Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
02.03.21 , 09:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Залізниця в Чорнобильській зоні

Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32
Print
Author Topic: Залізниця в Чорнобильській зоні  (Read 167937 times)
ЛиС
Active user

Posts: 12324


View Profile
« Reply #260 on: 17.06.18 , 23:06 »
Share

А тут бабки вже є напоготові. На відміну від проектів за кредитні кошти.
Хто сказав, що вони вже є? Ромчик розказував, що на ПЗз 6-ти вагонок не буде, а будуть 8-10 і навіть 12 вагонів :) А по факту знову пішли в хід 6-ти вагонки :)
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5728


View Profile
« Reply #261 on: 17.06.18 , 23:06 »
Share

"Грося" сказав). Ну а чи правда - побачимо згодом.

А з приводу Веприцького... трохи раніше вже звучала теза про те, що він є лише ширмою. А тому надіятись саме від нього - марна справа.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12324


View Profile
« Reply #262 on: 17.06.18 , 23:06 »
Share

"Грося" сказав).
Нє, якщо Грося виділяє - то нехай хоч радоновий санаторій там облаштовують. З блекджеком, шлюхами і віп-поїздами :)
У УЗ є більш нагальні справи.


А з приводу Веприцького... трохи раніше вже звучала теза про те, що він є лише ширмою. А тому надіятись саме від нього - марна справа.
ІБД - імітатор бурної діяльності. Так Бевз поки що теж в.о. директора :) Ніяк не можуть звільнити :) Он, ДН-! "обезголовили". Напрямок вірний - розігнати всіх, хто хоч трошки має "залізні яйця", і не боїться прямо вказувати на проблеми.
Жураківського(ЦД) теж "видавили". Так переможемо, однозначно.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1027


View Profile
« Reply #263 on: 18.06.18 , 07:06 »
Share

 З грошима за кредитні кошти, да, та ще ситуація. Європейський Банк, чи Всесвітній Банк що буде фінансувати найме ще аудиторів(ревізорів), потім передасть гроші Уряду України, потім Кабмін України повинен виділити ті кошти на заплановані роботи. Реально роботу роблять швидко, а от шлях надходження грошів доволі довгий та нудний.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5728


View Profile
« Reply #264 on: 21.12.18 , 01:12 »
Share

Хоть и наивно надеяться, но все же.

********
Капітальні інвестиції
.......................
Заплановано 6303,8 млн. грн. капітальних інвестицій на реконструкцію та будівництво об’єктів, у тому числі на:
- реконструкцію залізничної дільниці від станції Вільча до станції Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області на суму 890 млн. грн. за рахунок бюджетного фінансування;

********
Пояснювальна записка до фінансового плану УЗ на 2019 рік
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3524


View Profile
« Reply #265 on: 21.12.18 , 22:12 »
Share

А от этого ремонта не отвертеться - по той ветке будут поезда с отходами с АЭС возить. Вряд ли Беларусь хочет, чтобы их возили через ее территорию.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5894


View Profile
« Reply #266 on: 22.09.19 , 20:09 »
Share

Товарищ, с которым обсуждали Невку в Зону на крайней Фастовке, решился подрюкать УЗ на предмет туристического рейса атомной электрички. Типа он и сейчас возит ею туристов в Славутич ночевать, потому что инфраструктура Зоны не справляется, но нужен график 18:30 с Семиходов и 09:00 со Славутича.

Это его первый опыт общения с монстрами с вечным отсутствием технической возможности.

Деталі обговорені, офіційні листи відправлено.
Мова йде про комфортне та ненасильницьке переміщення в місто Славутич десятків тисяч туристів, що приїхали до Прип'яті та Чорнобиля.

Під час боротьби за комфортний розклад електрички, що йде з ЧАЕС до Славутичу та у зворотньому напрямку, я багато разів наголошував, що туризм потребує обережного відношення. "Що, туристи не можуть на годину пізніше приїхати?"
Не можуть. Люди, що приїхали до України з метою туризму, цінують свій час, за який платять. І не будуть їхати до іншого міста, якщо розклад не зручний для них та примушує перервати відвідання тієї локації, заради якої вони прилетіли. В них є свої потреби. І якщо всі вони не будуть враховані, туристи просто не будуть користуватись незручними сервісами.
Це як в ресторані, де ваш заказ принесуть всього лише через годину-півтори після замовлення.

Чим комфортнішим ми зробимо розклад руху транспорту в Славутич для екскурсій та розміщення туристів на ночівлю, тим більший туристичний трафік піде до міста. Пряма залежність.

В той самий час, зміна розкладу руху службової електрички, якою користуватимуться туристи, не повинна заважати працівникам станції виконувати свої обов'язки.

Я сподіваюсь, що спільними зусиллями Асоціація чорнобильських туроператорів / Assoc. of Chornobyl Tour Operators, ДАЗВ та ЧАЕС, буде знайдено оптимальний варіант, що задовольнить всі сторони. Хоч додаткова електричка, хоч зміна розкладу роботи станції.

На кону - туристичне майбутнє прекрасного  Славутичу. Міста, яким повинна була бути відома на весь світ Прип'ять.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4456


View Profile
« Reply #267 on: 22.09.19 , 22:09 »
Share

Зміна розкладу роботи ЧАЕС для туристів...це заслуговує бути занесеним в цитатник форуму.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12324


View Profile
« Reply #268 on: 24.09.19 , 12:09 »
Share

Тю! Во первых график электричек в "зону" заказывает администрация ЧАЭС. Во вторых - "атомные" электрички у них в аренде. Пускай заказывают дополнительные нитки, оплачивают это дело и ездять хоть челноками туды-сюды каждый день.

Quote
Мова йде про комфортне та ненасильницьке переміщення в місто Славутич десятків тисяч туристів, що приїхали до Прип'яті та Чорнобиля.
А чем эти "дестки тисяч" попали в ЧЗО? Десантом с трансорного АНа скинули, не иначе :)
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12324


View Profile
« Reply #269 on: 24.09.19 , 13:09 »
Share

Кстати, уже была практика назначения дополнительного поезда для туристов из "зоны" в Славутич. Но опять таки по требованию администрации ЧЗО, а не по желанию УЗ. И никак не в ущерб "рабочим" электричкам.
Logged
Tags: chernihiv ovruch 
Pages: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!