Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.20 , 23:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.

Pages: 1 ... 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261
Reply | Print
Author Topic: Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.  (Read 821587 times)
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #2530 on: 14.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

Скічка вже давно УЗ філігранно опрацьовує.
На Львівську відправити цей ДПКР. Тут є куди йому поїздити суто по тепловозних місцях. :)
Logged
sergius
Active user

Posts: 4919


View Profile
« Reply #2531 on: 14.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

Изначально речь шла про рейс из Киева (в соседней теме про графики даже приводился фрагмент телеграммы). Сокращение до Шевы скорее всего связано с желанием послать депутата, выставить его в нелепой ситуации, чтобы впредь не умничал. Ибо что это за маршрут такой, раз в день ездить по 30 км туда/обратно? Уже продлевали бы его тогда до Христиновки, и далее на Умань/Винницу/Жмеринку (...).

Коррекция маршрута также позволила "съехать" на отсутствие инфраструктуры по этой самой Шеве. В первоначальном случае ничего не мешало продолжать обслуживание по Дарнице.
« Last Edit: 14.09.20 , 11:09 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9691


View Profile
« Reply #2532 on: 14.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Ну и слава Богу что всё так закончилось....
Скічка вже давно УЗ філігранно опрацьовує.
На Львівську відправити цей ДПКР. Тут є куди йому поїздити суто по тепловозних місцях. :)
Так, але нажаль зараз там з Ковідом дупа, хоча, якщо на це не зважити - то однозначно це найкраща локація для нього.
Той же Львів - Рахів зайшов би на ура.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #2533 on: 14.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

"Вічної дупи" не буде. :)
Напрямків дофіга і трошки. Його було б добре до Тернополя прописати і обслуговувати кудись типу Заліщики, І.-Пусте і тд.
Ну або вже по "накатаному" Львів - Чернівці дзеркально до "Обрія" призначити і закрити питання з Чернівцями.
Для Львів - Рахів думаю "нє". Гори, важкі ділянки для проходження і тд. Ще десь заглохне на горі і буде весело. :)
« Last Edit: 14.09.20 , 12:09 by Entony » Logged
sergius
Active user

Posts: 4919


View Profile
« Reply #2534 on: 14.09.20 , 14:09 »
Share Reply with quote

З Іване-Пусте -- трохи перегнули. Це ж не приміський склад. Якщо вже пускати з Тернополя, то на Чернівці, а там обертати на Чернівці -- Львів. Або зворотно на Тернопіль, роблячи кілька ходок на день. Можливо зі стикуванням з 715/716, Імхо.

Та це у майбутньому. Особисто в мене зараз складось враження, що причина відмови від Черкас не одна. Щось не чутно про новий експрес анонсований Москльцем.
Logged
tera
Active user

Posts: 959


View Profile
« Reply #2535 on: 14.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

З Іване-Пусте -- трохи перегнули. Це ж не приміський склад. Якщо вже пускати з Тернополя, то на Чернівці, а там обертати на Чернівці -- Львів. Або зворотно на Тернопіль, роблячи кілька ходок на день. Можливо зі стикуванням з 715/716, Імхо.
"Золотые слова Юрий Венедиктович(с)
Обратку пускати як 136 у вікнах на Тернопіль.
Logged
Витьок
Guest
« Reply #2536 on: 14.09.20 , 21:09 »
Share Reply with quote

На маршрут Одесса-Измаил его никак? 
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3336


View Profile
« Reply #2537 on: 14.09.20 , 22:09 »
Share Reply with quote

На Киев - Ковель через Сарны этот дизель надо. Можно даже Дарница - Ковель. Вечером из столицы, утром в столицу. Как раз там сейчас вообще ПДСов нет.
А когда в районе Тернополя и Ивано-Франковска народ переболеет, КВСЗ еще один дизель успеет достроить. И можно будет сделать оборот Дарница - Ковель и далее Ковель - Ворохта (или куда он успеет за день обернуться).
Logged
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #2538 on: 15.09.20 , 09:09 »
Share Reply with quote

Стосовно Київ - Ковель теж потрібно.
Короче дизель один, а маршрутів його курсування дофіга.

