Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.18 , 17:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      079/080 Днепропетровск - Киев "ДНІПРО"

Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Print
Author Topic: 079/080 Днепропетровск - Киев "ДНІПРО"  (Read 34215 times)
GAMER
Active user

Posts: 2642


View Profile
« Reply #50 on: 18.10.16 , 20:10 »
Share

13-10-2016, Київ - Дніпро, 7К

Вагон - якийсь КВР, не знаю чий або новий, тільки не знаю чий. Коричневий. Біогоршки. Є індикатори зайнятості. Більше нічого не розгледів, оскільки всі влягалися спати.
З негативу. Навпроти вікна аварійного виходу поручні були досить низько, з незвички, декілька разів хватав повітря :)
На других полицях - бортики.
У вагоні було тепло, комфортно. Зранку провідники будили і підганяли паксів, бо їм треба було в зворотній рейс (додатковий) готуватися.


Оцінка, 9 з 10. Біл зняв за підганяння та низький поручень (хоча, а як же інакше?).
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2642


View Profile
« Reply #51 on: 09.11.16 , 12:11 »
Share

09-11-2016 Київ - Дніпро, К11

Чесно кажучи був розчарований. Фірмовий вагон  - флагман придніпровки був на рівні звичайного хорошого купейника звичайного швидкого поїзду.
Це був КВР ХВБЗ, 2008 року. Біогоршків у ньому не було. В дверях відпала якась прокладка, а може щось інше там висіло, але двері стукали всю ніч в пазах.
В туалеті було мокро, і не думаю, що це було після прибирання, схоже, що десь підтікала сантехніка. Кран звичайний, для ванної кімнати, один з яких був поломаний і крутився сам по собі.
Більше нічого не розглядав.
Здалося, що друга полиця була закоротка (чи то може я виріс? :) ).

В цілому, їхати було комфортно. Температурний режим був нормальний. Звернув увагу, що поїзд і в Києві і в Дніпрі оголошували як "Київ - Дніпро, колишній Дніпропетровськ". Станцію вже переіменували?

Оцінка 6 з 10. В такий поїзд могли би щось і краще ставити.

Logged
GAMER
Active user

Posts: 2642


View Profile
« Reply #52 on: 10.02.18 , 18:02 »
Share

Дніпро - Київ
05-02-2018, 13К
Квиток купив випадково, напевно хтось здав. Перед відправкою вільних місць не було.
Вагон - КВР, трохи вже з ознаками тривалого життя, хоч і в фірмовому поїзді.
З боку неробочого тамбура звичайний прямонарельсний горшок. З боку робочого тамбура - не звернув уваги.
Індикатори біля неробочого тамбура постійно показував, що він вільний, незалежно від того закрито там чи ні :)
Температурний режим нормальний.
Квиток був на нижнє місце, але я помінявсяз якимось чоловіком на верхнє. Дядько був трохи здивований таким обміном :)
Верхня полка якась незручна, короткувата.
Будили за півгодини до приїзду в Київ.

Оцінка 7 з 10.
Як на такий задертий коефіцієнт фірмовості мало бути б краще.

Київ - Дніпро.
07-02-2018, 13К (склад інший)
Вагон КВР (Харків).
У двох туалетах біогоршки.
Був у тому, що з боку неробочого тамбура. Таке враження, що вагон уже їхав не одну добу. Мокро і не дуже чисто.
Одна з причин, бризги води під час зливу на підлогу.
Коли в провідниці просили воду в пляшках, то вона сказала, що водна закіцнчилась, бо вже 4 доби як з рідного депо виїхали. (Поїзд у спільному обороті?)
Будили за одну годину до приїзду в Дніпро (хоча переважна більшість пасажирів дружно проігнорували).
Просили здавати білизну. (Відколи в цьому поїзді збирають білизну?)

Оцінка 7 з 10.
Флагман втрачає свої позиції.
Дивився на відправку "Оберіга", то завидно стало.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2642


View Profile
« Reply #53 on: 23.05.18 , 17:05 »
Share

Поїздка 19-05-2018, 14К
Здивувала низька ціна на квиток, думав, що буде дорожче.
При вході у вагон побачив, що вагон досить потріпаний життям, із старих Дніпровських КВР.
Зате вікна відкидалися на 180 градусів, а не на 45. :) Хоча їх потім закрили, бо вмикнули кондиціонер.
Туалет з боку неробочого тамбура - прямоток.
Подумав собі, що не той тепер флагман Придніпровки, фірмач, а вагони ніякі.
Холод з кондиціонера неприємно дув на голову на верхній полиці, але що ж поробиш? Добре, що тривало не довго.
В цілому їхати можна :)
Оцінка 7 з 10.

Поїздка 21-05-2018, 8К
Коли брав квиток назад, то побачив, що ціна значно вища, ніж в Київ, і тут до мене дійшло, що їхав у Київ у вагоні з меншим коефіцієнтом фірмовості.
Вагон КВР Дніпро, здається 2014 року. Штабний.
Загалом все відмінно, вакуумні горшки працювали обидва, провідниці привітні і ненавязливі.
Будили за Камянським, але не активно, хто хотів дрімати - не заважали.
Вікна відкривалися на 45 градусів - це мінус, погано у вікно дивитися.
Оцінка 9 з 10.
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2642


View Profile
« Reply #54 on: 18.07.18 , 16:07 »
Share

Поїздка 14-08-2018, Київ - Дніпро, 10К

Квиток вихоплював на букінгу, щоб взагалі поїхати. Про постійний невивіз на цьому напрямку - відомо всім.
Коли прийшов до перону, побачив, що мій вагон останній, потім загадав, що частинка поїзду їздить ще на Рівне. Пізніше, з відстою, приїхала друга частина.
Чесно кажучи, відчувається певна обіда, що у вагонах з таким цінником вдень катаються в режимі ІС. Це відчувається і тим, що туалети вже не порожні перед початком рейсу, не видно було розкладу на 79/80 (а може я його не побачив, бачив тільки розклад на Рівне), а, також, під нижньою полицею був великий мішок з чимось (може брудна білизна?).
Вагон - КВР Харківського заводу/депо. В принципі в хорошому стані, з біогоршком. Але, на жаль, в них на нижніх полицях нема бокової полички, куди я люблю розміщати рушник, телефон, та пляшку з водою, щоб не гримнула на голову вночі зі столика. В результаті, помінявся на верхню полицю (внизу їхала жіночка, то уступив їй місце).
Кондиціонер увімкнули, і вночі була парадоксальна ситуація: в спину жарко, а в лице холодно. Крім того гудів цілу ніч. Зрозумів, що кондиціонери добрі вдень і на нижній полиці, але без нього було б ще гірше.

Оцінка 8 з 10. Не такий має бути флагман.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.135 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 19.10.16 , 23:10