Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.21 , 06:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 452836 times)
ЛиС
Active user

Posts: 12244


View Profile
« Reply #960 on: 19.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

То есть тут всего лишь поставить столбы и натянуть КС. Ну может еще где-то устранить негабаритное место.
А ещё вернуть СЦБ, сигнализацию переездов, и сделать глубокий КР участка В-1 В-2. Не думаю, что нынешние 15(местами 10) км/час хорошо повлияют на популярнось :)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10500


View Profile
« Reply #961 on: 19.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

То есть тут всего лишь поставить столбы и натянуть КС. Ну может еще где-то устранить негабаритное место.
А ещё вернуть СЦБ, сигнализацию переездов, и сделать глубокий КР участка В-1 В-2. Не думаю, что нынешние 15(местами 10) км/час хорошо повлияют на популярнось :)
Эти работы нужно будет проводить в любом случае, независимо от электрификации.
Logged
bond
Active user

Posts: 1726


View Profile
« Reply #962 on: 19.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

А цей обвід,він від Житомира на Шепетівку без заїзду в Н-В?Десь біля Короткого провулку?Має ж бути зупинка.
Я так розумію, цей обвід ранніше існував, бо я колись дивився по гугл-картам і він проглядується, тому там взагалі не має бути проблем - так само як при електрифікації ділянки Фастів - Житомир було відновлено колись розібраний з'їзд на Бердичів.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12244


View Profile
« Reply #963 on: 19.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

Очень даже зависимо. Сейчас это по сути даже не перегон. Потому там и СЦБ демонтировано, и скорость так себе. Потому попиариться "по быренькому" никак не выйдет.
Logged
tera
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #964 on: 20.09.20 , 00:09 »
Share Reply with quote

А цей обвід,він від Житомира на Шепетівку без заїзду в Н-В?Десь біля Короткого провулку?Має ж бути зупинка.
Зупинка може бути в районі станції Смолка, там де зараз приміські зупиняються.
Типу Сихів у Львові.Ну то таке(с).

А цей обвід,він від Житомира на Шепетівку без заїзду в Н-В?Десь біля Короткого провулку?Має ж бути зупинка.
Я так розумію, цей обвід ранніше існував, бо я колись дивився по гугл-картам і він проглядується, тому там взагалі не має бути проблем - так само як при електрифікації ділянки Фастів - Житомир було відновлено колись розібраний з'їзд на Бердичів.
Тоб то це реально,і ділянка не забудована.
Logged
bond
Active user

Posts: 1726


View Profile
« Reply #965 on: 20.09.20 , 01:09 »
Share Reply with quote

хз, там наче якийсь кар'єр або пустир, хоча років 5-7 тому я точно пам'ятаю, що там на карті були якісь натяки на наявність з'їзду в минулому, а зараз глянув - вид з супутника оновили.
Logged
sergiy
Active user

Posts: 152


View Profile
« Reply #966 on: 20.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

Кар`єр там справді є, але він дещо південніше. На станцію "Смолка" подаються вагони і відправляється щебенева продукція, що робить діяльність каменедробильного заводу більш ефективною. Сам обвід починається дещо далі, ближче до південно-західної околиці НВ. Насип там зберігся і територія не забудована. Взагалі орієнтовно з цього місця від лінії Житомир - Новоград-Волинський йде відгалуження на південь до с.Орепи (це так званий обвід), на північ безпосередньо до станції "Новоград-Волинський-І" та прямо на захід - в напрямку Рівного. В напрямку Рівного насип був збудований десь на кілька десятків кілометрів від Новограда. На цей час суттєво розібраний місцевим населенням для господарських потреб. Цікаво. що ці землі рахувались за Укрзалізницею аж десь до початку двохтисячних років. Намагаємось цей напрямок по можливості також не забудовувати, можливо ще колись знадобиться!
Logged
bond
Active user

Posts: 1726


View Profile
« Reply #967 on: 20.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Можливо вони і досі рахуються за УЗ, просто вони полінувались оновити техдокументацію з присвоєнням кадастрового номеру?
Logged
tera
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #968 on: 20.09.20 , 14:09 »
Share Reply with quote

Знаєте,в розрізі цього обводу,а також обводу Полтави,можливо нову  тему про такі речі.Самому цікаво де ще потрібно.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3520


View Profile
« Reply #969 on: 21.09.20 , 00:09 »
Share Reply with quote

А ещё вернуть СЦБ, сигнализацию переездов, и сделать глубокий КР участка В-1 В-2. Не думаю, что нынешние 15(местами 10) км/час хорошо повлияют на популярнось :)
Эти работы нужно будет проводить в любом случае, независимо от электрификации.
Если там не будет пассажирского движения - то и путь можно особо не ремонтировать, катать себе и дальше грузовые со скоростью 10 км/ч.
Но все равно хочется каких-то улучшений.
Не был в Василькове, ничего не могу сказать об уровне пробок на том направлении, но уверен, что пассажирское движение там не помешает. Раз 5-6 в день, и не до метро Теремки, а на жд вокзал - будет неплохая альтернатива. Кому надо в сторону Теремков пусть и дальше катаются маршрутками, а кому в район КПИ и Вокзала - явно предпочтут поезд. Если конечно график движения будет удобен для рабочих и студентов.
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!