжения СЦБ и прочих сопутствующих устройств
   

И да, информацию про количество составов делим на 2 :)

Quote
Укрзалізниця проводить підготовку до електрифікації дільниці Ковель—Ізов—Держкордон, — Євген Кравцов
10 липня 2019, 14:40
В Укрзалізниці триває підготовка до електрифікації дільниці Ковель—Ізов—Держкордон. Залізничники вже реконструювали колії та інфраструктуру на станції Ізов Волинської області. Роботи з електрифікації планується розпочати вже цього року. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

За словами керівника компанії, зазначена дільниці завдовжки майже 100 км наразі є найбільш затратною частиною маршруту експорту залізорудної сировини з Кривого Рогу на металургійні підприємства в Польщі. «Через відсутність електрифікації на зазначеній дільниці ми вимушені перевозити вантажі на дизель-тязі. В умовах постійного зростання цін на нафтопродукти електрифікація сприятиме зменшенню експлуатаційних витрат, енергозбереженню, зниженню забруднення природного середовища від згорання дизпального. Крім того, для клієнтів-вантажовідправників ми суттєво скоротимо терміни доставки вантажів», — зазначив Євген Кравцов.

Наразі на дільниці курсують 14 вантажних, два пасажирські та шість приміських поїздів, після електрифікації її пропускну спроможність буде збільшено вдвічі. У ході електрифікації дільниці Ковель—Ізов—Держкордон залізничники переобладнають шість проміжних станцій, п’ять зупиночних пунктів та один роз’їзд. Буде змонтовано 154 км контактної мережі на перегонах і станціях, а також перевлаштують електропостачання та освітлення 26 станцій та переїздів.



Медіацентр «Магістраль»
Logged
Vyacheslav
Active user

Posts: 369


View Profile
« Reply #907 on: 27.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

У Володимир-Волинський електрифікацію заводитимуть?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5254


View Profile
« Reply #908 on: 27.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

У висновку державної екологічної інспекції по електрифікації ділянки Ковель - Ізов станція Володимир-Волинський згадується. Але що там возити.
Logged
adul
Active user

Posts: 243


View Profile
« Reply #909 on: 27.11.19 , 16:11 »
Share Reply with quote

https://cfts.org.ua/articles/proekt_finplana_ukrzaliznytsi_2020_podorozhanie_biletov_na_20_i_20_mlrd_grn_kapinvestitsiy_1605
 Читали? 1 мільярд на Ковель Яготин та Львів-Мостиська!
« Last Edit: 27.11.19 , 16:11 by adul » Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 99 100
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!