Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.09.20 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.

Pages: 1 ... 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261
Reply | Print
Author Topic: Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.  (Read 821655 times)
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #2570 on: 16.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Та не, не с Обрием, а со вторым региональным составом. Обрий можно пускать по системе с ДПКр3, и позиционировать как с салоном "туристического" класса. Но не пускать поочередно, через день (если я правильно понял мысль), а то будет только народ злить.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9691


View Profile
« Reply #2571 on: 16.09.20 , 13:09 »
Share Reply with quote

для Миколаїв – Дніпро теж, боюсь, ємкість замаленька буде.
Та норм буде, чого замаленька? Ще в доковідні часи 617/618 регулярно мав 2-3 вагони, рідше 4 вагони. 5 вагонів було лише пару разів на свята. 4 вагони - це 176 місць +хтось їхав з Одеси + хтось виходив по Запору з квитком до Дніпра + хтось купував ціле купе, тут маємо 170. Зараз паспотік просів, тому тут ще із запасом.
Ну а влітку все одно треба якийсь доп Харків - Миколаїв через Павлоград, Дніпро, тому цей ДПКР3 як раз норм.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2034


View Profile
« Reply #2572 on: 16.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

ДПКр3 поїде на Черкаси. Рішення прийняте на рівні МІУ.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #2573 on: 16.09.20 , 15:09 »
Share Reply with quote

Ну от і добре. Вітаємо Черкаси "з поповненням". Подивимось, що з цього буде після виборів. :)
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 937


View Profile
« Reply #2574 on: 16.09.20 , 16:09 »
Share Reply with quote

А закрытая продажа на Черкасскую сидячку о чем говорит? Будут и ему оптимизировать расписание?
Logged
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #2575 on: 16.09.20 , 16:09 »
Share Reply with quote

Валера! Так а на Черкассы с Киева или Шевы?
Logged
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #2576 on: 16.09.20 , 16:09 »
Share Reply with quote

Не здивуюсь, якщо склад від 781/782 Київ - Черкаси заберуть під нове, що вже згадувалось раніше: Київ - Кременчук - Дніпро.
А Черкасам віддадуть ДПКР-3. Це все добре. Але є і мінуси. Наприклад, те, що навряд чи відновлять скоро 147/148. Навіщо робити конкурента для ДПКР-3.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #2577 on: 16.09.20 , 16:09 »
Share Reply with quote

Антоне, там зараз у складі лишень одна сидячка, усі інші -- прості старі купейники. Тобто, сидячі вагони (в тому числі крюк С1) ще з пів року тому кудись забрали. Можливо з метою відмарафетити під нове сполучення, таке припущення.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #2578 on: 16.09.20 , 16:09 »
Share Reply with quote

Ну так і правильно. Якщо таке ходило під 781/782 до Черкас, то тим більше зможе ходити і в Кременчук. :)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5673


View Profile
« Reply #2579 on: 16.09.20 , 18:09 »
Share Reply with quote

Черновцы - Ковель только не по графику 667/668, а днем.

В случае выкупа хотя бы еще одного состава, как звучало ранее, можно производить оборачивание (размен) по Ковелю. И далее на Черновцы, поглотив 701/702. Затем думать над пристройкой ДПКр2.

Тут лучше ложить так чтоб 800 Киверцы — Львов поглощался. Но Черкассы так Черкассы.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!