Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.21 , 07:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.

Pages: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267
Reply | Print
Author Topic: Скоростное движение на Украине. Стратегия и планы.  (Read 984285 times)
Максим Козуб
Active user

Posts: 419


View Profile
« Reply #2640 on: 10.03.21 , 23:03 »
Share Reply with quote

Не, ну после того как в пригороде Милана руки мачете режут, или камням разбивают лобовое, не думаю что Украина их удивит.

https://milano.corriere.it/notizie/cronaca/15_giugno_12/capotreno-aggredito-machete-migliora-braccio-l-intervento-175a78be-10d3-11e5-b09a-9f9a058e6057.shtml
Я об этих"муравьях"(Mara Salvatrucha) читал достаточно много, но применительно к Центральной Америке и США. Истории развития их ветви в Италии не знал. А история, оказывается, уже достаточно долгая и богатая, причём как раз в Милане. https://www.insideover.com/society/the-ms13-in-italy-dynamics-and-evolution-of-the-infamous-salvadoran-gang.html
Logged
tera
Active user

Posts: 1342


View Profile
« Reply #2641 on: 21.03.21 , 14:03 »
Share Reply with quote

Перенесу цитату.
Соглашусь полностью с пользователем _vs_ .

Сегодня самый оптимальный выход, это закупка скоростных поездов Тальго (наподобие "Стрижа") и строительство для них переходов (как в Бресте) на станциях Ягодин, Чоп и в Мостыске. И не надо никаких влажных фантазий по строительству 1435 вглубь Украины.
  закупить тех 10-15 поездов и интегрировать Украину с странами Европы в плане железнодорожного сообщения. УЗ-шные "Стрижи" могли бы организовать скоростное движение по направлениям: Киев-Амстердам/Брюссель, через Варшаву и Берлин;
Киев-Париж через Варшаву и Берлин;  Киев-Вроцлав через Краков, Киев-Будапешт-Вена, Киев-Хэб через Прагу и Карловы Вары, Киев-Варшава-Гдыня. По УЗ с максимальной скоростью 140-160 км/ч. Такие бы "Стрижи" были бы вполне конкуренты автобусам которых расплодилось как корнеротов на Азове. Сидячие вагоны бы набивали заробитчани, купейные места использовали семейные люди и тем кому надо по делам, всякие там сингл-купе бизнес-пассажиры.
А тепер з форума 2030
Ця частинка вже транслювалась у нас.
Quote
Проєкт високошвидкісного залізничного сполучення в Україні розпочнуть втілювати у життя вже цього року - перша така залізнична євроколія з’єднає місто Львів із Європою.
Про це перший заступник міністра інфраструктури України Дмитро Абрамович заявив під час всеукраїнського форуму «Україна 30. Інфраструктура», повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Ми вже цього року плануємо, що почнемо будувати невеличкий шматочок цього загального проєкту. Він сполучить Львів (станція Скнилів) з Європою. Ми маємо надію, що нам вдасться це оперативно зробити і це буде перша ластівка та конект наш із Європою, і цей шматок стане початком високошвидкісного сполучення», - сказав Абрамович.
Він зазначив, що українські фахівці за пів року провели велику кількість консультацій з іноземними партнерами щодо цього Проєкту високошвидкісного залізничного сполучення. «Всі фіксують, що у нас ідеальна країна для того, щоб розгортати відповідне сполучення. Тому що найбільша ефективність подібного роду проєктів на відстанях в районі 600 км», - додав він.

Чиновник переконаний, що цей проєкт є реальною альтернативою іншим видам транспорту, в тому числі авіаційним, та має ряд переваг. Зокрема, залізничні вокзали зазвичай знаходяться в центральній частині міста, тому пасажирам не треба витрачати час, аби доїхати туди, зазначив він.

«Це не Hyperloop, це не якісь нереальні проєкти. Це конкретно прораховані нашими спільно з міжнародним експертами проєкти», - підкреслив перший заступник міністра.
Як наголосив Абрамович, якщо нині сполучення Київ-Львів, а це 611 км, можна подолати за 5 годин, то за умови реалізації цього проєкту час можна буде скоротити до 2 год. 40 хв, 660 км між Києвом та Одесою нині можна подолати 7 год., а згодом - за 2,5 год, 450 км між Києвом та Харковом зараз за 5 годин, а надалі - за 1,5 години, а відстань між Києвом та Дніпром, а це 585 км, нині за 7 годин, а надалі - 2,2 год.
https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3195923-ne-hyperloop-u-mininfrastrukturi-rozpovili-koli-buduvatimut-persu-evrokoliu.html
Залишимо для розуміння вавок  в голові в них.

Quote
Південнокорейська компанія Hyundai Corporation виділить 2 млн дол. на розробку попередніх техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) будівництва швидкісної залізничної мережі в Україні.
Як передає кореспондент Укрінформу, про це повідомив міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час Всеукраїнського форуму "Україна 30. Інфраструктура".

