Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.09.20 , 23:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.

Pages: 1 ... 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261
Reply | Print
Author Topic: Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.  (Read 821618 times)
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #2560 on: 16.09.20 , 09:09 »
Share Reply with quote

Я взагалі дивуюсь Скічкові. Невже він і УЗ вірять, що зможуть скласти конкуренцію шинокопитному транспорті та іншим бла-бла, нелегальним маршруткам і тд саме на маршруті Київ - Черкаси?
Я б взагалі на місці Скічка краще розширював географію сполучення Черкас з іншим містами України, а не лише Києва. І фіг, коли ще зроблять електрифікацію, а поїзд типу Черкаси - Маріуполь чи Черкаси - Ковель можна в будь який момент призначити і ще й до виборів. А ще домогтись відновлення інших потягів з Черкас типу 95/96 чи 147/148. Це було б набагато краще. І "політичні" дивіденди можна вже зараз отримувати, а не колись там в майбутньому.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #2561 on: 16.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

Я взагалі дивуюсь Скічкові. Невже він і УЗ вірять, що зможуть скласти конкуренцію шинокопитному транспорті та іншим бла-бла, нелегальним маршруткам і тд саме на маршруті Київ - Черкаси?
Зараз не вивчав, однак по статистиці за минулі роки там на 781/782 мався стабільний потік 100-120 осіб. Якщо врахувати ще й поточну відсутність 147/148, то це якраз на місткість крюка.

А от бажання впровадити туди ~600-містну Шкоду викликає подив. Якщо мається мета проїхати за 2:45, то реально максимум із зупинкою по Смілі, при поточному стані колії Київ - Шева. І все. Як вони хочуть її наповнювати -- не зрозуміло. Вже б тоді пускали її далі, із зупинками по усім Корсуням/Городищам/Кам'янкам...Імхо.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2034


View Profile
« Reply #2562 on: 16.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

Свіжа статистика по 781Ш Черкаси - Київ:
серпень - 70 пас/рейс
липень - 63 пас/рейс
половина за них сідає по Шевченка.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #2563 on: 16.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

Значить за кілька місяців встигли привчити народ до їзди на бусах. Або інший випадок, влаштовують у вагонах звіринець. У літній період там чомусь їздило аж 8 вагонів.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #2564 on: 16.09.20 , 10:09 »
Share Reply with quote

Ну так от. Але в догоду всяким політичним амбіціям можуть і "пропхати" ДПКР-3 в Черкаси. Але чомусь мені здається, що після виборів довго він не поїздить саме туди.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5673


View Profile
« Reply #2565 on: 16.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

Ок, вмовили, підкину трохи. А куди його ще пускати? Для Дніпра через Красноград ємкість замала, для Одеса – Ізмаїл шкода, буде три каліки по документах і 300+ ушастих, для Миколаїв – Дніпро теж, боюсь, ємкість замаленька буде. Ну ще колега видав більш-менш оптимальну річ на Ковель через Сарни, і всьо. Інші напрямки подібні до дзеркальних Чернівівць чи опердувача в Іване-Пусте це несерйозно, їх навіть не розглядаю.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #2566 on: 16.09.20 , 11:09 »
Share Reply with quote

Чернівці - Ковель замість 667/668. Або сфантазую Львів - Чернівці - КП. :)
Logged
Fret Alex
Guest
« Reply #2567 on: 16.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

для Одеса – Ізмаїл шкода, буде три каліки по документах і 300+ ушастих,
Почему, там сколько мест, всего 180? Скорее всего самоурегулируется, то есть пассажиры сами будут не давать кататься ушастым.
При заполняемости не будет возможности катать зайцев.  И настолько не возможно решить вопрос контроля проезда? 
Там вопрос в том, можно ли его в Одессе обслуживать этот девайс.
Logged
sergius
Active user

Posts: 4920


View Profile
« Reply #2568 on: 16.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Черновцы - Ковель только не по графику 667/668, а днем.

В случае выкупа хотя бы еще одного состава, как звучало ранее, можно производить оборачивание (размен) по Ковелю. И далее на Черновцы, поглотив 701/702. Затем думать над пристройкой ДПКр2.
Logged
Entony
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #2569 on: 16.09.20 , 12:09 »
Share Reply with quote

Ну так логічно, що 667/668 у вигляді ДПРК-3 мав би бути денним. І звісно потрібно було б робити оборот з "Обрієм" і підкоригувати графіки обом потягам.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 [257] 258 259 260 261
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!