Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.09.20 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.

Pages: 1 ... 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261
Reply | Print
Author Topic: Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.  (Read 821654 times)
Emblaze
Active user

Posts: 5321


View Profile
« Reply #2470 on: 24.11.17 , 22:11 »
Share Reply with quote

Очередные фантазии.
Так это и в стартпосте утверждалось, две с половиной сотни страниц назад. Однако нельзя отрицать, что положение со скоростными рейсами на УЗ хоть и черепашьим темпом, но улучшалось с тех пор.
« Last Edit: 24.11.17 , 22:11 by Emblaze » Logged
GAMER
Active user

Posts: 2754


View Profile
« Reply #2471 on: 24.11.17 , 22:11 »
Share Reply with quote

А що таке "перехідні криві"?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9691


View Profile
« Reply #2472 on: 24.11.17 , 23:11 »
Share Reply with quote

А що таке "перехідні криві"?
Цікаве та дуже слушне запитання.

Є план лінії (траса) - це вісь залізничної колії на топографічній карті. Повороти лінії при трасуванні (проектуванні плану лінії на карті) на певний кут виконується сполучними круговими кривими різних радіусів. Принцип сполучення кривими - чим більше радіус повороту - тим краще. Але не завжди є така можливість. Але для того, щоб сполучити пряму та кругову криву радіусом менше 4000 м необхідно влаштувати сполуну криву перехідного радіусу (як ця геометрична фігура вірно називається хай краще прокоментують математики).
Але окрім плавного входу до кругової та виходу з кругової кривої перехідна крива має ще дві надважливі задачі.
У круговій кривій радіусом до 4000 м влаштовується підвищення зовнішньої рейкової нитки на внутрішньою, а також у кривих радіусом менше 600 м виконується розширення рейкової колії.
Тому окрім відводу радіуса кругової кривої перехідна крива також за потреби виконує відведення підвищення та розширення колії.
Logged
tera
Active user

Posts: 959


View Profile
« Reply #2473 on: 27.02.18 , 16:02 »
Share Reply with quote

У неділю 25.02 дивлячись ТБ ввечері прослухав репортаж з новин.
Він був з фірми,яка робить сидіння для громадського транспорту,гармошки для трамваїв,крісла для Дозорів  і трам-пам-пам--"гнучкі міжтамбурні переходи для швидкісного потягу".Оскільки слухав впіввуха то не скажу; чи поїзд,чи потяг,але не трамвай,бо показано вузьку гармошку,і чи було слово український теж не скажу.Подумав в той момент--для дизелів,але тендеру нема?
Канал ніби НТА,я чекав,або дивився Книгу Ілая на ІСТВ.Почав шукати,ніби немає в мережі.Фірма львівська,на сайті відео немає.Може десь бути на форумах громадського транспорту.
Звідси висновок,хтось,щось робить,або для ремонту.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #2474 on: 19.07.18 , 15:07 »
Share Reply with quote

... Але для того, щоб сполучити пряму та кругову криву радіусом менше 4000 м необхідно влаштувати сполуну криву перехідного радіусу (як ця геометрична фігура вірно називається хай краще прокоментують математики).
Але окрім плавного входу до кругової та виходу з кругової кривої перехідна крива має ще дві надважливі задачі. ...
Спробую пояснити для широкого загалу з т.з. математики. В певному наближенні пряма - це дуга безмежного радіусу, їзда якою не породжує постійних бокових сил (биття між рейками не беремо до уваги). При переході з безмежності на радіус 600м різко виникає бокова сила, що прагне вивалити склад з рейок у напрямку протилежному центру кривої. Це при тому, що дуга радіусом 600м може мати ідеальне спряження із прямою ділянкою. Аби уникнути різкої появи бокової сили (небуло, небуло і різко з'явилась) вводять сполучну криву перехідного радіусу. Тобто, крива, яка умовно складається з безлічі "мікродуг" різного радіусу, що мають послідовні значення "від безмежності" до 600 м. Таким чином, можна задати довжину ділянки, на якій бокова сила, що діє на РС, буде змінюватись від 0 до свого стаціонарного значення (при русі дугою 600 м). Крім того, можна задати як саме (з якою залежністю) відбуватиметься зміна бокової сили (лінійна, нелінійна (з варіантами)).

На практиці ніхто цих радіусів понад 600 метрів міряти не буде. Достатньо дати топологію з (відносними) координтами точок. Різку зміну бокової сили можна відчути на стрілках з великим тангенсом.

"Третім" позитивом від кривої перехідного радіусу є те, що вона вберігає РШР від поперечного "удару" (дискретна зміна сили) в точці спряження прямої та кривої (якби така перехідної кривої була відсутня).
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #2475 on: 27.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

В контексті річниці "швидкісного" руху пригадалися враження КШ від напівшвидкісного руху:
Quote
"Первая поездка в «Интерсити» - это было как полет в космос. Я всю жизнь буду помнить этот день и этот рейс", - рассказал в интервью DATA.UA заместитель начальника Департамента пассажирских перевозок дальнего следования "Укрзализныци" Александр Красноштан, который 27 мая 2012 года оказался в числе первых пассажиров «Интерсити+».

За логікою, в європейських поїздах зі швидкістю 300 км/г КШ має відчувати себе, як у подорожі до сусідньої галактики.
« Last Edit: 27.05.19 , 14:05 by Iwan » Logged
sean
Active user

Posts: 5083


View Profile
« Reply #2476 on: 27.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

Цирк на дроті. Нехай проїдеться бодай регіональним в умовній сусідній словаччині. Через гори на тих швидкостях.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 707


View Profile
« Reply #2477 on: 27.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

Эти УЗшные чинуши как с луны свалились
Logged
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #2478 on: 27.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

В контексті річниці "швидкісного" руху пригадалися враження КШ від напівшвидкісного руху:
Quote
"Первая поездка в «Интерсити» - это было как полет в космос. Я всю жизнь буду помнить этот день и этот рейс", - рассказал в интервью DATA.UA заместитель начальника Департамента пассажирских перевозок дальнего следования "Укрзализныци" Александр Красноштан, который 27 мая 2012 года оказался в числе первых пассажиров «Интерсити+».
За логікою, в європейських поїздах зі швидкістю 300 км/г КШ має відчувати себе, як у подорожі до сусідньої галактики.
Хахха. Посміявся від душі. Ось вам справжній Посмітюха стайл. :))
"Політ в космос", "перша ластівка"... Що ж буде наступне? :)
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #2479 on: 27.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

Наступним буде ХАЙПерлуп.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 [248] 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!