Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.09.21 , 23:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.

Pages: 1 ... 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267
Reply | Print
Author Topic: Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.  (Read 981981 times)
Максим Козуб
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #2650 on: 20.06.21 , 11:06 »
Share Reply with quote

Quote
Говоря об анонсированном ранее кредите на строительство скоростной железной дороги между Одессой и Киевом из Китая, Александр Кава подчеркнул, что такие инвестиции могли быть реализованы только в виде китайского кредита для украинского государства, которое затем реализует железнодорожный проект. "Во всем мире высокоскоростные дороги - это не частные инвестиции, а государственные...".
Роблячи настільки однозначні заяви, заступник міністра, мабуть, не дуже уважно відстежує розвиток публічно-приватного партнерства у сфері високошвидкісних залізниць в останні роки в різних країнах...
Logged
tera
Active user

Posts: 1340


View Profile
« Reply #2651 on: 20.06.21 , 19:06 »
Share Reply with quote

Два  інтерв'ю.
Інтерв’ю заступника Міністра фінансів Олександра Кави для НВ Бізнес (29.03.2021)
https://www.mof.gov.ua/uk/news/interviu_zastupnika_ministra_finansiv_oleksandra_kavi_dlia_nv_biznes_29032021-2799
Інтерв’ю заступника Міністра фінансів Олександра Кави для «Інтерфакс-Україна» (05.05.2021)
https://www.mof.gov.ua/uk/news/interviu_zastupnika_ministra_finansiv_oleksandra_kavi_dlia_interfaks-ukraina_05052021-2858
Logged
tera
Active user

Posts: 1340


View Profile
« Reply #2652 on: 22.06.21 , 20:06 »
Share Reply with quote

Quote
Від Києва до кордону з Польщею через Львів анонсували будівництво швидкісної залізничної колії за європейськими стандартами. Про це йдеться у повідомленні Кабінету міністрів України.

Там зазначили, що у межах витрат в розмірі майже 5,5 мільярдів гривeнь, пeрeдбaчeних на святкування 30-ї рiчницi нeзaлeжнoстi Укрaїни, гроші витратять також на низку масштабних інфраструктурних проектів.

Зокрема в Кабміні обіцяють модeрнiзувати шість рeгioнaльних aeрoпoртiв, рoзбyдувати євроколії Київ – Львів – Скнилів, завершити будівництво нового лікувально-діагностичного комплексу в Охматдит, та багато іншого.На самі ж урочистості запланували витрати в межах 100 мільйонів гривень.

Щодо «залізничного проєкту» відомо, що Міністерство інфраструктури запланувало цього року розпочати роботу над проектом побудови залізничної мережі європейського формату, щоб запустити новітні потяги, які можуть рухатися із швидкістю руху понад 250 км/год.

Першою із запланованих ділянок має стати залізнична колія довжиною у майже дві тисячі кілометрів, яка пролягатиме від Києва через Львів до кордону.

Якщо фінансування проекту буде достатнім, євроінтеграцію української залізничної мережі планують завершити до 2025 року.

http://tvoemisto.tv/news/iz_kyieva_do_kordonu_cherez_lviv_pobuduyut_ievrokoliyu_120916.html

Цікаво,якщо початок реальний з 2022.То 3 роки -2000 км.по 650 км в рік,52 тижні в році,по 12-13 км в тиждень.Певно з електрифікацією.Чи це реально?Чи 1 млн дерев в день,навіть зимою.
П.С. Ніколи не думав,що зі Львова до Києва 2000 км.
Logged
pr47
User

Posts: 130


View Profile
« Reply #2653 on: 22.06.21 , 21:06 »
Share Reply with quote

2000 це мережа всієї високошвидкісної залізниці, тобто як на картинках показували від кордону до Києва, Харкова, Одеси, Дніпра-Запоріжжя. А від Львова до Києва там кілометрів 600
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2468


View Profile
« Reply #2654 on: 22.06.21 , 22:06 »
Share Reply with quote

А тем временем турки открывают новый участок ВСМ Анкара - Сивас протяженностью 393 км. На линии в гористой местности построено 66 км тоннелей (самый длинный 5,2 км) и 49 мостов общей длиной 27 км (самый длинный 2,2 км). Также на линии построено 8 станций. По деньгам: строительство обошлось минимум в 1,5 млрд евро. Для эксплуатации этого участка и вообще расширения сети (до ввода этого участка у Турции примерно 1200 км ВСМ уже было) закуплено еще 19 составов Сименс Веларо (8ми вагонные вроде как). Вот это реальные Дела! А не наши гиперлупы.

При этом официальный курс турецкой лиры 5 лет назад составлял 8,4 грн за лиру, а сейчас 3,15 грн. Все должны скинуться!)
« Last Edit: 22.06.21 , 22:06 by Riesgo » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1527


View Profile
« Reply #2655 on: 23.06.21 , 04:06 »
Share Reply with quote

Интересно, когда турки до Анталии дойдут. Мегаполис размером практически с Киев без ж-д вообще(!)
Это как если бы у нас ближайшая к Одессе станция была в Жмеринке, зато открывали ВСМ Киев - Днепр с закупкой сименсов и т. п.
Logged
igloz
User

Posts: 131


View Profile
« Reply #2656 on: 23.06.21 , 05:06 »
Share Reply with quote

Кава як раз про це і казав, що Одеса -- тупікова станція і ВШМ туди буде неокупною. А замість того краще з Києва до Харкова і до Дніпра :)
Logged
Максим Козуб
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #2657 on: 24.06.21 , 02:06 »
Share Reply with quote

Интересно, когда турки до Анталии дойдут. Мегаполис размером практически с Киев без ж-д вообще(!)
Это как если бы у нас ближайшая к Одессе станция была в Жмеринке, зато открывали ВСМ Киев - Днепр с закупкой сименсов и т. п.
Если Вы передвигались на большие расстояния по Турции, то, думаю, знаете, что там в очень многих местах хорошие дороги и много хороших рейсовых автобусов. Мне в своё время немножко довелось поездить и по Турции, и по США, и эти две страны, хоть и очень разные, напоминают мне друг друга вот этой "шоссейно-нежелезнодорожной" традицией. (Я не говорю, что это хорошо, я просто констатирую факты.)
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 12891


View Profile
« Reply #2658 on: 24.06.21 , 02:06 »
Share Reply with quote

Ну... Дороги к курортам типа Антальлии или Мармариса там хоть и хорошие, но "серпантин" ещё тот. Вопрос в другом - а есть ли целесообразность в ж.д. сообщении? Учитывая необходимость кучи тоннелей и сейсмоопасную зону. Правда, я так и не понял их ПДД. стоит куча знаков 90-70-50, а водитель автобуса как наваливал под 90-100, так и наваливает. Или эти знаки действуют только в определённое время суток/погоды?
Logged
tera
Active user

Posts: 1340


View Profile
« Reply #2659 on: 24.06.21 , 14:06 »
Share Reply with quote

2000 це мережа всієї високошвидкісної залізниці, тобто як на картинках показували від кордону до Києва, Харкова, Одеси, Дніпра-Запоріжжя. А від Львова до Києва там кілометрів 600
Воно зрозуміло,що зурналісти такі зурналісти.
Важливо темп,якщо дані правильні,то електрифікація ділянок Ізов,Долинська займе тижні.Колія Підвисоке -Галич,та обхід Ківерців п'яні груники ну за місяць подужають.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 [266] 267
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!