Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
02.03.21 , 09:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Retro

      Залізниця в Чорнобильській зоні

Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32
Print
Author Topic: Залізниця в Чорнобильській зоні  (Read 167899 times)
VB
Active user

Posts: 4407


View Profile
« Reply #290 on: 11.04.20 , 19:04 »
Share

Ага. І косяків у Вас теж ніколи не було, немає, і не буде. Не зарікайтесь, скажу...
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12324


View Profile
« Reply #291 on: 11.04.20 , 20:04 »
Share

Так, я особисто не бачив у наказах про швидкості обмеження по головному ходу до 15 км/год. На моєму ПЧ такого не було, на інших - не цікавився. А ось у наказі про швидкість обмеження до 15 км/год по станційних коліях, та під'їзних коліях, до тих же шахт та ГОКів бачив особисто й таких прикладів купа. Навіть до 10 км /год бачив на інших станційних коліях.
В тому то й справа, що для головних станційних колій, та колій перегонів мінімалка - 25 км/год. Якщо менше - колію просто закривають. В моїй практиці було пару випадків, коли таке траплялося. А ось приймально-відправні - 15 км/год цілком розповсюджена практика. В наказі про швидкості таке теж, як правило, не вказуюють, а проводять як тимчасово діючі попередженя, які "тимчасово" можуть діяти досить тривалий час.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10527


View Profile
« Reply #292 on: 11.04.20 , 23:04 »
Share

Дуже цікаво.
Тобто, наприклад, я шляховий майстер, або заступник начальника дистанції колії. Після весняного чи осінього комісійного огляду виявлено, наприклад "кущі з 6", чи 55% дефектного скріплення. Колія головна, швидкість руху, наприклад 25 чи 40 км/год. Я, як свідомий працівник, який відповідає за безпеку руху, відповідно до вимог інструкції з поточного утримання колії видаю через диспетчера ПЧ обмеження швидкості до 15 км /год до усунення несправностей. Саме таке обмеження вимагає інструкція. Так як нових чи старопридатних шпал або скріплення в мене немає в наявності, то й це обмеження може діяти досить довго.
Чи, коли моє обмеження ввели в дію, то в службі Д подивилися та сказали "та ну нафіг, давайте взагалі закриємо“?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5728


View Profile
« Reply #293 on: 12.04.20 , 00:04 »
Share

Той фрагмент основної лінії, що на відео - ІМНО на момент зйомки без виконаних по ньому робіт, то існуючий стан тієї ділянки після капремонту здається 1997 року з заміни РШР від Янова до Буряківки.
Так, пригадав, сам кілька років тому постив про ремонт цієї ділянки. За іншими даними це було зроблено на кінець 2000-хх.
Та і тут можна угледіти повалені дерева. Це наштовхувало на думку про проведення робіт з реконструкції.
Напевно то колії Товстого Лісу на 3:50. Але потім ідуть кадри з Кливинів, де ніякою активністю не пахне. Зробимо поправку на те, що це 2018 рік.
Виходить, законсервовану ділянку очищали від зарослів і зі сторони Янова.
......
Проте з моменту затвердження проекту Кабміном у 2018 році не було проведено жодного тендеру на виконання робіт (лише цей на 26 млн. від АТ "УЗ" із спорудження земляного полотна, відмінений наприкінці 2019 року через невідповідність процедури).
Так а своїми силами.
Деякі з тендерів УЗ примушують роздумувати про їх формальність, для легалізації витрачених коштів.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12324


View Profile
« Reply #294 on: 12.04.20 , 06:04 »
Share

Так як нових чи старопридатних шпал або скріплення в мене немає в наявності, то й це обмеження може діяти досить довго.
Для головних колій, як правило, знаходять матеріали, нехай навіть старопридатні, щоб зробити ту саму розрядку кущів(якщо Ви вже про неї згадали), і утримувати хоча б 40 км/год. Можливо колійникам теоретично пофіг на обмеження, але аналізатори у випадках обмежень швидскості відносять затримки поїздів саме за службою П. Тому навіть 25 км/год на головних коліях - то вже НП, і усувають такі несправності за добу-дві. Ні, звісно, ну якщо це якась малодіяльна дільниця, де 1.5 пари на добу і ті лише маневрові, то там можуть і закривати на це очі. Колись на перегоні Боярка-Васильків-1 саме через дефектність скріплень(в усякому випадку вказували так) саме роками(років зо три, якщо не помиляюся) діяло обмеження 60 км/год.
Чи, коли моє обмеження ввели в дію, то в службі Д подивилися та сказали "та ну нафіг, давайте взагалі закриємо“?
Служба Д в принципі закрити не може. Хіба що ДС спільно з ПД чи ПДБ під час комісійного огляду закриє для руху стрілку чи колію в межах станції. А от при весняному/осінньому комісійному огляді в комісії ДН УРБ чи УРБП, бувало, закривали і стрілки на головних коліях і самі колії. Але в таких випадках несправність усували взагалі за пару годин.
Ще декілька випадків з 15 км/год на головній колії перегону було, коли не вкладалися в термін "вікна". Але й тоді це було можна сказати разово. Бо керівник робіт видавав попередження щось на зразок "...першому поїзду 15 км/год, двом(трьом) наступним 25 км/год, всім іншим - згідно раніше виданих попереджень". Якщо ж "вікно" закінчувалося штатно, то тоді могло бути формулювання "першому 25, другому 40, наступним згідно раніше виданих попереджень". Але погодьтеся, що це не зовсім той випадок, коли приклад обмежень можна брати за основу.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1367


