Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.18 , 10:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      ЧЕРНОБЫЛЬСКИЕ Ж/Д (1986-2006) страх.

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Print
Author Topic: ЧЕРНОБЫЛЬСКИЕ Ж/Д (1986-2006) страх.  (Read 127582 times)
opex
Guest
« Reply #140 on: 02.03.10 , 12:03 »
Share

Уточнение от Википедии:

Украинский город Славутич с прилегающими территориями принадлежит к Киевской области, будучи со всех сторон окружён территорией Черниговской области; таким образом, Славутич — эксклав Киевской области и её анклав в Черниговской области.
Logged
smugastuj
Active user

Posts: 333


View Profile
« Reply #141 on: 02.03.10 , 12:03 »
Share

Это анклав Киевской области в Черниговской. То есть относится к Киевской, но окружен землями Черниговской.
Благодарю за уточнение.
Logged
Віктор Гарвона
Guest
« Reply #142 on: 06.03.10 , 03:03 »
Share


3,38 10 3,48 Нежин 23,41 10 23,51

За 10 хвилин зміна локомотиву -- могли ж колись!
Рекорд сучасних залізниць -- це ПодЕкспрес Могилів Под -- Київ у Жмеринці за 14 хвилин.
Logged
Віктор Гарвона
Guest
« Reply #143 on: 06.03.10 , 03:03 »
Share

Получается, что на Хмельницкий поезд прошел через примерно 6 часов после аварии...... :(. На Москву - проскочил...

Не варто тільки на підставі графіку заперечувати те, що ПДС із людьми на момент аварії перебував біля неї. Адже мало що могло трапитись тієї ночі -- і спізнення, і ковирялки, і ніхто вам вже не розкаже справді що було... 2009 року восени бували такі дні, що не був певен, чи доїду з Фастова до Києва за три години, такий бардак був з ковирялками, а тут якихось шість годин...
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1137


View Profile
« Reply #144 on: 17.03.10 , 02:03 »
Share

Доброї ночі всім, хто не спить!
Випадково наткнувся на статтю у Вікіпедії "Участок Чернигов — Овруч": http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BA_%D0%A7%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D0%B2_%E2%80%94_%D0%9E%D0%B2%D1%80%D1%83%D1%87. Варто подякувати тій людині, яка збила весь дріб'язок у мережі до купи і виклала такий якісний систематизований матеріал. Такий собі міні-довідник за нашою темою (можна б посилання на першу сторінку прикріпити). Стаття, до речі, містить точний розклад янівських дизелів з номерами.
Ну і заразом "Железнодорожная станция Янов": http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AF%D0%BD%D0%BE%D0%B2_(%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%91%D0%BB%D0%BE%D0%BA).

У першій автор посилається на статтю «Фонящий путь» ("Магістраль" за листопад 2007 року). Огляд архіву "Магістралі" за той час дозволив знайти статтю "Рельсы за проволокой" (про дільницю, яку обслуговує "Чорнобильсервіс" - т.н. "п/к ЧАЕС" - Семиходи-Вільча), вірніше лише її прев'ю:

«Магістраль» посетила Зону отчуждения и пообщалась с местными железнодорожниками. Там их всего два десятка. И хотя они не в подчинении Укрзализныци, коллегиальная солидарность и особые условия их работы заставляют о них написать. Тем более, что проблем на железнодорожном участке Чернобыльского района хоть отбавляй: путь в критическом состоянии, не хватает шпал и запчастей для тепловозов, штат укомплектован всего на 30 %. Но людям свойственно надеяться на лучшее… Корреспондент Сергей Головнев узнавал, чем живут чернобыльские железнодорожники, работающие в 30-километровой зоне на станции Янов.
http://www.magistral-uz.com.ua/?m=anons&id=109

Якщо хтось має доступ до повного тексту, велике прохання викласти його на загальний огляд.
Logged
VB
Active user

Posts: 3366


View Profile
« Reply #145 on: 17.03.10 , 09:03 »
Share

Статья в Вики появилась благодаря пользователю PatriotRR (он же и админ) форума zdsim.kiev.ua Поблагодарить можно в теме форума, где было обсуждение.
http://zdsim.kiev.ua/forum/index.php?showtopic=3242

Ниже можно посмотреть указанную статью, которую нашел в своем архиве. Она занимала целую страницу газеты, поэтому я ее сделал из двух частей, соотв. верх и низ. Вроде читабельно, но если нужен более лучший вариант, обращайтесь, сделаем.

http://s44.radikal.ru/i103/1003/ed/1b2d80419c27.jpg
http://s005.radikal.ru/i212/1003/e2/1747f0dab990.jpg
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1137


View Profile
« Reply #146 on: 17.03.10 , 21:03 »
Share

Ого! Оперативно Ви, В'ячеславе, відреагували! Спасибі величезне!!! Якість - те що треба! Лишається тепер читати. Patriot`у переказуйте подяку (я не реєструвався на zdsim).

