Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.21 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Электрификация новых участков в Украине

Pages: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120
Reply | Print
Author Topic: Электрификация новых участков в Украине  (Read 540320 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6426


View Profile
« Reply #1180 on: 10.09.21 , 20:09 »
Share Reply with quote

А хтось детектував на цю неділю, перемичку вже почали робити? Чи хоча б розчислити місцевість.
Було б непогано, якби хтось вклав у вуха Скічка, щоб стряхнули пилюку з проектів Гріше-Ровенської залізниці...
Так Житомир - Новоград, це ж його частина.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1728


View Profile
« Reply #1181 on: 10.09.21 , 21:09 »
Share Reply with quote

Теоретично, якщо так хочеться заощадити на солярці, не обрізати треба, а заміняти (до запуску сучасного ДПКРа) дизель Умань-Черкаси на приміський потяг локомотивної тяги. З тими самими христинівськими провідниками. Такий як Вінниця-Гайворон. Із заміною тепловоза на електровоз по ст. Цвіткове або Шевченка у крайньому разі...
Але де стільки зміннострумових електровозів взяти???

Хоча, можливо, заміна приміських дизель-поїздів христинівського куща на Тепловоз+ЦМВ, вилізе недалекому майбутньому. Адже Д1 не вічні...

Для того, щоб Христинівка саме як моторвагонне депо не померла, коли будуть здихати Д1 при закупці ДПКРів я б запропонував би їм обслуговувати не лише рейс на Черкаси, а й на Житомир. Вірю в те, що Перцовський цілком може на це погодитись так само, як погодився на Ківерці-Франківськ усупереч скептицизму в тому числі й багатьох дописувачів цього форуму.
« Last Edit: 10.09.21 , 21:09 by Мандрівник » Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1728


View Profile
« Reply #1182 on: 10.09.21 , 23:09 »
Share Reply with quote

Маршрут я пропоную Умань — Житомир складом ДПКР обслуговування Христинівки.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6426


View Profile
« Reply #1183 on: 10.09.21 , 23:09 »
Share Reply with quote

Через Вінницю чи Погребище?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6431


View Profile
« Reply #1184 on: 11.09.21 , 00:09 »
Share Reply with quote

А еще из разбитого проселочного тракта дорогу Н-16 Умань-Смела-Черкассы в этом году доделывают в автобан. И ехать на маршрутке теперь намного комфортнее и быстрее. Минус козырь у жд.

На маршрутке (в классическом понимании термина) в принципе не может быть комфортнее. У нее античеловечный формфактор салона, и никакие ремонты покрытия данного обстоятельства не заменят. Это нужно учитывать при планировании; возможно, вы и доберетесь быстрее, но пожалеете, что согласились.  

Если я попадаю в местность, куда можно добраться за 1.5-2 час на этаноловозе/Шевченко или же за 1 час на пригороде + 8-10 км пешкотреком, то по хорошей погоде я лучше второй вариант выберу и опционально буду по дороге стопить (что обыкновенно удается).

Я на джихадобусах езжу от большой безнадеги и в этих случаях стараюсь оккупировать служебные места рядом с драйвером, чтобы хоть дорогу можно было без помех рассматривать (это обычно тоже удается).
 
Люди, ви реально вірите, що 500 чоловік буде пересідати на електричку? Мені ще ні разу не траплялося на очі , щоб з одного поїзда на інший пересідало більше, ніж 100-150 чоловік.
А якщо і будуть, вийде статейка в місцевій газеті під заголовком: "Одеська залізниця змушує 500 пасажирів пересідати, невже це недостатньо для прямого рейсу".
І всі пересадки заглохнуть
Красиво фломастировать не запретишь. Это же род интеллектуального отдыха.

« Last Edit: 11.09.21 , 00:09 by Emblaze » Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1728


View Profile
« Reply #1185 on: 11.09.21 , 00:09 »
Share Reply with quote

Через Вінницю чи Погребище?
Через Погребище, звісно ж. Тим більше, враховуючи проведені ремонти раніше проблемної колії від Андрусового до Христинівки. Через Вінницю буде очевидний програш за часом у порівнянні з автотранспортом.
Обов'язково повинна бути 8хх нумерація, а не 7хх.
« Last Edit: 11.09.21 , 00:09 by Мандрівник » Logged
VB
Active user

Posts: 4603


View Profile
« Reply #1186 on: 11.09.21 , 10:09 »
Share Reply with quote

Змушувати пересідати погано. Як би гарно не організували пересадку втрата платних пасажирів неминуча.
А от скоротити час в дорозі для цих 500 пасажирів навіть дуже треба. Нечисленні бажаючі пересісти з Києва чи Дніпра сядуть і на Смілі Центральній чи Цвітково транзитній. Цих людей мало і їх маршрут вже й так незручний, довгий, лише для залізничних фанатів чи пільговиків. Такі люди не щодня бувають, через них палити більше солярки і тримати повний дизель пасажирів зайві 15+15хв в дорозі?

от як пояснити, що таких людей не мало... Добре. А те, що цілі потяги курсували від Христинівки до Дніпра, Донбасу, Запоріжжя, Сімферополя, які тепер змушені вигадувати щось інше,- є аргументом якимось?
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1121


View Profile
« Reply #1187 on: 11.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

Цікаво що заглохла тема електрофікації гілки Кременчук-Золотнишине від всіх причетних міністрів. Адже все таки Кременчуцький НПЗ пана Коломойського і декілька років назад туди і стовби почали ставити, а це чомусь затихло все.
Logged
VB
Active user

Posts: 4603


View Profile
« Reply #1188 on: 11.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

Ще три роки тому Потоки - Золотнишине відкрили. Ви про що?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6426


View Profile
« Reply #1189 on: 12.09.21 , 09:09 »
Share Reply with quote

Що, таки ніхто не інспектував Смілу? Там на шляху слідування розташований дитячий майданчик та перехрестя вулиці Гордієнка з провулком Ромейка. От цікаво, як вирішать їх долю. Просто прокладуть як раніше чи будуть ставити переїзди.
Logged
Tags: ukraine electrification 
Pages: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!