Є ще така інформація.
А баба-яга проти. :)

Кременчужани проти, аби дизель-потяг «Бориспіль експрес» використовували в Черкасах. Не ті умови.

Адміністрація ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» заперечує наміри Укрзалізниці, аби під час карантину й обмеження авіаційного сполучення дизель-потяг кременчуцького виробництва ДПКр 3 (Бориспіль експрес) використовувався в Черкасах.
Й це плани Укрзалізниці,  яка зняла цей потяг з напрямку «Столичний вокзал – аеропорт Бориспіль» через відсутність пасажирів.
Тож тривагонний дизель-потяг мав працювати між станцією імені Тараса Шевченка та Черкасами.
Але проти таких планів виступила адміністрація ПАТ «КВБЗ».
Як повідомляють на підприємстві, для такого рішення немає умов.
Зокрема, габарити стапеля та мийного комплексу не відповідають габаритам крюківського дизель-потяга.
«Також відсутня можливість підключення 380 В, не передбачені домкрати для підіймання вагонів, немає можливості заправки поїзда водою, конструктивні особливості заправного пістолета не дозволяють заправляти його пальним, неможливо засипати пісок у пісочниці, відсутнє освітлення для проведення робіт у темний час доби», - говориться в листі ПАТ «КВБЗ» до Укрзалізниці.
Куди саме слід направити крюківський дизель, щоб ним можна було вирішувати проблеми пасажирського сполучення, з цього приводу адміністрація ПАТ «КВБЗ» нічого не пропонує.

http://pplus.in.ua/news/kremenchujani_proti_abi_dizel_potyag_borisp_l_ekspres_vikoristovuvali_v_cherkasah_ne_t_umovi
« Last Edit: 15.09.20 , 09:09 by Entony » Logged
sean
Active user

Posts: 5083


View Profile
« Reply #2539 on: 15.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

Кременчужани проти, аби дизель-потяг «Бориспіль експрес» використовували в Черкасах. Не ті умови.

Адміністрація ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» заперечує наміри Укрзалізниці, аби під час карантину й обмеження авіаційного сполучення дизель-потяг кременчуцького виробництва ДПКр 3 (Бориспіль експрес) використовувався в Черкасах.
Й це плани Укрзалізниці,  яка зняла цей потяг з напрямку «Столичний вокзал – аеропорт Бориспіль» через відсутність пасажирів.
Тож тривагонний дизель-потяг мав працювати між станцією імені Тараса Шевченка та Черкасами.
Але проти таких планів виступила адміністрація ПАТ «КВБЗ».
Як повідомляють на підприємстві, для такого рішення немає умов.
Зокрема, габарити стапеля та мийного комплексу не відповідають габаритам крюківського дизель-потяга.
«Також відсутня можливість підключення 380 В, не передбачені домкрати для підіймання вагонів, немає можливості заправки поїзда водою, конструктивні особливості заправного пістолета не дозволяють заправляти його пальним, неможливо засипати пісок у пісочниці, відсутнє освітлення для проведення робіт у темний час доби», - говориться в листі ПАТ «КВБЗ» до Укрзалізниці.
Куди саме слід направити крюківський дизель, щоб ним можна було вирішувати проблеми пасажирського сполучення, з цього приводу адміністрація ПАТ «КВБЗ» нічого не пропонує.

http://pplus.in.ua/news/kremenchujani_proti_abi_dizel_potyag_borisp_l_ekspres_vikoristovuvali_v_cherkasah_ne_t_umovi
👇
Про це йдеться в листі, підготовленому керівництвом ПАТ «КВБЗ» на ім᾿я в.о. директора департаменту пасажирських перевезень АТ «Укрзалізниця» Олександра Болдова. У ньому зокрема зазначено, що габарити стапеля на подвір’ї, критого стапеля та мийного комплексу не відповідають габаритам поїзда. Також відсутня можливість підключення 380 В, не передбачені домкрати для підіймання вагонів, немає можливості заправки поїзду водою, конструктивні особливості заправного пістолету не дозволяють заправляти його пальним, неможливо засипати пісок у пісочниці, відсутнє освітлення для проведення робіт у темний час доби.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 [254] 255 256 257 258 259 260 261
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!