Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
02.03.21 , 09:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Залізниця в Чорнобильській зоні

Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32
Print
Author Topic: Залізниця в Чорнобильській зоні  (Read 167898 times)
ЛиС
Active user

Posts: 12324


View Profile
« Reply #270 on: 24.09.19 , 13:09 »
Share

На кону - туристичне майбутнє прекрасного  Славутичу. Міста, яким повинна була бути відома на весь світ Прип'ять.
На кону всего лишь бабло, которое дополнительно хотят получить туроператоры не особо напрягаясь. Всего лишь надо оплатить администрации ЧЗО эти самые "дополнительные рейсы", согласовать с беларусами насчёт таможни и всё. А - дальше администрация ЧЗО пишет письмо на УЗ, и УЗ рисует эти нитки. Но, видать, туроператоры хотят "дёшево и сердито". Например. график работы станции поменять. А туристов из "зоны" электричкой они скорее всего возят нелегально нынешними "рабочими" электричками, потому что у них все рабочие ездят по своим местам.
Logged
Aleksio
Active user

Posts: 217


View Profile
« Reply #271 on: 24.09.19 , 21:09 »
Share

Но, видать, туроператоры хотят "дёшево и сердито". Например. график работы станции поменять.
Каким образом доппоезда могут поменять график работы предприятия, которое в любом случае будет работать круглосуточно?
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12324


View Profile
« Reply #272 on: 24.09.19 , 21:09 »
Share

Это не о доппоездах, а вот об этом:
Я сподіваюсь, що спільними зусиллями Асоціація чорнобильських туроператорів / Assoc. of Chornobyl Tour Operators, ДАЗВ та ЧАЕС, буде знайдено оптимальний варіант, що задовольнить всі сторони. Хоч додаткова електричка, хоч зміна розкладу роботи станції.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1215


View Profile
« Reply #273 on: 03.01.20 , 07:01 »
Share

Почали процедуру оцінки впливу на довкілля реконструкції Вільча-Янів http://eia.menr.gov.ua/uk/case/id-4942

До складу об`єкту «Реконструкція залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області» входить :
 реконструкція під`їзної залізничної колії;
 перевлаштування водопропускних труб;
 влаштування мережі радіозвʼязку;
 влаштування освітлення в районі будівлі закритого типу для стоянки для стоянки локомотиву на станції Янів.
Залізнична колія Вільча-Янів, що підлягає реконструкції, призначена для транспортуван- ня спецпотягів з відпрацьованим ядерним паливом (ВЯП) до централізованого сховища відпрацьованого ядерного палива (ЦСВЯП). Будівельна довжина колії дільниці Вільча – Янів складає 41,75 км. Існуюча під’їзна залізнична колія віднесена до VII категорії з максимальною швидкістю руху до 60 км/год. Пересування вагон-контейнерного ешелону з відпрацьованим ядерним паливом (ВЯП) буде здійснюватиметься локомотивами Укрзалізниці до ст. Вільча Південно-Західної залізниці. На ст. Вільча виконуються операції по прийому та передачі вантажу, проводиться зміна поїзного локомотива на маневровий локомотив серії ТЄМ-2У ДСП
«Чорнобильський спецкомбінат» і спецпотяг маневровим порядком від ст. Вільча рухається без зупинок до сховища та відправляється на майданчик ЦСВЯП.
Для забезпечення безпечної експлуатації залізничної колії проектом передбачається реконструкція 13 існуючих штучних споруд, призначених для пропуску водотоків.
Очікуваний обсяг перевезень до ЦСВЯП спецпотягом з вагонами, завантаженими контейнерами ТУК HI-STAR 190, складе 10 спецпотягів на рік.
Очікуваний обсяг перевезень до КВ «Вектор» спецпотягом з вагонами, завантаженими контейнерами ТК-ВГ-18 - 2 поїзди в рік.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5847


View Profile
« Reply #274 on: 03.01.20 , 07:01 »
Share

Зміна розкладу роботи ЧАЕС для туристів...це заслуговує бути занесеним в цитатник форуму.
Унес на башорг, спасибо
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5894


View Profile
« Reply #275 on: 03.01.20 , 10:01 »
Share

Починаючи з 01.01.2020 р. Адміністрація Зони відчуження блокувала в'їзд на екскурсії для громадян таких країн:
- Бразилія
- Італія
- Англія
- Гонконг
- Австралія
- Канада
- США
- Нова Зеландія
- Туреччина
- Польща.

