Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.21 , 07:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 452845 times)
odessit
Active user

Posts: 267


View Profile
« Reply #990 on: 22.11.20 , 14:11 »
Share Reply with quote

 А вот реальные дела, а не то что говорят "по ящику"
Правительство перераспределило 200 млн грн с электрификации ж/д ветки Долинская-Николаев на гортранспорт.
https://cfts.org.ua/news/2020/11/18/pravitelstvo_urezalo_finansirovanie_elektrifikatsii_zh_d_vetki_dolinskaya_nikolaev_na_200_mln_grn_61926
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5709


View Profile
« Reply #991 on: 22.11.20 , 15:11 »
Share Reply with quote

А де згадки про електрифікацію Василькова? Житомира? Все, прошов мейнстрім. Почався старий-новий.
Я б все ж казав, що просто дістали старі конспекти )) Немає Гіперлупу - вже добре ))
Саме так. Це згадувалось ще 2 роки тому
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=9221.msg505090#msg505090

Більш детальний (повний) документ План заходів на 2019-2021 роки з реалізації Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року

Разом з тим присутня євроколія Вадул-Сірет -- Львів та Львів -- Рава-Руська, які мали бути у пороблені у 2020 році. А чому не зроблено, є цікава примітка. Джерело фінансування: грантові кошти.

У випадку з реконструкцією 1435 мм до Ягодина, значаться і власні кошти УЗ. Однак який зміст для неї електрифікувати ділянку, де їздить півтора поїзда на неділю? Це з тієї ж опери, що і меморандум про 300 тепловозів. А от привести до ладу, підвищити швидкість -- вже робить. Проводилась тендерна процедура для закупівлі матеріалів верхньої будови колії
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=9221.msg538006#msg538006
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #992 on: 22.11.20 , 15:11 »
Share Reply with quote


Разом з тим присутня євроколія Вадул-Сірет -- Львів та Львів -- Рава-Руська, які мали бути у пороблені у 2020 році.

В принципе, задачу в такой формулировке можно признать и выполненной... Все эти планы с учетом пандемии карантинов следует смело отодвигать в 2030-е, это локальный аналог JWST. ;)


А вот реальные дела, а не то что говорят "по ящику"
Правительство перераспределило 200 млн грн с электрификации ж/д ветки Долинская-Николаев на гортранспорт.
https://cfts.org.ua/news/2020/11/18/pravitelstvo_urezalo_finansirovanie_elektrifikatsii_zh_d_vetki_dolinskaya_nikolaev_na_200_mln_grn_61926

Ну понятно, опять реставрация мутных Татр (на доработку метро в условном Днепре этого явно не хватит). Впрочем, ничего нового.
« Last Edit: 22.11.20 , 15:11 by Emblaze » Logged
tera
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #993 on: 23.11.20 , 09:11 »
Share Reply with quote

Quote
Кабінет міністрів України 18 листопада затвердив Перелік пріоритетних для держави інвестиційних проектів на 2020-2023 роки.
http://materialy.kmu.gov.ua/e79aad57/docs/d74820d1/Dodatok.pdf
7 стор авіа,9 перелічені раніше проекти.
Logged
igloz
User

Posts: 42


View Profile
« Reply #994 on: 23.11.20 , 09:11 »
Share Reply with quote

Стор. 2, наприкінці: "Ракетно-космічний комплекс повітряного старту" :)
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #995 on: 23.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

Это ответ на российский проект БЖРК "Баргузин", я щитаю.

