Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.09.20 , 07:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 419290 times)
Utopist
Active user

Posts: 3335


View Profile
« Reply #910 on: 27.11.19 , 16:11 »
Share Reply with quote

станція Володимир-Волинський згадується. Але що там возити.
Уголь, стройматериалы, транзит. Для поездов направления Ковель - Львов менять там лок.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #911 on: 27.11.19 , 17:11 »
Share Reply with quote

У висновку державної екологічної інспекції по електрифікації ділянки Ковель - Ізов станція Володимир-Волинський згадується. Але що там возити.
+ 2 рази на добу ходить приміський Ковель-Ізов-Ковель під машкою та цмв з заїздом в Володимир Волинський
Logged
sergius
Active user

Posts: 4907


View Profile
« Reply #912 on: 27.11.19 , 20:11 »
Share Reply with quote

Раніше постійно згадувалось, що кредитні кошти мають піти на електрифікацію цієї ділянки як магістрального транзитного ходу. Але не гадав, що вони зможуть приписати і Володимир-Волинський. Добре, є.

Вантажі можуть возити. Тут раніше лунало, що з Польші вугілля возять. Але скільки пар грузачів на ділянці ВВ - Червоноград? Хоч по спостереженням.

Пригород також зможе змінити тягач на умовний ВЛ40. А от Бандера, скоріше за все, продовжить їздити під тепловозом.
Logged
VSK
Active user

Posts: 1048


View Profile
« Reply #913 on: 29.11.19 , 09:11 »
Share Reply with quote

Але скільки пар грузачів на ділянці ВВ - Червоноград? Хоч по спостереженням..
Транзитних грузачів-небагато. Може 1 пара в день в середньому і буде.
+В Іваничах є досить великі елеватори. Може вони ще якийсь грузопотік генерують.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1134


View Profile
« Reply #914 on: 29.11.19 , 12:11 »
Share Reply with quote

Относительно  электрификации ветки Долинская-Николаев-Колосовка: https://dostup.pravda.com.ua/request/53462/response/128479/attach/4/27082019162228.pdf
В общем, тендерные процедуры еще не завершены.

Так они уже в следующем году должны были закончить все!
Я то все время удивлялся, почему Николаевские проводники ничего не знают про это. Должны были бы заметить...

У нас тут на лошкарёвском ходу уже третью неделю закрытие по понедельникам, средам и пятницам. Даже дневной пригород отменили и ПМС дали окно с 6 до 22, но и ночью сразу после прохода пригорода тоже выезжают на перегон и продолжают работать. Техники нагнали кучу, что не помещается в Рясной, часть стоит в Привольном. Делают средний ремонт пути от Рясной в сторону Апостолово, сделали уже перегон в 10 км до разъезда 277 км и уже пошли дальше в сторону Незабудино. Потом продолжат и в сторону Днепра до Привольного. В ПМС говорят, что где-то что-то будут закрывать, ну а мне на ум приходит только электрификация Долинской. Кстати, я подобного закрытия на лошкарёвском ходу не припоминаю с 90-х, когда эту линию капиталили.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 305


View Profile
« Reply #915 on: 20.12.19 , 01:12 »
Share Reply with quote

Рада ратифікувала три угоди з ЄІБ та ЄБРР

Верховна рада України у четвер, 19 грудня, ратифікувала три угоди з Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), передає кореспондент РБК-Україна.
Зокрема, нардепи 332 голосами прийняли законопроект №0011 про ратифікацію Гарантійної угоди (проект електрифікації української залізниці "Електрифікація залізничного напрямку Долинська - Миколаїв - Колосівка") між Україною та ЄБРР. Угода була підписана 30 грудня 2017 року у Києві. ....

Два роки ! на ратифікацію кредитної угоди. Цензурних слів просто нема.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 705


View Profile
« Reply #916 on: 22.12.19 , 10:12 »
Share Reply with quote

Два роки ! на ратифікацію кредитної угоди. Цензурних слів просто нема.

Надеюсь, что в 2020 году эту электрификацию все таки начнут
Logged
sergius
Active user

Posts: 4907


View Profile
« Reply #917 on: 22.12.19 , 11:12 »
Share Reply with quote

На своей странице Кравцов поведал, что в июле. В лучшем случае, при условии своевременного проведения тендеров.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 305


View Profile
« Reply #918 on: 22.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote

А навіщо їм взагалі тендер? УЗ вже своїми силами не може провести електрифікацію? Чи це особливості роботи з ЄБРР?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4907


View Profile
« Reply #919 on: 22.12.19 , 12:12 »
Share Reply with quote

Quote
............
У пресслужбі УЗ додали, що проєкт передбачає будівництво другої колії, електрифікацію та модернізацію систем сигналізації та зв’язку на залізничному напрямку Долинська–Миколаїв –Колосівка. На його реалізацію передбачено три роки.

Наразі готується тендерна документація для оголошення відкритого міжнародного тендеру за правилами ЄБРР та ЄІБ з відбору підрядника для виконання робіт.

RAIL.insider
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!