Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.20 , 23:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.

Pages: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 261 262 263
Reply | Print
Author Topic: Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.  (Read 844103 times)
Kbk
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #2540 on: 15.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

У мене є декілька варіантів на який маршрут варто запустити ДПКР, наприклад  Дніпро - Красноград - Харків, Запоріжжя - Пологи - Бердянськ, Миколаїв - Херсон - Кривий Ріг чи післякарантинний Хмельницький - Ларга - Чернівці
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5233


View Profile
« Reply #2541 on: 15.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

То вже трохи інтерпретовано, з метою "підігрівання" новини )).

Першоджерело тут http://www.kvsz.com/index.php/ru/press-sluzhba/item/2583-dlya-dizel-poezda-dpkr-3-proizvodstva-kvsz-budut-iskat-drugoj-marshrut

**************************
На Киев - Ковель через Сарны этот дизель надо. Можно даже Дарница - Ковель. Вечером из столицы, утром в столицу. Как раз там сейчас вообще ПДСов нет.
А когда в районе Тернополя и Ивано-Франковска народ переболеет, КВСЗ еще один дизель успеет достроить. И можно будет сделать оборот Дарница - Ковель и далее Ковель - Ворохта (или куда он успеет за день обернуться).
Да, более презентабельный вечерний, даже на первое время имеется нитка 67/68 до Коростеня.
Есть еще такой вариант, где он может выполнять рейсы Киев – Ковель (утренний), Ковель - Львов (опционально через Луцк) и далее по 701/702. На конечной осуществлять дозаправку топливом. Освобожденный ДПКр2 пускать по системе на фрагменте Львов - Черновцы, либо на иной маршрут.
« Last Edit: 15.09.20 , 10:09 by sergius » Logged
Entony
Active user

Posts: 4790


View Profile
« Reply #2542 on: 15.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

В мене є дурна підозра, що навряд чи захочуть склад "Обрія" і склад ДПКР-3 (до речі, пора йому якусь назву придумати типу "Убрій", "Ябрій" і тд.) використовувати по надто довгих маршрутах.
ЛЬВ постійно боїться пускати його довше ніж 3 годину в одну сторону і 3 години в іншу. Все. Дальше відпочинок. Не знаю, що має відбутись щоб "Обрій" ще кілька годин вдень працював. Чомусь аналогічна підозра є і з ДПКР-3.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5233


View Profile
« Reply #2543 on: 15.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

Офіційно, у техзавданні на склад вказано так: -- довжина ділянки обороту - до 1000 км. Чим вона визначається? Порившись, окрім запасу ходу не менше 1000 км нічого не знайшов. Може ще наявні вимоги додавати воду у туалет чи пісок у бункер. Так це хіба не можна зробити у тих же Чернівцях.

Також варто згадати, що поточне обслуговування цього складу здійснює завод-виробник http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123111.480 Тому раптом що, то питання будуть до них.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10024


View Profile
« Reply #2544 on: 15.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

Звичайно, що найлогічнішим буде його дислокування в Львові. Бо габарити з Обрієм у нього однакові, тому мийка підійде - :)
Куди пускати - ну знову таки, Львів - Чернівці дзеркально можна. А сполучення Тернопіль - Чернівці через Заліщики можна вирішити переведенням туди 136-го, як це було під час вікон.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10024


View Profile
« Reply #2545 on: 15.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

Звичайно, що найлогічнішим буде його дислокування в Львові. Бо габарити з Обрієм у нього однакові, тому мийка підійде - :)
Куди пускати - ну знову таки, Львів - Чернівці дзеркально можна, якщо на Рахів він не потягне. А сполучення Тернопіль - Чернівці через Заліщики можна вирішити переведенням туди 136-го, як це було під час вікон.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5233


View Profile
« Reply #2546 on: 15.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

Логічним, та не надто ефективним використанням. Якщо наступні підуть туди, то вже проганяти кілька разів на день. Внутрішню ходку можна робити на Ворохту (там ухили менші за Чортків), Франківськ через Стрий. Або навіть Заліщики, як бажав Iwan.

Для наявного, маршрут до Ковеля цілком задовольняє умови по обороту ( у один бік 452 км)
Logged
Vovan
Active user

Posts: 303


View Profile
« Reply #2547 on: 15.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

Київ-Черкаси: https://youtu.be/xzYOC5oxP40
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10024


View Profile
« Reply #2548 on: 15.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

Якщо його можна заправляти в Чернівцях, то варіант Львів - Чернівці - Луцьк - Чернівці - Львів (маршрутом 667/668) теж дуже так нічого. Бо невідомо, чи повернеться після карантину 667/668.
Logged
www3
Active user

Posts: 1501


View Profile
« Reply #2549 on: 15.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Если не забывать что ОН относится по-прежнему к УЗШК, то идея с Ковелем через Сарны самая оптимальная, обслуживание в Дарнице. В остальном, как правильно сказал Entony, куда его девать по стране куча вариантов :)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 [255] 256 257 258 259 260 261 262 263
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!