На сьогодні ситуацію вирішено.

За останні роки держпідприємство, яке відповідальне за доступ туристів в Зону, безкінечно створювало штучні перепони для операторів, вигадуючи все нові способи "кошмарити" їх.

І замість розвитку туріндустрії, оператори постійно вимушені витрачати свій ресурс на боротьбу з ДП ЦОТіЗ. Та сама ситуація і з УЗ. Там мало офіційно заплатити за пару елеків: там під воплі що "поєзд нє зайдьот", і під те що неможливо змінити графік змін, умовно, з 08-20 на 09-21, за підтримки юзерів, здатних шукати лулзи, операторів банально хочуть "обілетити".

Сьогодні ви ржете з різних пропозицій, а саме це ДП ЦОТіЗ зарубало нахер вашу екскурсію в Зону на Невці 24 серпня. Там якщо закласти затрати на переконування тих, хто орав "Нєвка нє зайдьот", сума для нас виходила дико непідйомною.

На жаль, успіх серіалу "Чорнобиль" припав на епоху правління порохнявих кадрів, які взяли на озброєння метод, який набув широкого застосунку після Революції гідности - обілечування бізнесу. В цьому процесі вони не гребують брати в заручники ситуації іноземців, які витратили великі бабки лише на те, щоб прибути в Україну.

На сьогодні розвиток чорнобильського туризму стримується як кадрами, які не оновились після зміни влади, та імпотентною позицією залізниці, яка не може узгодити перевезення за гроші груп туристів в робочих електричках із Зони в Славутич (номерний готельний фонд в Зоні вичерпано, і оператори хочуть возити на ночівлю гостей в Славутич).

На цій унікальній землі 404, яка породила й виховала  каськівих і дубневичів, переважна більшість може або обілечувати, або обсирати, а креативити на цій землі можуть одиниці. На жаль.
Logged
www3
Active user

Posts: 1677


View Profile
« Reply #276 on: 03.01.20 , 18:01 »
Share

Почали процедуру оцінки впливу на довкілля реконструкції Вільча-Янів http://eia.menr.gov.ua/uk/case/id-4942


Интересно, задним числом выходит.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1215


View Profile
« Reply #277 on: 03.01.20 , 19:01 »
Share



Интересно, задним числом выходит.

Там вже все зроблено? По гілці в Бориспіль теж заднім числом було...
Logged
www3
Active user

Posts: 1677


View Profile
« Reply #278 on: 03.01.20 , 19:01 »
Share

Закончили или нет не скажу, но они работы по полотну проводить начали еще летом. Если по АЭ тоже так зделали, то интересно выходит, на капитальных стройках на "екологию" выходит "кладут", а на електрификацию Коростень-Словечно наоборот одним из первых этапов решали делать.
Logged
frankys
Active user

Posts: 279


View Profile
« Reply #279 on: 09.04.20 , 17:04 »
Share

Знайшов із старого, 2006 рік, славнозвісний чорнобильський рекордсмен:
958 Овруч - Вільча на перегоні Вільча - Рача 11,1 км - 11,9 км/год.
Згідно обмежень по швидкостям за 2013 рік для ділянки Вільча - Овруч вказувалось 15 км/год (пруф є). У 2018 році вже місцями підняли до 40. Припускаю, лагодять для курсування "атомних" складів. Адже по ЧЗВ колію таки відновили.

А хтось бачив фото в мережі цієї відновленої частини ділянки від Вільчі?
Logged
Tags: chernihiv ovruch 
Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!