Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.20 , 23:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.

Pages: 1 ... 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261
Reply | Print
Author Topic: Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.  (Read 821622 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5681


View Profile
« Reply #2550 on: 15.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

Адміністрація ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» заперечує наміри Укрзалізниці, аби під час карантину й обмеження авіаційного сполучення дизель-потяг кременчуцького виробництва ДПКр 3 (Бориспіль експрес) використовувався в Черкасах.

Пздц, зробили "чудо" техніки: то туди не можна їздити, то туди не можна. 
Logged
www3
Active user

Posts: 1406


View Profile
« Reply #2551 on: 15.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

Так то так :) але тут у заводу зачатки сервісного обслуговування, точніше прописування всіх умов його виконання в договорах в майбутньому накльовуються :) Ну і якщо подивитися логічно, то зразки не серійні, тому навіть треба носитися як з писаною торбою.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #2552 on: 15.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

Так це спеціально так "підігнали" пропозицію . В первинному варіанті нічого не заважало продовжувати обслуговувати по Дарниці.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1392


View Profile
« Reply #2553 on: 15.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

Адміністрація ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» заперечує наміри Укрзалізниці, аби під час карантину й обмеження авіаційного сполучення дизель-потяг кременчуцького виробництва ДПКр 3 (Бориспіль експрес) використовувався в Черкасах.

Пздц, зробили "чудо" техніки: то туди не можна їздити, то туди не можна. 


а потім скаржаться на наміри закупити щось не в них і на те, що не підтримують вітчизняного виробника
Logged
Tripper
User

Posts: 86


View Profile
« Reply #2554 on: 15.09.20 , 14:09 »
Share Reply with quote

Адміністрація ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» заперечує наміри Укрзалізниці, аби під час карантину й обмеження авіаційного сполучення дизель-потяг кременчуцького виробництва ДПКр 3 (Бориспіль експрес) використовувався в Черкасах.

Пздц, зробили "чудо" техніки: то туди не можна їздити, то туди не можна. 

З іншого боку, я підозрюю що Хюндаї теж далеко не скрізь можна обслуговувати...
Logged
www3
Active user

Posts: 1406


View Profile
« Reply #2555 on: 15.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

ЯТП Дарница. В Харькове и Львове возможно что-то типа песка и воды добавить. Собственно вторая очередь депо в Дарнице, которая существует в виде котлована и скелета из металлических балок, предусматривается для серйозного ремонта. И исходя что Ху уже ездят почти 8 лет, его достройка очень даже актуальна...Интересно, они ж уже точно накатали объемы для КР, его где-то наверняка умудряются проводить выходит?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #2556 on: 15.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

Так в любом ТЧ/РПЧ можно добавлять.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2331


View Profile
« Reply #2557 on: 15.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

КРы хюндаям делает КВСЗ у себя в Кременчуге.
Logged
Fret Alex
Guest
« Reply #2558 on: 15.09.20 , 20:09 »
Share Reply with quote

А в одесском РПЧ-9 , есть возможность обслуживания ДПКр-3? Там ведь автомотрисы на основе Д1 обслуживают?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5673


View Profile
« Reply #2559 on: 16.09.20 , 09:09 »
Share Reply with quote

Поїхали далі: Скічко проти госпідарників, третя серія

«На даний момент у Черкасах відсутнє гідне залізничне сполучення з Києвом. Старий поїзд, який рухається 3 год 40 хв - це нонсенс на сьогодні. Я активно займався питанням нормального швидкісного сполучення Київ-Черкаси, піднімав його на зустрічі з президентом України Володимиром Зеленським. Налагодження швидкісного сполучення між Черкасами та Києвом було одним із пріоритетів «Стратегії розвитку Черкащини»!

І от сьогодні питання електрифікації залізниці між Смілою та Черкасами внесено до проєкту бюджету на наступний рік! На це планується спрямувати 195 млн грн. Завдяки таким інвестиціям має бути запущене нове швидкісне сполучення поїзду Інтерсіті Київ-Черкаси. Електрифікація 30-кілометрової ділянки між Смілою та Черкасами та відновлення 800 метрів обхідного шляху безпосередньо у Смілі дозволить зменшити час руху потягу до 2 годин 45 хвилин. Це дозволить отримати якісний експрес, який буде зручною та швидкою альтернативою для сотень тисяч пасажирів. І це не кажучи про величезний потенціал для галузі вантажоперевезень».

У нас пріоритетні для вантажоперевезень ділянки роками електрифікуються на папері та піздьожом причетних госпідарників, принаймні я про Ковель — Ізов чи Долинська — Миколаїв чую стільки, що можна встигнути постаріти. А тут достатньо одного трахучого депутата, і напрямки які там і близько не стояли — включаються в порядок денний. Я б на місці госпідарників зробив би йому ДПКр за 02:55 зі зміною кабіни по Шеві 4 хв і не парився б, нехай коптить конташку, а на виділені бабки оголосив би ще тендер на дизелі чи електрифікував би 30 км + хернув новий обхід в більш потрібному місці. І це ще Скічку ніхто не сказав, що за ці бабки можна збудувати обхід Гребінки і без всяких електрифікацій досягти Київ – Черкаси за 02:20-02:30.
« Last Edit: 16.09.20 , 09:09 by Віктор Гарвона » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 [256] 257 258 259 260 261
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!