"Один з найамбітніших проєктів – реалізація високошвидкісних залізничних перевезень. У березні виїжджає делегація з представників Міністерства інфраструктури і представників Укрзалізниці, там (у Кореї – ред.) будуть підписані меморандуми про виділення грантових 2 млн дол. на розробку пре-ТЕО для реалізації цього дуже масштабного проєкту", - сказав Криклій.
Віцепрезидент підрозділу комерційного транспорту та енергетики Hyundai Corporation Юн Сук Чой під час відеовключення на форумі заявив, що компанія зацікавлена у будівництві швидкісної залізниці та планує постачати в Україну 10 нових швидкісних поїздів.https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3195167-hyundai-vidilit-2-miljoni-na-proekt-svidkisnih-kolij-v-ukraini.html

Тальго не буде,2 ляма не просто дають.
І вони вже в Кореї.
Quote
Україна і Південна Корея домовились про грантове фінансування пре-ТЕО для будівництва євроколії в Україні.
Як передає Укрінформ із посиланням на сайт Мінінфраструктури, такої домовленості було досягнуто у рамках робочого візиту української делегації на чолі з першим заступником міністра інфраструктури України Дмитром Абрамовичем до Сеулу (Республіка Корея).

«У цьому році ми анонсували старт одного із ключових для галузі проєкту із розвитку високошвидкісного залізничного сполучення в Україні. На початковому етапі він передбачатиме будівництво залізничної лінії зі швидкістю руху до 250 км/год та сучасної інфраструктури для обслуговування InterCity та контейнерних перевезень у напрямку ЄС. Зараз маємо офіційні підписані домовленості з корейською національною залізницею, які передбачають можливість грантового фінансування пре-ТЕО для будівництва євроколії в Україні. Вдячний за постійну підтримку та зацікавленість корейської сторони і компанії Hyundai Corporation у розвитку транспортного сектору України. Ми готові надалі поглиблювати наші відносини», - прокоментував розширення співпраці між українською та корейською стороною міністр інфраструктури України Владислав Криклій.

Сторони домовились про співпрацю у розвитку високошвидкісного залізничного руху в Україні та покращенні пасажирських перевезень залізницею. За результатами цих зустрічей під патронатом Міністерства інфраструктури були підписані відповідні документи. Перший заступник міністра інфраструктури Дмитро Абрамович під час переговорів у Сеулі зазначив: «Підписання меморандуму створює умови для можливості залучення фінансування корейської сторони для підготовки техніко-економічних обґрунтувань за проєктами, які містять спільний інтерес, зокрема проєкту із впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні». Він також презентував пріоритетні інфраструктурні проєкти у галузі транспорту. Своєю чергою, корейська сторона висловила зацікавленість у розширенні співробітництва задля спільної реалізації нових інфраструктурних проєктів.
Крім цього, у рамках двосторонньої зустрічі із Міністерством землі, інфраструктури та транспорту Республіки Корея українська сторона висловила готовність укласти у цьому році угоду між урядами обох країн стосовно кредитів від Фонду співробітництва економічного розвитку Республіки Корея.

Сторони також позитивно відмітили попередні домовленості щодо підписання Меморандуму про визнання дипломів/свідоцтв фахівців моряків та розглянули можливість його укладення.

Під час зустрічі були також обговорені пріоритетні питання співпраці в рамках Організації співробітництва залізниць. Корейська сторона запросила Україну взяти участь у 49-й сесії наради міністрів Організації співробітництва залізниць, проведення якої заплановано у червні цього року у Сеулі.

У рамках візиту відбулися зустрічі із керівництвом Міністерства землі, інфраструктури та транспорту Республіки Корея, Міністерства економіки і фінансів Корейської Республіки, Корейського експортно-імпортного банку, Корейської національної залізниці, Hyundai Corporation та Hyundai Engineering & Construction.

До складу української делегації також увійшли заступник міністра фінансів України Олександр Кава та представники Укрзалізниці.https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3209953-korea-moze-vidiliti-ukraini-grant-na-preteo-dla-budivnictva-evrokolii.html
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2294


View Profile
« Reply #2642 on: 21.03.21 , 15:03 »
Share Reply with quote

Коли вже нема що показати, починають обіцяти...
Це не тільки ця влада, це ще пішло від "папєрєдніків".
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 1078


View Profile
« Reply #2643 on: 22.03.21 , 07:03 »
Share Reply with quote

Хюндаи это для внутреннего пользования. Тальго могло быть на внешнее. Но 2 проэкта сразу конешно же никто не потянет. Хотя бы один довели до логического завершения.
Logged
tera
Active user

Posts: 1342


View Profile
« Reply #2644 on: 15.06.21 , 20:06 »
Share Reply with quote

Бобік здох.
Quote
Как рассказал в интервью одному из изданий нынешний заместитель министра финансов, которого сейчас прочат в заместители министра инфраструктуры, Александр Кава, проект скоростной железной дороги между Одессой и Киевом осуществляться не будет. Вместо этого средства будут расходовать на реконструкцию и развитие уже существующей автомобильной дороги М05 "Одесса - Киев" с доведением ее до стандартов автобана с разрешенной скоростью в 130 километров в час.