Logged
igloz
User

Posts: 42


View Profile
« Reply #996 on: 23.11.20 , 10:11 »
Share Reply with quote

Я думаю, это хорошо демонстрирует декларативность, необязательность к исполнению приведённых в списке пунктов.
Logged
tera
Active user

Posts: 1097


View Profile
« Reply #997 on: 23.11.20 , 12:11 »
Share Reply with quote

Е візії по озброєнню до 35 року,транспортна  по 30 рік,ця по 23.
Але
Quote
Вибори Президента України 2024[ред. | ред. код]
На 2024 рік заплановано проведення чергових, восьмих з моменту відновлення незалежності України у 1991 році, виборів Президента України. Перший тур має відбутись 31 березня, другий (у випадку призначення) — 21 квітня.
Чому 23?Адже стратегія розвитку має бути довготривалою.През має перед виборами,гнути пальці,як Садовий,перехідні проекти на слід.рік.Ми працюємо...І т.д.тим паче,була заява про другий строк.За три роки це все не зробити.Тут аеропортів купа.
Колись Омелян казав,що між першим рішенням про ремонт дороги і початком роботи рік мінімум.ТЕО,тендери і тд.
Північна об'їзна Львова,тільки гроші на викуп ділянок виділили і ведуть перемовини з мешканцями.

П.С.А хто щоб першим робив по залізниці.
Я колію на Скнилів,щоб до відновлення пас. потоку мати готову.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3623


View Profile
« Reply #998 on: 28.11.20 , 14:11 »
Share Reply with quote

Ну в случае Северодонецка и Обухова железная дорога идет в промзону и малопригодна для подвоза пассажиров к каким-то жилым районам. А в Вышгороде получилось относительно удобно.
Северодонецк и Лисичанск в плане жд сообщения я бы вообще рассматривал как единый город.

Я бы сказал по другому.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0_(%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F)

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_(%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F)

Собственник - УЗ (ДонЖД), оператор - завод.

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%98%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F_%D0%A1%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%86%D0%BA%D0%B0#1960—1964

С уважением, Ульф
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5709


View Profile
« Reply #999 on: 16.12.20 , 21:12 »
Share Reply with quote

Оказывается, она еще не начиналась.
Quote
До кінця року УЗ має отримати дозвіл на початок електрифікації лінії Ковель-Ізов

16.12.2020 Автор Максим Самойдюк  Електрифікація, Черніцький

Укрзалізниця наступного року планує розпочати роботи з електрифікації лінії Ковель-Ізов, але поки що є бюрократична перепона – немає дозволу на відповідні роботи. Про це на зустрічі з бізнесом під час інтенсиву “Залізниця 2020-2021: підсумки та прогнози” повідомив відповідальний за інфраструктурну вертикаль компанії Роман Черніцький.

“Наступного року заплановано 400-450 км капітального ремонту колії. Це як раз той темп який ми маємо підтримувати щорічно, аби утримувати інфраструктуру в тому стані, щоб не погіршувались технічні характеристики. Також ми передбачали 1,5 млрд на електрифікацію Ковель-Ізов за власні кошти. На сьогодні ми фактично готові до початку робіт, залишилось до кінця року отримати дозвіл – це бюрократичне питання. Можливо навіть вже до кінця тижня отримаємо його”, – заявив він.

Також посадовець прокоментував передбачити бюджетні кошти на інфраструктуру. За його словами, через ту ж бюрократію, навряд чи роботи розпочнуться наступного року.

“Щодо бюджетних коштів, то це прецедент. Перший випадок коли з бюджету ми маємо отримати 1,5 млрд грн на інфраструктуру. Поки йде обговорення щодо вибору електрифікації  соціальних напрямів перевезення пасажирів: Васильків-Васильків-2, Житомир – Новоград-Волинський, Ворожба – Суми, Черкаси – Сміла. Звичайно, ці проєкти важко реалізувати, адже на сьогодні в нас по них фактично немає нічого: від стадії проєктування до стадії початку робіт, за хороших варіантах, мине 9 місяців. Це для того, аби розробити проєкт, пройти експертизу, дозвіл на будівництво й таке інше”.

Нагадаємо, раніше УЗ оголосила тендер щодо здійснення технагляду за роботами з електрифікації маршруту Ковель-Ізов.  Також Перевізник оголосив торги щодо реконструкції сигналізації на цій же ділянці.


Rail.insider

Про Ворожба - Сумы -- явно оговорился.
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!