Щодо схеми дільниці на Вікі, то декілька доповнень:
1) = на 4 км між Черніговом і Білоусом є з.п. Подусівка (обслуговує однойменний район міста, з'явилась уже в новому тисячолітті на численні прохання людей, неподалік тролейбусна зупинка). ПЗЗ своє ж дітище уперто ігнорує і з року в рік ніде не показує, хоча всі електрички там звичайно ж зупиняються. От тільки цікаво, чи зупиняється там після продовженя 844/846 (у самого "ноги" поки не дійшли подивитися :)).
2) між з.п. Кархівка і ст. Жидиничі є з.п. Ковпита (17,9 км від Жукоток). Крім того, до Кархівки є хутір Леньків Круг, там часто за замовленнями "своїх" пасажирів 953/954 зупинявся - навіть плити були покладені. Хоча офіційно зупинки не було. Залізниця від ст. Жидиничі проходила =1 км на лісопилку, далі через її територію виходила до майданчика розвантаження вугілля, а вже потім опинялася на території в/ч, де мала колійне розгалудження на три (або більше) колії. Окремий підхід був оформлений для роботи з паливно-мастильними матеріалами - в околицях на території частини дуже багато резервуарів для танкової заправки. Все це зараз на глибокій консервації, на території в/ч лише охорона. До гончарівського полігону залізниця не доходила.
Сучасний стан справ із відтинком Жукотки - Жидиничі - власне, Жидиничі вже не станція (виключено з Тарифного керівництва в 2006), лишилася одна колія, яка неочікувано обривається одразу на північній горловині. Будівлі розгромлені, сигналізації не лишилося. Рейки на всій дистанції промарковані "ПЧ-10" і закликами не вдаватися до крадіжки. Перепади в висоті й проміжки на стиках рейок подекуди величезні, не рідкість і відсутність елементів кріплення рейок.

До речі, разом зі Славутичем до складу КО входить і Лісове (хоча офіційно це теж Славутич), і добрячий шмат лісу над ними. З західного боку КО упирається в Неданчичі.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 8889


View Profile
« Reply #147 on: 19.03.10 , 07:03 »
Share

Сигналізація до Жидинічів демонтована ще в 2005-2006 роках. Приблизно в той же час почався демонтаж рейок.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1137


View Profile
« Reply #148 on: 19.03.10 , 20:03 »
Share

Сигналізація до Жидинічів демонтована ще в 2005-2006 роках. Приблизно в той же час почався демонтаж рейок.
Лис, рейки познімали тільки на самій станції Жидиничі (додаткові колії) і далі неї (лісопилка і в/ч) - результати саме цього лежали довгий час у Жукотках і на перших кілометрах гілки. Сам же 21-км відтинок залишається цілим. В усякому разі поручатися можу за грудень 2009 року (саме тоді я останнього разу із Жидиничів до Ковпити проходив; а повністю весь відтинок - у травні).
Стосовно сигналізації - один момент закарбувався у пам'яті. Восени 2006-го на підходах до Жидиничів  ще стояв роботий світлофор - весь час горів червоним. Я коли побачив, ще якісь надії з'явилися... :(

Стаття з "Магістралі" розчарувала трохи. Виглядає так, наче вона писалася не для залізничної газети і автором, який не дуже то й цікавиться залізницею. Ну й те, що автодорога проходить паралельно залізниці - взагалі шедевр (наче людина зовсім не орієнтується, де Київ, де Чернігів, а де Овруч).
Logged
Strannik
User

Posts: 83


View Profile
« Reply #149 on: 24.08.10 , 22:08 »
Share

 Может кто не видел эти фотографии. Осенью 2009 года нами были посещены ст. Иолча, ст. Пересадочная и о.п. Капоранка!!! Попались в руки военизированной охране, ребята хотели впаять нам некислый штраф, но все обошлось. Пришлось, правда, поудалять фотографии. Вот то, что удалось сохранить http://www.railwayz.info/photolines/showline.php?lineid=113
Logged
Tags: chernihiv ovruch 
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.155 seconds with 20 queries.