View Profile
« Reply #295 on: 13.04.20 , 22:04 »
Share

Виходить, законсервовану ділянку очищали від зарослів і зі сторони Янова.
Однозначно, адже на ваших фото видно, що нову залізницю від Шепеличів до СВЯП вже тестували. Але не думаю, що там багато чого треба було зробити на тій частині магістралі. Є у мене збережений звіт про поїздку на ТЕМ2УМ від Янова до Красниці у жовтні 2008 року, їздив зокрема і Євген KRANZ (він свого часу навіть дописував у відповідній темі форуму):
Полотно у цілком пристойному стані і тепловоз бадьоро стукаючи на стиках розганяється до "божевільної" швидкості в 40 км/ч.

Quote
Так а своїми силами.
Деякі з тендерів УЗ примушують роздумувати про їх формальність, для легалізації витрачених коштів.
Але ж навіть якби вони якусь частину робіт з того проекту реконструкції виконували власними силами - це не звільняло б їх від обов'язку проводити тендер на ці роботи. А їх взагалі нема, крім того відміненого. Ну може максимум очистка від рослинності і демонтаж решітки якраз і вписалися у безтендерну вартість робіт.

Сьогодні горіла станція Янів. Вогонь оточив Прип'ять, тепер вся надія на дощ, який за прогнозами сьогодні і завтра.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5728


View Profile
« Reply #296 on: 13.04.20 , 23:04 »
Share

Там ще є таке, після прослідування з.п. Шепеличі (Буряківка): "ТЭМ зменшує швидкість - закінчилася відремонтована ділянка. Бетонні шпали змінилися дерев'яними, між якими дуже красиво зростають ялиночки і берізки."


Чітко видна межа відлагодженої колії

"Дерева і кущі підступають впритул до полотна дороги і кожну секунду доводиться відвертатись і закривати обличчя від гілок, що летять назустріч. Остання платформа - "Красница"."


А ця ділянка колії не мала ремонту багато років. Та усе-одно по ній їздили на тепловозі.

Але ж навіть якби вони якусь частину робіт з того проекту реконструкції виконували власними силами - це не звільняло б їх від обов'язку проводити тендер на ці роботи. А їх взагалі нема, крім того відміненого. Ну може максимум очистка від рослинності і демонтаж решітки якраз і вписалися у безтендерну вартість робіт.
В минулому, полюбляли "дрібнити" роботи задля уникнення тендерної процедури. Або проводити їх вже після них (траплялись нестиковки по тепловозам).
« Last Edit: 14.04.20 , 00:04 by sergius » Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1367


View Profile
« Reply #297 on: 02.05.20 , 02:05 »
Share

Наткнувся у вікімапії на фото тарифної таблички у Зимовищі: https://bit.ly/2KSCgf2
І от що дивно. Там замість звичних з.п. після Йолчі, які є в усіх джерелах і на всіх доаварійних картах: Капоранка, Колибань, Машеве і Семиходи - вказані невідомі до цього часу Веточка, Гвоздика і Хвилинка. Посудово зі своєю назвою.
Якщо співставляти зони/ціни із існуючим кілометражем, то Хвилинка - це Машеве, а Гвоздика і Веточка - це Колибань і Капоранка відповідно. Цікаво, звідкіля взялися ці назви.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1367


View Profile
« Reply #298 on: 14.11.20 , 19:11 »
Share

Раджу до перегляду відеоогляд сталкерського походу через Вільчу в Прип'ять. Майже весь шлях пройдений хлопцями по колії:
https://www.youtube.com/watch?v=Bot8JxjzDgU&ab_channel=%D0%92%D0%BD%D0%B5%D0%A2%D1%80%D0%BE%D0%BF
З екслюзивного матеріалу - база дезактивації рухомого складу перед Вільчею з боку Рачі, Кливини, вхідний світлофор імовірно станції (а не з.п.) Шепеличі і перехід по мосту на лівий берег ЧЗВ.
З огляду опосередковано видно, що роботи з відновлення зупинені, на відновленій ділянці вже проростає рослинність. Вікімапія підтверджує, що перекладено близько 4,5 км за Вільчею, половина шляху від Вільчі до Павловичів.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5728


View Profile
« Reply #299 on: 23.11.20 , 19:11 »
Share

Нестримний потяг... до радіації :).
1. Є ділянки, де наче спеціально повалили дерева на колії;
2. Хлопці пропустии фрагмент з "вузла" -- відгалужень від могильника. Може і там роботи проводились.
Logged
Tags: chernihiv ovruch 
Pages: 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 [30] 31 32
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!