Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.21 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.

Pages: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267
Reply | Print
Author Topic: Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.  (Read 981996 times)
sean
Active user

Posts: 5841


View Profile
« Reply #2610 on: 23.11.20 , 17:11 »
Share Reply with quote

Головне обізвати мережу ...5G LOL
А коннекту в ІС я не пам'ятаю ніколи.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6418


View Profile
« Reply #2611 on: 23.11.20 , 17:11 »
Share Reply with quote

Это они передовой опыт AT&T перенимают. Те обозвали LTE-A "5G Evolution". И вывели соответствующий значок в строку состояния.

https://www.lightreading.com/5g/atandt-to-halt-5g-evolution-advertising-but-the-icon-will-remain/a/d-id/759806
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2780


View Profile
« Reply #2612 on: 23.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

Підозрюю, що 5G - це звичайний вай-фай на 5ГГц
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 6418


View Profile
« Reply #2613 on: 23.11.20 , 19:11 »
Share Reply with quote

Но возможность для тонкой игры слов открывалась чересчур соблазнительная.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10903


View Profile
« Reply #2614 on: 24.11.20 , 11:11 »
Share Reply with quote

Біля вікна сидіти не можливо - душно. Пересів і тут відчуваю жарко.
Попросіть стюада зробити менше опалення - воно має можливість  регулюваня вручну машиністом.
Влітку нам сам стюард пропонував посилити кондиціонування на моє зауваження про задуху.
Logged
гнч
Guest
« Reply #2615 on: 24.11.20 , 13:11 »
Share Reply with quote

Біля вікна сидіти не можливо - душно. Пересів і тут відчуваю жарко.
Попросіть стюада зробити менше опалення - воно має можливість  регулюваня вручну машиністом.
Влітку нам сам стюард пропонував посилити кондиціонування на моє зауваження про задуху.
Він до мене з питанням чому я пересів звернувся, я пояснив що порушуються санітарні норми. Він сказав стоїть 23 градуси і вайфая в них нама. А буфет дорогий в них, щось там по 50 грн. а комплексный обід 140.
Logged
RWSmagazine
newbee

Posts: 1


View Profile
« Reply #2616 on: 30.11.20 , 16:11 »
Share Reply with quote

Проєкт “Високошвидкісні магістралі” в Україні
Quote
Що пропонує проєкт “Високошвидкісні магістралі”:

передбачає будівництво нової інфраструктури для високошвидкісного залізничного руху, депо та тягових підстанцій;
придбання 39 одиниць рухомого складу високошвидкісних магістралей на суму 1,3 млрд доларів;
загальна довжина колій, яку планується збудувати становить більше 2 тис. км;
потенційна кількість перевезених пасажирів – 5 млн на рік.

повідомляє залізничний журнал Railway Supply
« Last Edit: 30.11.20 , 16:11 by jbond989 » Logged
Ulf
Active user

Posts: 3751


View Profile
« Reply #2617 on: 01.12.20 , 12:12 »
Share Reply with quote

Так це ж склад не для приміського сполучення. Тут більше підійшов би "другий" крюк. Або 630м.

Но 630м работал на международном маршруте, пока не заметили
проблему с иностранным налогом на топливо, причем спокойно
третий класс продавали как второй...

С уважением, Ульф
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6415


View Profile
« Reply #2618 on: 01.12.20 , 12:12 »
Share Reply with quote

Они и ДПКр2 (тот, что пригородный) продавали как первый класс. Просто, так захотелось.

Дизель 630м использовали на маршруте Здолбунов - Ковель - Хелм, ибо ничего другого свободного и презентабельного не имелось. На Льв. жд. до 2010-хх были "дизель-поезда повышенного комфорта" (ДПК) Ужгород - Хуст/Тячев в виде отремонтированных Д1 с мягкими сидениями и баром. Но их зачем-то переоборудовали обратно в пригородные или списали (доподлинно не скажу, слабо интересовался данной темой).
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3751


View Profile
« Reply #2619 on: 01.12.20 , 13:12 »
Share Reply with quote

модернізацію до 250 існуючої лінії Київ - Одеса
тим більше, Київ-Одеса якраз краще будувати нову, майже на 200 км коротшу, ніж зараз.

Как выглядила бы такая ж.д.?
Подходила бы и для гузовых поездов?

Заходила бы на Умань?

С уважением, Ульф
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 [262] 263 264 265 266 267
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!