Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.08.18 , 09:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 336928 times)
serhiyko
newbee

Posts: 2


View Profile
« Reply #760 on: 11.06.18 , 16:06 »
Share Reply with quote

Був минулої п'ятниці в Горішніх Плавнях. Опори стоять до ст.Золотнішино включно.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1118


View Profile
« Reply #761 on: 19.06.18 , 22:06 »
Share Reply with quote

Випадково знайшов, що УЗ оголосило тендер на оцінку впливу на довкілля ТЕО електрофікації Держкордон-Овруч-Коростень-Житомир-Бердичів .

Значить ТЕО вже розроблено https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-08-002002-a
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21864


View Profile
« Reply #762 on: 01.07.18 , 21:07 »
Share Reply with quote

ну це очікувано, тією дорогою возять білоруські калійні солі до Чорноморських портів.
Logged
www3
Active user

Posts: 449


View Profile
« Reply #763 on: 01.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

Ну від нітрату калію тільки трава буде вища та ліс густіше :) А от масло та продукти згоряння ДТ цьому не сприяють + налив з Прибалтики та Білорусі та газ з КЗХ. Хоча в принципі ці вантажі не повинні просипатися\проливатися, це ж не пісок з відсівом. Думаю причина трохи не там.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21864


View Profile
« Reply #764 on: 01.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

ну я про те, що по тій лінії вантажопотік більший, ніж можна подумати. Більший, ніж наприклад Чернігів - Гомель.
Logged
www3
Active user

Posts: 449


View Profile
« Reply #765 on: 01.07.18 , 22:07 »
Share Reply with quote

ИМХО може хочуть щось з\в ЕС там возити, а для цього щось треба сертифікати. А потік справді дуже виріс останніми роками. Дивно, що немає приміського руху тільки.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8473


View Profile
« Reply #766 on: 01.07.18 , 23:07 »
Share Reply with quote

Думаю причина трохи не там.
Причина чого? Вплив на екологію завжди включають при реконструкції/будівництві на стадії розробки ТЕО, а не після того як його обрахують. Це обов'язкова умова.
Logged
W_777
Active user

Posts: 278


View Profile
« Reply #767 on: 15.07.18 , 11:07 »
Share Reply with quote

Проглядывал тут карту УЗ и возник вопрос, может кто прояснит:
Как так вышло, что ветка Граково-Купянск-Святогорск была электрифицирована переменным током? Ведь Южная жд и Донецкая - это ж, в основном, территория постоянного тока.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21864


View Profile
« Reply #768 on: 15.07.18 , 11:07 »
Share Reply with quote

Тоді межі залізниць були інакшими і надодачу не збігались з межами союзних республік. Білгородський відділок, що зараз входить у Південно-Східну залізницю - був у складі Південної, при чому дуже довго, аж до 1993 року. Тому електрифіковані змінним струмом Валуйки чи там Олексіївка наприклад - це також була південна залізниця. Змінний струм для тодішньої південної був не чужим. Знову ж таки тоді з Харкова на Ліски більше поїздів було, тому електрифікація не сприймалась "острівною" як зараз.

І зверніть увагу в обох випадках стикування зробили з нейтральною вставкою і без секцій що перемикаються, тобто в момент проектування припускали, що воно тимчасове, з перспективою подальшої експансії змінного струму.
« Last Edit: 15.07.18 , 11:07 by Maxy » Logged
www3
Active user

Posts: 449


View Profile
« Reply #769 on: 16.07.18 , 12:07 »
Share Reply with quote

Думаю причина трохи не там.
Причина чого? Вплив на екологію завжди включають при реконструкції/будівництві на стадії розробки ТЕО, а не після того як його обрахують. Це обов'язкова умова.

Тому у мене й питання, чому екологію виносять окремо, хоча все проектування робиться в комплексі зазвичай.
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.111 seconds with 21 queries.