По словам Александра Кавы, нынешняя железная дорога значительно длиннее автомобильной - 655 километров против 480. А наличие по "оси" автомагистрали всего одного сравнительно большого города - Умани, делает строительство скоростной железной дороги по кратчайшему пути бесперспективным - так как это затронет, в итоге, интересы всего 5-6 миллионов человек, в основном, жителей Киева, Одессы и окрестностей. А крупные инвесторы не горят желанием вкладываться в такой проект.

Говоря об анонсированном ранее кредите на строительство скоростной железной дороги между Одессой и Киевом из Китая, Александр Кава подчеркнул, что такие инвестиции могли быть реализованы только в виде китайского кредита для украинского государства, которое затем реализует железнодорожный проект. "Во всем мире высокоскоростные дороги - это не частные инвестиции, а государственные. Китайцы хотели дать украинскому правительству кредит на эти цели. ... Но маршрут Киев-Одесса для строительства высокоскоростной железной дороги абсолютно бесперспективен. Во-первых, он тупиковый, а, во-вторых, тут нет достаточного пассажиропотока, чтобы окупить этот проект для государства. К тому же, если мы построим высокоскоростную магистраль из Киева в Одессу, то на ее трассе будет только один крупный город - Умань. То есть ощутимый эффект будет только для 5-6 миллионов жителей страны" - считает Кава.

Далее он предположил, что строительство скоростных железных дорог может начаться с направления Киев - Полтава, технико-экономическое обоснование которого сейчас обсуждается. От этого направления затем могут "ответвляться" линии на Харьков, на Днепр и Запорожье, и, в отдаленной перспективе - на Донецк, что, в итоге даст эффект для 10-11 миллионов граждан Украины.

Также отмечено "западное" направление от Киева для строительства скоростных железных дорог - через Винницу, Хмельницкий, Тернополь и Львов. "Перспективным направлением также является маршрут Киев-Винница-Хмельницкий-Тернополь-Львов, чтобы в дальнейшем соединить его с европейской сетью железных дорог. Этот транспортный коридор интересен с точки зрения количества крупных городов на его трассе - при протяженности линии в 500 км она обеспечит связь столицы сразу с четырьмя областными центрами, а также позволит существенно улучшить связь столицы с Черновцами, Ивано-Франковском и курортами Прикарпатья", - подытожил Кава.
https://traffic.od.ua/news/railua/1235506
Радію за Полтаву.
Logged
www3
Active user

Posts: 1842


View Profile
« Reply #2645 on: 15.06.21 , 21:06 »
Share Reply with quote

Они второй путь проложить до конца не могут, а уже 160 км\ч не устраивает. Но действительно хорошо что хоть в прожекты даже в проектирование не вкладывают. А так електрификации и т д. у них очень хорошо получаються)))
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 6426


View Profile
« Reply #2646 on: 15.06.21 , 23:06 »
Share Reply with quote

Стёб?) За 7 лет 12 км зашнуровали.
Logged
www3
Active user

Posts: 1842


View Profile
« Reply #2647 on: 15.06.21 , 23:06 »
Share Reply with quote

Стёб?) За 7 лет 12 км зашнуровали.

Конечно стёб!))
Logged
pr47
User

Posts: 130


View Profile
« Reply #2648 on: 16.06.21 , 00:06 »
Share Reply with quote

Там ще один новий меморандум, на цей раз з італійцями))) Впринципі, в світі 195 незалежних держав, з італійцями і корейцями вже підписали, залишилось 193 меморандуми. Роботи непочатий край!
Logged
art-trans
Active user

Posts: 220


View Profile
« Reply #2649 on: 17.06.21 , 10:06 »
Share Reply with quote

Пока у нас не научатся на узлах и участках обращения большого числа пассажирских поездов (в т.ч. составов УЗШК) укладывать пологие стрелки с расчётом движения до 120 км/ч на бок (привет две зелёные полосы) и в целом обслуживать такой тип инфраструктуры (не говоря о производстве), и вместе с этим решать вопрос укладки стрелочных переводов в кривых - всё остальное не имеет смысла к решению.

Львиная доля ползаний - как раз по причине избытка подтягиваний на два жёлтых, 40...25...15 км/ч по отклонению. Да что там... в Казатине не могут платформу на 500 метров уложить чтобы не разворачивать поезда с Фастова на Шепетовку.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 [265] 266 267
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!