Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      ЧЕРНОБЫЛЬСКИЕ Ж/Д (1986-2006) страх.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Print
Author Topic: ЧЕРНОБЫЛЬСКИЕ Ж/Д (1986-2006) страх.  (Read 115758 times)
Sir Dem
Active user

Posts: 1004


View Profile
« Reply #110 on: 10.11.08 , 12:11 »
Share

Схема, однак! Ще б створили структуру "Залізниця АЗВ":).
Спасибі, було б здорово дізнатися відповіді хоча б на ці питання!
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1004


View Profile
« Reply #111 on: 10.11.08 , 13:11 »
Share

От стосовно Семиходів допоміг Гугл: якщо я правильно зрозумів, чотири тупикові колії обслуговують два павільйони (виявляється, зупинка не на самій лінії, а є невеличким відгалудженням від неї).
Logged
pabel
Active user

Posts: 3361


View Profile
« Reply #112 on: 10.11.08 , 19:11 »
Share

Доречі, на схемі УЗ така ж сама історія. Може, станцію зробили тупиковою після консервації Янова?
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1004


View Profile
« Reply #113 on: 11.11.08 , 03:11 »
Share

Доречі, на схемі УЗ така ж сама історія. Може, станцію зробили тупиковою після консервації Янова?
Очевидно, так і було: до 1986 Семиходи були собі звичайним з.п. на лінії, потреби в підвозі персоналу прямо на АЕС не було - більшість робочих - прип'ятчани, та й малочисленні приїжджі могли діставатися роботи з існуючої зупинки. А після аварії з'явилась необхідність доставки персоналу якомога ближче до безпосереднього місця роботи, тому й зробили цей кілометровий хвостик із критими павільйонами.
Logged
kola
User

Posts: 6


View Profile
« Reply #114 on: 16.11.08 , 07:11 »
Share

До речі, щодо рейсу Хмельницький - Москва. Маю родичів, з якими трапився був такий випадок. Році у 85-му, здається, вони поїхали по гриби у Нерафу (хто не знає, нинішня ст. Славутич, тоді то був полустанок серед лісу). Так сталося, що заблудилися, не вспіли на поїзд і залізницю обнаружили тільки вночі уже. Десь у 12, чи то в половині першого удалось (не знаю, яким чудом (машиніст пожалів)) "застопить" той самий хмельницький поїзд. Із цього роблю висновок, що по Прип*яті в половині другого він ніяк не міг проходити. У цей час він уже з Чернігова виходив. Хоча розклад міг помінятись. Хто його знає.
У меня мама родом с Н.Иолчи, и на сколько я помню, хотя и было мне 5-6 лет, что Хмельницкий-Москва из Н.Иолчи отправляся или в 20-05 или в 21- 05 и до Чернигова без остановок ехали.
Logged
Василь
Guest
« Reply #115 on: 07.02.09 , 07:02 »
Share

Железная дорога Вильча - Чернигов проходит по зоне отчуждения. Но, реально действует участок от Янова. по нему от АЭС до Славутича в основном ездят работники АЭС. Эти электрички проходят территорию Беларуси без остановок и погранконтроля. А вот из Йолчи в Славутич и далее в Чернигов ездят электрички с пограничным контролем. В Йолче к моменту прибытия поезда подъезжает УАЗ с пограничниками, они заходят через дверь машиниста и осуществляют паспортный контроль. И только потом открывают все двери. Перед отправлением тоже самое - двери закрываются, идет погранконтроль, погранцы выходят, электричка трогается.
В зоне, где дорога не используется, рельсы заросли, и возможно, разграблены. Что зона тщательно охраняется - сказки. Сам бывал там не раз. Припять, что окружен колючкой и имеет один проезд через КПП весь разграблем. А зона - огромная территория. Срубы домов и то вывозили.  
Logged
dmitro
Active user

Posts: 5108


View Profile
« Reply #116 on: 07.02.09 , 08:02 »
Share

А поезд Овруч-- Вильча отменен или ходит еще?
Logged
CFR
User

Posts: 33


View Profile
« Reply #117 on: 09.02.09 , 08:02 »
Share

я бы туда и даром не поехал, и даж за бабки!)))
Logged
RVR
Active user

Posts: 861


View Profile
« Reply #118 on: 09.02.09 , 15:02 »
Share

Овруч-Вильча отменен.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7396


View Profile
« Reply #119 on: 10.02.09 , 10:02 »
Share

Пассажирское движение, да, отменено. ГРузоввое - очень редко . Подача по ночам - 1-3 вагона в неделю максимум
Logged
Tags: chernihiv ovruch 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.102 seconds with 20 queries.